2008-01-23, 23:03
Medlem
funerals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legionvasa
Tycker zlatan är grymt överskattad
Otippat att det skulle komma ifrån dig
Eftersom du inte tittar på Inters matcher utan bara landslagets tycker jag du ska hålla käften.....efterom du uppenbarligen inte vet vad du talar om.
2008-01-23, 23:25
Medlem
Chuck_Taylors avatar
Citat:
Tycker zlatan är grymt överskattad

Bara en idiot hade sagt det där men antar att du är ironisk. Finns ingen anfallare som är bättre än Zlatan just nu. Han spelar riktigt bra och har mognat som fan.

Innan när han hade den där "P14" attityden så tyckte jag han var en dum jävla idiot bara. Zlatan kommer vara Sveriges ansikte utåt några år framåt när det gäller fotboll och han kommer hamna i historieböckerna, det är garanterat.
2008-01-24, 11:41
Medlem
ubersantas avatar
Zlatan är glödhet, hoppas det håller i sig fram till EM. Han är motiverad, det lyser av spelglädje och hans självförtroende kan inte bli bättre. En Zlatan/Elmander på topp kommer åstadkomma mycket glädje i sommar.

Risken finns väl att han kör in i väggen/blir skadad innan dess.
2008-01-24, 11:44
Medlem
WinstonO'Boogies avatar
Nej den största risken är att Lasse som alltid inte har en anning om hur han ska använda Zlatan och Elmander ihop vilket resulterar i att den ena blir lidande och den andre isolerad.
2008-01-24, 18:28
Medlem
Nina Hartleys avatar
Odes och Taags, vart tog ni vägen?
2008-01-24, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nina Hartley

Odes skriver om sin kärlek till Mona i Inrikes forumet.
2008-01-24, 21:11
Bannlyst
Shuyin>>>

Är för dåligt insatt i Italienskt fotboll.
Men Cristiano Lucarelli har ialla fall gjort 5 mål mer än zlatan!

Funderal>>>

Ska jag hålla käft!
Va fan tuggar du om igentligen?
Du har helt rätt i att jag ser på Landslagets ALLA matcher.
Men ser framför allt på Permier Leauge så gott som SAMTLIGA matcher på canal +.
Så lägg där till så gott som ALLA cup matcher på viasat.
Vissa följer primadonnorna i Italien medans de riktiga Männen får rysningar kl 16 på Lördagar.
Har aldrig sagt att zlatan är dålig men bara jävligt överskattad.
Kan man bara prestera med super stjärnor runt sig men inte i Svenska Landslaget så är man ingen superstar.
Det är ju inte så att ingen spelar bollen till han!!
Och efter som du verka tillhöra gänget med primadonner så har jag fullförståelse att du nu när du får chansen att gå i klinch med en riktig man ( ifso via en data ) och ta tillskarpa ord så låter jag fröken hålla på!

Chuck taylor>>>

Nej är absolut inte ironiskt.
Utan jag är helt självtänkande och låter ej den svenska median påverka min syn på fotboll.
Men jag är den förste att erkänna att jag har fel om han lyckas prestera på Em som jag verkligen hoppas att han gör.
Men tror att Albäck kommmer komma in i den 75 minuten i alla matcher (utom den sista då han startar) och försöker reda upp zlatan diva fasoner och kommer säkerligen springa lika mycket som zlatan gjort på hela matchen
Men du är säkert så jävla korkad så att du blandar ihop mitt ogillande till zlatan med mitt nick!!??
Kan bara säga att jag är ett stort fan till Henry.
2008-01-24, 21:16
Medlem
"medans de riktiga Männen får rysningar kl 16 på Lördagar."

Haha jävla fjant.
2008-01-24, 21:34
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Shuyin>>>

Hehe, den gode Cristiano gjorde visserligen debut senast för Parma men eftersom han har spelat i Ukraina hela hösten så har han inte gjort några mål alls i Serie A sedan förra säsongen.

.
2008-01-24, 22:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nina Hartley

Aaaawww.... vad gulligt... saknat mig NH?

Om jag ska ha något att komma med... när ska divan börja prestera i landslaget då?

När han sumpar bollen vid straffområdet ska han inte stå still och vara sur och inte jaga boll
2008-01-24, 22:29
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Odes
Aaaawww.... vad gulligt... saknat mig NH?

Om jag ska ha något att komma med... när ska divan börja prestera i landslaget då?

När han sumpar bollen vid straffområdet ska han inte stå still och vara sur och inte jaga boll

När fan ska du fatta att alla lyckas inte i landslaget. Jag kan inte ta det på allvar med tanke på att man träffas 5-6 ggr om året. Hur ska man bygga upp en relation om man träffas så sällan? Det som räknas är hur han dag in och dag ut tränar och spelar för sitt klubblag. Zlatan är den som höjer kvaliteten på träningarna. Zlatan gör mål och han gör det snyggt. Divan som du kallar honom håller en lägre profil idag och det är sällan man hör kaxiga kommentarer....
2008-01-24, 22:37
Medlem
funerals avatar
Citat:
Shuyin>>>

Funderal>>>

Ska jag hålla käft!
Va fan tuggar du om igentligen?
Du har helt rätt i att jag ser på Landslagets ALLA matcher.
Men ser framför allt på Permier Leauge så gott som SAMTLIGA matcher på canal +.
Så lägg där till så gott som ALLA cup matcher på viasat.
Vissa följer primadonnorna i Italien medans de riktiga Männen får rysningar kl 16 på Lördagar.
Har aldrig sagt att zlatan är dålig men bara jävligt överskattad.
Kan man bara prestera med super stjärnor runt sig men inte i Svenska Landslaget så är man ingen superstar.
Det är ju inte så att ingen spelar bollen till han!!
Och efter som du verka tillhöra gänget med primadonner så har jag fullförståelse att du nu när du får chansen att gå i klinch med en riktig man ( ifso via en data ) och ta tillskarpa ord så låter jag fröken hålla på!

Chuck taylor>>>

Nej är absolut inte ironiskt.
Utan jag är helt självtänkande och låter ej den svenska median påverka min syn på fotboll.
Men jag är den förste att erkänna att jag har fel om han lyckas prestera på Em som jag verkligen hoppas att han gör.
Men tror att Albäck kommmer komma in i den 75 minuten i alla matcher (utom den sista då han startar) och försöker reda upp zlatan diva fasoner och kommer säkerligen springa lika mycket som zlatan gjort på hela matchen
Men du är säkert så jävla korkad så att du blandar ihop mitt ogillande till zlatan med mitt nick!!??
Kan bara säga att jag är ett stort fan till Henry.
Som sagt, eftersom du inte är det minsta insatt i italiensk fotboll och inte ser zlatans matcher ska du hålla tyst......faktum är fortfarande att han blivit utsedd till bästa forward i uefas världslag nyligen, utnämnd till bästa spelaren i Italien, han leder skytteligan i champoions league, han leder skytteligan i serie a.......HUR I HELVETE KAN MAN VARA ÖVERSKATTAD DÅ???????????????????????????????????????????????? ???????????????

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in