2008-01-25, 00:41
Medlem
funerals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legionvasa
Andrej Shevchenko var ju dålig i VM och kvalet till VM
Kaka spelar ju i ett Landslag som har LITE mer konkurens än något annat land någonsin kommer ha. Så den var dålig.
Just det, Kaka är ju utnämnd till världens bästa fotbollsspelare och spelar i världens bästa landslag......då borde han väl vara king där eller?
Dina argument är ju bara skrattretande
Nå hur var det där med totti nu då?
2008-01-25, 01:42
Medlem
Caligula Joness avatar
Vad gäller Tottis målsnitt i landslaget så får man ha i åtanke att han spelat de flesta matcher som mittfältare/trequartista och inte som renodlad forward. Men det är ingen tvekan om att han aldrig nått upp till sin sanna nivå i landslaget.

Zlatan är en av de bästa anfallarna i världen just nu. Att han inte gjort många mål i landslaget påverkar inte detta faktum. Om han hade haft medspelare av samma kaliber som de han har i Inter är jag övertygad om att han hade gjort fler mål.
2008-01-25, 02:06
Medlem
Pancevs avatar
Om vi vänder på det så kan ju ingen påstå att exempelvis Oleg Salenko, Florin Radocioiu, Schillaci etc skulle vara världens bästa forwards under sin tid bara pga att de presterade många mål under ett VM-slutspel.
2008-01-25, 15:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jole25
När fan ska du fatta att alla lyckas inte i landslaget. Jag kan inte ta det på allvar med tanke på att man träffas 5-6 ggr om året. Hur ska man bygga upp en relation om man träffas så sällan? Det som räknas är hur han dag in och dag ut tränar och spelar för sitt klubblag. Zlatan är den som höjer kvaliteten på träningarna. Zlatan gör mål och han gör det snyggt. Divan som du kallar honom håller en lägre profil idag och det är sällan man hör kaxiga kommentarer....

Han gör en del jävligt onödiga saker som senast när han slog straff mot Parma och gjorde något mot en Parma spelare

Sånt är jävligt onödigt och därmed...

DIVA!!
2008-01-26, 02:32
Medlem
FillilutteN2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Odes
Han gör en del jävligt onödiga saker som senast när han slog straff mot Parma och gjorde något mot en Parma spelare

DIVA!!

Har du någon youtube-länk på det? Jag såg inte matchen med allt som rör Zlatan är ju per automatik intressant. Ni får slänga glopord i mitt ansikte men sanning är - jag grät när han fick jerringpriset! Han är kung!
Han kommer vara skillnaden som gör att det inte blir ett fiasko och att vi istället går vidare från gruppen i EM.

/ filli
2008-01-26, 09:12
Medlem
Krooked.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Odes

DIVA!!

Hehe ja, han nöp Dessena på kinden. Har matchen på datorn, kan kolla om jag kan klippa ut den sekvensen.
2008-01-26, 11:21
Medlem
funerals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krooked.
Hehe ja, han nöp Dessena på kinden. Har matchen på datorn, kan kolla om jag kan klippa ut den sekvensen.
Den största idioten i den matchen var ju just Dessena.På övertid vid ställning 2-2 så låg han kvar på planen i över en minut och filmade.När han sen låg på båren på väg av planen blev han plötsligt frisk och hoppade av den, dock så var han tvungen att vänta innan han fick komma in igen, och Inter gjorde då 3-2
2008-01-27, 00:29
Medlem
Shuyins avatar
Och så var det de fotbollsmässiga vi fokuserar på? Nästa inlägg som rör Ibrahimovics person eller någon annan irrielevant skit, kommer tilldelas en tillsägelse.

/mod.
2008-01-28, 22:32
Medlem
Vad tyst det blev i tråden helt plötsligt.

Jag har funderat och funderat angående Zlatans
chanser att kunna vinna Ballon d'or. Jag kliar
mig i huvudet, gnuggar mig under hakan eller
håller armarna i kors. Kan Zlatan vinna detta
prestigefulla pris?

Som hängiven Zlatanista säger hjärtat ja.
Hjärnan säger nej.

Vad har ni för tankar och funderingar?
2008-01-28, 22:33
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darko
Vad tyst det blev i tråden helt plötsligt.

Jag har funderat och funderat angående Zlatans
chanser att kunna vinna Ballon d'or. Jag kliar
mig i huvudet, gnuggar mig under hakan eller
håller armarna i kors. Kan Zlatan vinna detta
prestigefulla pris?

Som hängiven Zlatanista säger hjärtat ja.
Hjärnan säger nej.

Vad har ni för tankar och funderingar?

Han måste prestera bra i Champions League och gärna EM, ingen bryr sig egentligen om han gör två mål mot Siena, men gör han två mål mot Liverpool nu i Champions League så bryr sig alla.

Så visst kan han vinna den, men jag tvivlar på både Inters och Sveriges kapacitet i de båda turneringarna.
2008-01-28, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shuyin
Han måste prestera bra i Champions League och gärna EM, ingen bryr sig egentligen om han gör två mål mot Siena, men gör han två mål mot Liverpool nu i Champions League så bryr sig alla.

Så visst kan han vinna den, men jag tvivlar på både Inters och Sveriges kapacitet i de båda turneringarna.

Helt korrekt. Dock tvivlar jag mer på Sveriges kapacitet än Inters.
Inter har allt som krävs för att lyckas i champions leauge och
rutinen fick dem i förra säsongens CL.
Det enda som jag kommer på nu som talar emot Inter är att de bränt allt sitt krut i ligan
nu när CL drar igång på riktigt.
2008-01-28, 23:07
Medlem
Eastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darko
Helt korrekt. Dock tvivlar jag mer på Sveriges kapacitet än Inters.
Inter har allt som krävs för att lyckas i champions leauge och
rutinen fick dem i förra säsongens CL.
Det enda som jag kommer på nu som talar emot Inter är att de bränt allt sitt krut i ligan
nu när CL drar igång på riktigt.
jaha?!?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in