2009-03-22, 19:49
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Centrum
För att jag ska hålla käften måste Zlatan ta och Dominera i blågult som Messi i argentina eller Ronaldinho i brazil. Detsamma gäller i CL

Ja för det är ju lika lätt att dominera i Sverige som i Brasilien och Argentina..du tror inte att Messi och Ronaldinho har lite bättre spelare kring sig i landslaget? Men du tror väl att Klose på egen hand skulle kunna bära Sverige till VM guld..
2009-03-22, 19:52
Medlem
P.Gs avatar
Vad tycker ni belackare om spelare som exempelvis Shearer då? Han vann ju aldrig heller något internationellt. Är han också en medelmåtta?
2009-03-22, 19:54
Medlem
Centrums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P.G
Vad tycker ni belackare om spelare som exempelvis Shearer då? Han vann ju aldrig heller något internationellt. Är han också en medelmåtta?

Ja absolut.
2009-03-22, 19:55
Medlem
zzwampens avatar
Citat:
Italien, Sverige och Bosnien är han hypad.

Tycker Zlatan var duktig första halvlek på Old Trafford, men målen, målen räknas mina vänner.

För att jag ska hålla käften måste Zlatan ta och Dominera i blågult som Messi i argentina eller Ronaldinho i brazil. Detsamma gäller i CL.
Först då, skulle jag kunna bocka och instämma med allt som skrivs om honom i Sportbladet Att han skulle vara världens bäste...

Hur tänker du egentligen? Är det samma klass på medspelarna i Sverige som i Argentina eller Brasilien (som det heter på svenska, inte Brazil). Iochförsig dominerar ju han i det svenska landslaget mer än vad Messi gör i Argentina eller Ronaldinho i Brasilien, men jag vet inte riktigt på vilket sätt du menar.

Han är en av världens absolut bästa spelare, det vore löjligt att påstå annat.
2009-03-22, 19:55
Medlem
pirates avatar
Citat:

Hehe, bara okunniga inom fotboll tycker han är en medelmåtta. Människan gjorde mest mål i PL och var som en jävla kobra framme vid mål.
2009-03-22, 19:56
Medlem
pirates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zzwampen
Hur tänker du egentligen? Är det samma klass på medspelarna i Sverige som i Argentina eller Brasilien (som det heter på svenska, inte Brazil). Iochförsig dominerar ju han i det svenska landslaget mer än vad Messi gör i Argentina eller Ronaldinho i Brasilien, men jag vet inte riktigt på vilket sätt du menar.

Han är en av världens absolut bästa spelare, det vore löjligt att påstå annat.

Kunde inte skrivit det bättre.
Sätt Zlatan med liksinnande spelare som i Barca och United så lär vi se ett lag som kommer att dominera fotbollen väldigt länge.
2009-03-22, 20:05
Medlem
hbys avatar
Citat:
Italien, Sverige och Bosnien är han hypad.

Tycker Zlatan var duktig första halvlek på Old Trafford, men målen, målen räknas mina vänner.

För att jag ska hålla käften måste Zlatan ta och Dominera i blågult som Messi i argentina eller Ronaldinho i brazil. Detsamma gäller i CL.

Först då, skulle jag kunna bocka och instämma med allt som skrivs om honom i Sportbladet Att han skulle vara världens bäste...

Sätt Zlatan på topp i Brasilianska landslaget så ska du se att han levererar där också. Dina argument håller inte. Att påstå att Zlatan inte är en av de absolut bästa just nu är patetiskt.
2009-03-22, 20:11
Medlem
P.Gs avatar
Citat:
Ja absolut.
Ok, så du tycker alltså att en av vår tids största anfallare var en medelmåtta. Herregud.
2009-03-22, 20:19
Medlem
BagareBengts avatar
Citat:
Du behöver ju inte överdriva. Det finns väl ett skikt mellan medelmåtta och guldbollevinnare..

Medelmåtta
Bra
Stjärna
Guldbollevinnare

Shearer var väl strax under stjärna. Enorm på det han gjorde men ingen det lyste om. Zlatan är en stjärna med potential att vinna guldbollen, men han har inte tagit det sista lilla klivet ännu. Punkt.
2009-03-22, 20:20
Medlem
Centrums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BagareBengt
Du behöver ju inte överdriva. Det finns väl ett skikt mellan medelmåtta och guldbollevinnare..

Medelmåtta
Bra
Stjärna
Guldbollevinnare

Shearer var väl strax under stjärna. Enorm på det han gjorde men ingen det lyste om. Zlatan är en stjärna med potential att vinna guldbollen, men han har inte tagit det sista lilla klivet ännu. Punkt.

Kunde inte ha sagt det bättre själv.
2009-03-22, 22:37
Medlem
Citat:
Men varför äger inte Zlatan i Landlaget?

Varför äger inte Zlatan i de stora cuperna(Cl)?

T o m Panathinaikos spöade Inter på San Siro... Var höll "Kungen" hus?

Var inte Zlatan med när Inter slog Pana i Grekland, där han assisterade till både målen och dribblade bort bland annat våran självaste Mikael Nilsson?

Kom inte han tvåa bland forwards på sista Ballon D`or-omröstningen? Nionde plats bland ALLA FOTBOLLSPELARE I VÄRLDEN är inte så dåligt heller, va? Han har varit med i topp 10 3 gånger de senaste 4 åren. Har någon annan svensk spelare lyckats med den bedriften innan? Jag brukar nästan aldrig vifta med ord som rasism och sådant men hur jag än försöker resonera, verkar det vara det enda svaret på varför denna man ständigt kritiseras för den minsta lilla grejen...

Jag har sagt det här flera gången innan och kommer att säga det nu igen, Inter behöver färsk blod på kanterna. Försvaret är visserligen duglig men yttermittfältet är helt bedrövligt. De måste rensa truppen snarast och skaffa några vettiga spelare till mittfältet. Inter hade lätt slagit Man U om laget hade fyllt på fort när man har världens bästa targetspelare där uppe som håller bollen..
2009-03-22, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BagareBengt

Medelmåtta
Bra
Stjärna
Guldbollevinnare

Flest mål i PL någonsin.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in