2008-09-18, 00:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sendium
Tittar sällan på United då jag håller mig till de undre divisionerna i England men när jag väl sett Rooney lira i te.x landslaget tycker jag mig inte se några stora likheter med Zlatan. För mig är Rooney mer en förväxt Johan Elmander som kommer frustandes i 180 i djupled och jobbar skiten ur sig med rätt många defensiva uppgifter.
Berbatov känns som en spelare som är mer lik Zlatan i spelsättet.

Rooneys roll i United är Zlatans roll i Inter. Sen är de inte så lika i spelet, Zlatan är mer statisk, och som du säger, mer lik Berbatov. Du kan inte sett mycket Rooney för han har ingen Elmander-spelstil. Zlatan är framspelare och det är Rooney också, därav liknelsen med förra skribenten.
2008-09-18, 07:34
Medlem
someuses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Rooneys roll i United är Zlatans roll i Inter. Sen är de inte så lika i spelet, Zlatan är mer statisk, och som du säger, mer lik Berbatov. Du kan inte sett mycket Rooney för han har ingen Elmander-spelstil. Zlatan är framspelare och det är Rooney också, därav liknelsen med förra skribenten.
Kenta! Hur går snacket där över om vår "special one"? Tror du Utd skulle vara intresserad av honom? Gissar dock att man e rädd att han e lite för mycket av "vilde".
2008-09-18, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av someuse
Kenta! Hur går snacket där över om vår "special one"? Tror du Utd skulle vara intresserad av honom? Gissar dock att man e rädd att han e lite för mycket av "vilde".
Känns inte som United behöver Zlatan
2008-09-18, 16:04
Medlem
someuses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marciano
Känns inte som United behöver Zlatan

Ujujuj... Zlatan i Utd med Ronaldos och Tevez rörlighet... Sprängstoff!

Mer ovisst dock om han skulle vara beredd att göra ett sånt uppoffrande jobb defensivt som Ferguson brukar kräva av alla sina spelare.
2008-09-18, 16:16
Medlem
Citat:
Ujujuj... Zlatan i Utd med Ronaldos och Tevez rörlighet... Sprängstoff!

Mer ovisst dock om han skulle vara beredd att göra ett sånt uppoffrande jobb defensivt som Ferguson brukar kräva av alla sina spelare.
Rooney och Berbatov då?
2008-09-18, 16:36
Medlem
someuses avatar
Citat:
Rooney och Berbatov då?
Rooney, visst höger kant.
Berbatov? Sorry, Zlatan tar hans plats.
2008-09-18, 16:42
Medlem
Citat:
Rooney, visst höger kant.
Berbatov? Sorry, Zlatan tar hans plats.
Ville man ha Zlatan skulle man nog försökt köpa honom och inte lägga ett antal miljoner på Berbatov.
Jag skulle tycka det var spännande med Zlatan i Barcelona om några år.
2008-09-18, 18:51
Medlem
someuses avatar
Citat:
Ville man ha Zlatan skulle man nog försökt köpa honom och inte lägga ett antal miljoner på Berbatov.

Tror de skulle ge Berbatov för Zlatan vilken dag som helst om Inter och Zlatan var sugna men så är det ju inte.

Angående Barca så vore det ju det ultimata förstås. Min våta dröm.
Senast redigerad av someuse 2008-09-18 kl. 18:55.
2008-09-18, 21:05
Medlem
zzwampens avatar
Citat:

Inter skulle nog inte sälja Zlatan. Och om de skulle göra det skulle han kosta mycket mer än vad Berbatov kostade.
2008-09-18, 22:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zzwampen
Inter skulle nog inte sälja Zlatan. Och om de skulle göra det skulle han kosta mycket mer än vad Berbatov kostade.
Man får mer för pengarna också.
2008-09-18, 22:33
Bannlyst
Citat:
Rooneys roll i United är Zlatans roll i Inter.
Citat:
Sen är de inte så lika i spelet, Zlatan är mer statisk, och som du säger, mer lik Berbatov.
Hur ska du ha det?
Citat:
Du kan inte sett mycket Rooney för han har ingen Elmander-spelstil. Zlatan är framspelare och det är Rooney också, därav liknelsen med förra skribenten.
Zlatan är bättre än de flesta Man U-anfallarna. Finns inte en enda som har lika bra fysik, spelförståelse och teknik som Zlatan har. Kan till och med säga att Zlatan har bättre spelförståelse än hela laget, hittar ingen som har samma spelförståelse i Man U.
Senast redigerad av kbomb 2008-09-18 kl. 22:35.
2008-09-18, 22:41
Medlem
fMEISTERs avatar
Hade inte Zlatan haft sirap i knäna kunde han spelat i England istället för Italien.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in