2008-09-12, 16:35
Medlem
Bosnies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av battan--
Och det är vad man ser sig som räknas. Hade han sett sig som bosnier eller kroat hade han spelat där idag, svårt för dig att inse dock.

Gubben, hade han varit så svensk hade han haft handen på hjärtat när national sången spelas. Det är bara mind tricks framför median och folket. Jag skiter i vad han känner sig som, han ville inte spela för ungdomslaget och förbundet ville inte han skulle som en okänd 18 åring som spelar i superettan spela för A laget...Det var du som drog upp att han mer relation till Kroatien än Bosnien. haha..
2008-09-12, 16:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bosnie
Gubben, hade han varit så svensk hade han haft handen på hjärtat när national sången spelas. Det är bara mind tricks framför median och folket. Jag skiter i vad han känner sig som, han ville inte spela för ungdomslaget och förbundet ville inte han skulle som en okänd 18 åring som spelar i superettan spela för A laget...Det var du som drog upp att han mer relation till Kroatien än Bosnien. haha..

Ja, han har ju det? Det betyder dock inte att _HAN_ ser sig som kroat eller? Pinsamt.
2008-09-12, 16:42
Medlem
Bosnies avatar
Citat:
Ja, han har ju det? Det betyder dock inte att _HAN_ ser sig som kroat eller? Pinsamt.

Hur vet du det? Han har en Bosnisk pappa och en Kroatisk mamma. Han talar knappast svenska med dem hemma (trots hans usla bosniska-kroatiska)
2008-09-12, 16:43
Bannlyst
Citat:
Hur vet du det? Han har en Bosnisk pappa och en Kroatisk mamma. Han talar knappast svenska med dem hemma (trots hans usla bosniska-kroatiska)
Han bodde med sin morsa, vilket lär göra att han känner sig mer som en Kroat.
2008-09-12, 16:44
Bannlyst
Citat:

Vadå hur vet du det? Han har själv sagt att han är svensk, han ser sig själv som en svensk och det räknas. Förövrigt kan han inte prata speciellt bra bosniska/kroatiska.
2008-09-12, 16:45
Medlem
Bosnies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arbee
Han bodde med sin morsa, vilket lär göra att han känner sig mer som en Kroat.

Han bodde även med sin farsa, har du inte läst Zlatan boken? Och om han kände sig mer som kroat varför ville han inte veta av Kroatiens landslag då?

Skitsamma, jag orkar inte diskutera vad han känner sig som, jag skiter i det faktiskt. Jag gillar han som spelare och tycker bara det är synd han inte valde Bosnien, då hade inte alla dessa Zlatan hatare varit avundsjuka när han gör något bra för sitt lag.
2008-09-12, 16:47
Medlem
Bosnies avatar
Citat:
Vadå hur vet du det? Han har själv sagt att han är svensk, han ser sig själv som en svensk och det räknas. Förövrigt kan han inte prata speciellt bra bosniska/kroatiska.

Och hans pappa talar inte så särskilt bra svenska....

Som jag nämnde ovanför, Sadik H. Sefiks vän har hälsat på honom och Zlatan var där och de talade Bosniska. Gud...
2008-09-12, 16:47
Bannlyst
Citat:
Han bodde även med sin farsa, har du inte läst Zlatan boken? Och om han kände sig mer som kroat varför ville han inte veta av Kroatiens landslag då?

Skitsamma, jag orkar inte diskutera vad han känner sig som, jag skiter i det faktiskt. Jag gillar han som spelare och tycker bara det är synd han inte valde Bosnien, då hade inte alla dessa Zlatan hatare varit avundsjuka när han gör något bra för sitt lag.
Han valde inte Bosnien av den simpla anledningen att han vill spela mästerskap.
2008-09-12, 16:48
Medlem
Bosnies avatar
Citat:

Han fick inte spela för A laget, det är den simpla anledningen han inte spelar för oss.
2008-09-12, 16:49
Bannlyst
Finns det nåt värre än folk som härstammar från andra länder men kommit till Sverige som sedan sitter på svenska forumen och skriver skit om Sverige och att andra lirare borde valt det eller det landet?

(inget illa menat till nån, så missförstå mig rätt)

I övrigt så hade Zlatan nästan ett lika bra målsnitt som Allbäck i landslaget, vilket är rätt imponerande, speciellt med tanke på att Zlatan inte är den naturliga målskytten som Allbäck är.
2008-09-12, 16:49
Bannlyst
Citat:
Och hans pappa talar inte så särskilt bra svenska....

Som jag nämnde ovanför, Sadik H. Sefiks vän har hälsat på honom och Zlatan var där och de talade Bosniska. Gud...

Okej, han var där och pratade bosniska. So? Han ser sig som svensk och det är hans åsikter som är viktiga för det är han som bestämmer vad han är. Ifall det skulle vara så att han inte var svensk skulle det luta åt det kroatiska hållet, så du förlorar i vilket fall.
2008-09-12, 16:50
Medlem
master_bs avatar
Citat:

Han valde inte bosnien för att landslaget suger...likaså landet

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in