2008-09-14, 21:52
Medlem
feldgraus avatar
Ge er. Klarar ni en dag utan att tramsa? Jag tror inte det. Snälla, överbevisa mig. /MOD

/feldgrau
2008-09-14, 23:45
Medlem
Sanctuss avatar
Zlatan är bra men hans löjligt hypade status verkar mest vila på några spektakulära mål(ofta mot undermåligt motsånd). För att bli omnämd som en av världens främsta måste man ha presterat yppersta världsklass såväl i landslagets slutspel, stora europeiska cuperna och ligaspel(Italien,England,Spanien helst). Det är bara i ligaspelet han, möjligtvis, kan få godkänt. Förresten har han inte ens varit i närheten av den nivå Fredrik Ljungberg hade när han var som störst.
2008-09-14, 23:51
Medlem
P.Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sanctus
Zlatan är bra men hans löjligt hypade status verkar mest vila på några spektakulära mål(ofta mot undermåligt motsånd). För att bli omnämd som en av världens främsta måste man ha presterat yppersta världsklass såväl i landslagets slutspel, stora europeiska cuperna och ligaspel(Italien,England,Spanien helst). Det är bara i ligaspelet han, möjligtvis, kan få godkänt. Förresten har han inte ens varit i närheten av den nivå Fredrik Ljungberg hade när han var som störst.
Ja, det är synnerligen undermåligt att näta mot landslag som Spanien och Italien i mästerskapssammanhang. Jag menar, det är ju bara att blåsa på försvararna så att de trillar och sen har man ett friläge!
2008-09-15, 01:14
Medlem
thakiings avatar
Citat:

Lägg ner för fan. Det är inte direkt någon tillfällighet att Inter bygger laget kring Zlatan och han har gjort 2 riktigt bra säsonger där, så snacka inte.
2008-09-15, 01:34
Medlem
Maniks avatar
Citat:

Haha.
2008-09-15, 08:12
Medlem
someuses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zzwampen
Nordahl, Liedholm, Nacka, Gren och Henrik Larsson. Om Zlatan fortsätter som han gör nu i några år till och vinner typ CL med Inter kanske man kan räkna honom som den störste någonsin.

Henrik Larsson? Varför Henrik Larsson?

Han har iochförsig gjort en lång och trogen tjänst, med språngnicken mot Bulgarien som klimax (Zlatans klack dock ett mer svennifierat minne?) men haft en hel del dippar i blågult (med senaste EM färskt i minnet).
Hans stora positiva facit kommer från Skottland. En liga mycket lågt i rankingen i europa.
I Barca var han en avbytare. (En mycket omtyckt sådan)
I Utd blev hans facit MYCKET mer smickrande i svensk media än vad hans statistik var i realiteten?
Missförstå mig inte, jag är själv Helsingborgare och älskar killen men svenskarna verkar tillförse honom otroliga egenskaper väldigt lätt.
2008-09-15, 10:13
Medlem
bitternas avatar
Citat:

Mycket bra skrivet.

Zlatte har mil kvar till att komma i närheten av Fredrik Ljungberg.
2008-09-15, 10:25
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bitterna
Mycket bra skrivet.

Zlatte har mil kvar till att komma i närheten av Fredrik Ljungberg.

Du var mig en lustig en. Fredrik (som har haft en bra karriär)
har inte på långa vägar varit lika framstående fotbollsmässigt.

Han gjorde många bra säsonger i arsenal men var knappast någon
som själv skapade så där jättemycket.

Att Ljungberg har varit mycket omskriven betyder inte per automatik
att han varit det enbart för sina fotbollskunskaper. (kalsong)
2008-09-15, 10:33
Medlem
bitternas avatar
Citat:
Du var mig en lustig en. Fredrik (som har haft en bra karriär)
har inte på långa vägar varit lika framstående fotbollsmässigt.

Han gjorde många bra säsonger i arsenal men var knappast någon
som själv skapade så där jättemycket.

Att Ljungberg har varit mycket omskriven betyder inte per automatik
att han varit det enbart för sina fotbollskunskaper. (kalsong)

För mig räcker det med att följa landslaget för att få svaret.
2008-09-15, 10:38
Moderator
vfs avatar
Citat:
För mig räcker det med att följa landslaget för att få svaret.

Va bra, då vet du att Zlatan har ett mycket bättre målsnitt än Ljungberg.
2008-09-15, 11:38
Medlem
bitternas avatar
Citat:
Va bra, då vet du att Zlatan har ett mycket bättre målsnitt än Ljungberg.

Jag tror mig veta att en är anfallare och en mittfältare,men
det kanske inte har med saken att göra. Dumma mig!
2008-09-15, 11:46
Medlem
lanafishs avatar
Citat:
Jag tror mig veta att en är anfallare och en mittfältare,men
det kanske inte har med saken att göra. Dumma mig!

Ronaldo vann guldskon, han är mittfältare.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in