2008-09-12, 16:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Finns det nåt värre än folk som härstammar från andra länder men kommit till Sverige som sedan sitter på svenska forumen och skriver skit om Sverige och att andra lirare borde valt det eller det landet?

(inget illa menat till nån, så missförstå mig rätt)

I övrigt så hade Zlatan nästan ett lika bra målsnitt som Allbäck i landslaget, vilket är rätt imponerande, speciellt med tanke på att Zlatan inte är den naturliga målskytten som Allbäck är.

Håller med dig.
2008-09-12, 16:50
Medlem
Bosnies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arbee
Han valde inte Bosnien av den simpla anledningen att han vill spela mästerskap.

För övrigt tror jag inte han kommer få spela VM heller.
2008-09-12, 16:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bosnie
Han har redan varit på två vm?
2008-09-12, 16:51
Bannlyst
Citat:

Jo klart han kommer.
2008-09-12, 16:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Finns det nåt värre än folk som härstammar från andra länder men kommit till Sverige som sedan sitter på svenska forumen och skriver skit om Sverige och att andra lirare borde valt det eller det landet?

(inget illa menat till nån, så missförstå mig rätt)

I övrigt så hade Zlatan nästan ett lika bra målsnitt som Allbäck i landslaget, vilket är rätt imponerande, speciellt med tanke på att Zlatan inte är den naturliga målskytten som Allbäck är.
Som sagt, tippar på att Allbäcks målsnitt har sänkts av att han fått agera inhoppare. Han har inte startat varje match som Zlatan. Därav har han ett missvisande målsnitt.
2008-09-12, 16:52
Medlem
Bosnies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av battan--
Okej, han var där och pratade bosniska. So? Han ser sig som svensk och det är hans åsikter som är viktiga för det är han som bestämmer vad han är. Ifall det skulle vara så att han inte var svensk skulle det luta åt det kroatiska hållet, så du förlorar i vilket fall.

Vilda gissningar, men allt säger att han ville spela för Bosniska landslaget sen vad du tycker är bara

Ja, jag hade också gått ut i media och sagt att jag känner mig som Svensk, just för att jag spelar för Svenska landslaget och för att inte få mer press på mig av svenska befolkningen - han är ifrågasatt nog som han är. Men skitsamma....jag förlorar
2008-09-12, 16:53
Medlem
Bosnies avatar
Citat:
Jo klart han kommer.

Danmark och Portugal går vidare.
2008-09-12, 16:54
Bannlyst
Citat:
Vilda gissningar, men allt säger att han ville spela för Bosniska landslaget sen vad du tycker är bara

Ja, jag hade också gått ut i media och sagt att jag känner mig som Svensk, just för att jag spelar för Svenska landslaget och för att inte få mer press på mig av svenska befolkningen - han är ifrågasatt nog som han är. Men skitsamma....jag förlorar

Han gick till bosniska landslaget för att han inte hade något annat alternativ, han visste klart att han inte skulle platsa i svenska och landslagsspel kan vara lockade när man är 18 eller hur? Tyvärr dissade Bosnien honom.
2008-09-12, 16:55
Bannlyst
Citat:

Inga gissningar.
2008-09-12, 16:57
Medlem
Bosnies avatar
Citat:
Han gick till bosniska landslaget för att han inte hade något annat alternativ, han visste klart att han inte skulle platsa i svenska och landslagsspel kan vara lockade när man är 18 eller hur? Tyvärr dissade Bosnien honom.

Tyvärr ja..Jag hade hellre sett Zlatan i KROATISKA landslaget än Svenska, just för att det finns så många som är emot denna unika spelare.. varje minsta lilla fel blir han påhoppad av dessa gamar..Han är tränarnas våta dröm..
2008-09-12, 17:00
Bannlyst
Citat:
Tyvärr ja..Jag hade hellre sett Zlatan i KROATISKA landslaget än Svenska, just för att det finns så många som är emot denna unika spelare.. varje minsta lilla fel blir han påhoppad av dessa gamar..Han är tränarnas våta dröm..

Det är delvis sant :P
2008-09-12, 17:02
Medlem
Bosnies avatar
Citat:
Det är delvis sant :P

Balkan utvecklar väldigt många talanger utöver det vanliga och det hade passat Zlatan mycket mer.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in