Citat:
Ursprungligen postat av Centrum
Men varför äger inte Zlatan i Landlaget?
Varför äger inte Zlatan i de stora cuperna(Cl)?
T o m Panathinaikos spöade Inter på San Siro... Var höll "Kungen" hus?
Var inte Zlatan med när Inter slog Pana i Grekland, där han assisterade till både målen och dribblade bort bland annat våran självaste Mikael Nilsson?
Kom inte han tvåa bland forwards på sista Ballon D`or-omröstningen? Nionde plats bland ALLA FOTBOLLSPELARE I VÄRLDEN är inte så dåligt heller, va? Han har varit med i topp 10 3 gånger de senaste 4 åren. Har någon annan svensk spelare lyckats med den bedriften innan? Jag brukar nästan aldrig vifta med ord som rasism och sådant men hur jag än försöker resonera, verkar det vara det enda svaret på varför denna man ständigt kritiseras för den minsta lilla grejen...
Jag har sagt det här flera gången innan och kommer att säga det nu igen, Inter behöver färsk blod på kanterna. Försvaret är visserligen duglig men yttermittfältet är helt bedrövligt. De måste rensa truppen snarast och skaffa några vettiga spelare till mittfältet. Inter hade lätt slagit Man U om laget hade fyllt på fort när man har världens bästa targetspelare där uppe som håller bollen..