2008-09-12, 16:14
Medlem
zzwampens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bosnie
Men det hade varit mindre skönt ifall han gick av i halvtid mot Italien då hans klackspark tog Sverige vidare?
Jag var sarkastisk
2008-09-12, 16:14
Medlem
Bosnies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av battan--
Det dessa bosnier inte fattar är att Zlatan har mer relation till Kroatien än Bosnien då han växte upp med sin kroatiska mamma och hennes kompis och har hus i Kroatien, han semestrar även där. Detta har dock inte med saken att göra då han ser sig som svensk och själv har erkänt det, ingen annan ska komma och säga vad han är.

Zlatan kommer inte att sätta någon på plats, han kommer inte göra många landslagssmål till. Två mål på 1000 minuter är fortfarande sämst.

haha, patetiskt...därför han inte ens hade tankarna på att spela för Kroatiska landslaget?
2008-09-12, 16:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zzwampen
Jag var sarkastisk

Du är så söt

Citat:
haha, patetiskt...därför han inte ens hade tankarna på att spela för Kroatiska landslaget?

Han hade bara tankarna på svenska landslaget. Han är ju född i Sverige!
2008-09-12, 16:15
Medlem
Bosnies avatar
Citat:
Jag var sarkastisk

Notera min tunga, jag gav bara tillbaka
2008-09-12, 16:16
Bannlyst
Citat:
Vadå är inte en allbäcks mål mot spanien en gammal merit då eller? haha..
Haha, om vi nu skall gå OT, Allbäck har gjort massa betydelsefulla kvalmål som i stort sett tagit Sverige till mästerskap. Det har inte Zlatan.
2008-09-12, 16:19
Medlem
zzwampens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Allbäck är en av de största målskyttarna någonsin i svensk fotboll.
Zlatan har faktiskt bättre målsnitt än honom i landslaget.

Han har faktiskt bäst målsnitt i landslaget.
2008-09-12, 16:20
Medlem
Bosnies avatar
Citat:
Du är så söt

Han hade bara tankarna på svenska landslaget. Han är ju född i Sverige!

Han hade inte bara tankarna på svenska landslaget.

Min barndoms kompis pappa var en väldigt nära vän till Zlatans farsa i Bosnien och träffade honom här i Sverige då Zlatan spelade för Malmö och hans farsa ville att Zlatan skulle spela för Bosniska landslaget så de tog kontakt med förbundet och förbundet i sin tur gav honom en plats i ungdomslaget som skulle spela en turnering i Asien vilket Zlatan inte ville, big shotta ville direkt till A-laget och det blev ingenting utav det. Sen blev det som det blev..

So? Min kusin är född i Sverige men ser sig som en Bosnier..
2008-09-12, 16:21
Bannlyst
Citat:
Zlatan har faktiskt bättre målsnitt än honom i landslaget.

Han har faktiskt bäst målsnitt i landslaget.
Hoppas du är ironisk. Sen blir det en orättvis jämförelse i och med att Zlatan startat alla sina matcher i stort sett, Allbäcks senaste 20 har varit inhopp.
2008-09-12, 16:23
Medlem
zzwampens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arbee
Hoppas du är ironisk.
Nej, men däremot kollade jag på wikipedia vilket man inte ska. Där stod det att Zlatan hade spelat 50 landskamper, men han har ju spelat 55 så då har Allbäck ett bättre målsnitt.
2008-09-12, 16:25
Bannlyst
Citat:
Nej, men däremot kollade jag på wikipedia vilket man inte ska. Där stod det att Zlatan hade spelat 50 landskamper, men han har ju spelat 55 så då har Allbäck ett bättre målsnitt.

Tänkte väl.. Där kan ju vem som helst också redigera.
2008-09-12, 16:29
Bannlyst
Citat:
Han hade inte bara tankarna på svenska landslaget.

Min barndoms kompis pappa var en väldigt nära vän till Zlatans farsa i Bosnien och träffade honom här i Sverige då Zlatan spelade för Malmö och hans farsa ville att Zlatan skulle spela för Bosniska landslaget så de tog kontakt med förbundet och förbundet i sin tur gav honom en plats i ungdomslaget som skulle spela en turnering i Asien vilket Zlatan inte ville, big shotta ville direkt till A-laget och det blev ingenting utav det. Sen blev det som det blev..

So? Min kusin är född i Sverige men ser sig som en Bosnier..

Och det är vad man ser sig som räknas. Hade han sett sig som bosnier eller kroat hade han spelat där idag, svårt för dig att inse dock.
2008-09-12, 16:30
Bannlyst
Citat:
Tänkte väl.. Där kan ju vem som helst också redigera.

Det sitter moderatorer och kontrollerar dagligen, konstiga påståenden leder till borttagning inom 2 min, i vissa fall några timmar :P

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in