2008-09-19, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zzwampen
Du har aldrig sett en 19-åring tugga tuggummi medans personen pratar?

Man kan ha lite hyfs när man intervjuas i tv. Men Zlatan är som han
är. Jag blir knappast arg över hans beteende, snarare road för att
han sticker ut från mängden.
2008-09-19, 23:31
Medlem
zzwampens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darko
Jo, det kanske man ska.
2008-09-19, 23:36
Medlem
Mollgans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darko
Precis. Jämför med den torre och tråkige Niclas Kindvall.

Synd att Zlatan inte är som han var förr i intervjuer. Givetvis hade detta varit en omöjlighet, men likväl är det trist.
2008-09-20, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Odes
Och lika divig då

Osmakligt tugga tuggumi med öppen käft under intervjuv

äh, verkligen inte divig, visst självsäker och kaxig men det är bara kul. Och om man är duktig har man all rätt att vara lite kaxig.

här är en till jäkligt rolig video med ibra, önskar man fattade vad som sägs på italienska bara. Möjligtvis nån referens till spagettivästern med tanke på musiken:
http://www.youtube.com/watch?v=zrebiAuO8o0
2008-09-20, 11:29
Medlem
4522s avatar
600 miljoner för en skadedrabbad och 27 årig jugge med en form som liknar Lisebergsbanan? Skulle inte tro det va. Vem skulle lägga ut dom summorna?

2008-09-20, 11:37
Medlem
hiphopnegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
600 miljoner för en skadedrabbad och 27 årig jugge med en form som liknar Lisebergsbanan? Skulle inte tro det va. Vem skulle lägga ut dom summorna?

Real Madrid
2008-09-20, 13:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 4522

I och med att ärkesopan Robinho gick för 500-550miljoner eller vad det var, så ser jag det inte som en omöjlighet. Berbatov gick också för cirka 450 miljoner, Berbatov brukar oftast kallas en sämre variant av Zlatan. Så 600miljoner för Zlatan borde inte anses vara omöjligt.
2008-09-20, 13:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av arbee
I och med att ärkesopan Robinho gick för 500-550miljoner eller vad det var, så ser jag det inte som en omöjlighet. Berbatov gick också för cirka 450 miljoner, Berbatov brukar oftast kallas en sämre variant av Zlatan. Så 600miljoner för Zlatan borde inte anses vara omöjligt.

Kunde inte sagt det bättre själv. Luder.
2008-09-20, 17:36
Medlem
someuses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tekniskfysiker
äh, verkligen inte divig, visst självsäker och kaxig men det är bara kul. Och om man är duktig har man all rätt att vara lite kaxig.

här är en till jäkligt rolig video med ibra, önskar man fattade vad som sägs på italienska bara. Möjligtvis nån referens till spagettivästern med tanke på musiken:
http://www.youtube.com/watch?v=zrebiAuO8o0
Fantastiskt litet klipp det där.
Jävligt trist han aldrig fick chansen att spela med sin idol.
2008-09-20, 18:23
Medlem
sendiums avatar
"Jag lärde mig spela boll i Ghettot" Vilket jävla pajasutalande av Zlatan. Sånt där skit reagerar jag på, han får gärna för mig bete sig hur svinigt han vill på planen, men att börja babbla om sin "svåra" uppväxt i Rosengård blir jag fan bara äcklad över. Låter som att han lärde sig spela i Brasilias slumgränder där allt egentligen handlade om att överleva och att den enda ljusglimten i livet var att spela fotboll.
2008-09-20, 18:53
Medlem
zzwampens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sendium
"Jag lärde mig spela boll i Ghettot" Vilket jävla pajasutalande av Zlatan. Sånt där skit reagerar jag på, han får gärna för mig bete sig hur svinigt han vill på planen, men att börja babbla om sin "svåra" uppväxt i Rosengård blir jag fan bara äcklad över. Låter som att han lärde sig spela i Brasilias slumgränder där allt egentligen handlade om att överleva och att den enda ljusglimten i livet var att spela fotboll.

Ja, det känns rätt löjligt att kalla Rosengård för ghetto. Det är ju rena paradiset jämfört med andra europeiska länders diton.

Jag tänker inte ens nämna de utomeuropeiska.
2008-09-20, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sendium
Han sade att man brukar kalla Rosengård för ghetto, och det stämmer ju. Det är inte han själv som kallar det ghetto.

Sen är det klart som fan att det inte är samma sak att växa upp i Djursholm som det är att växa upp i en av Sveriges mest problemtyngda förorter.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in