2008-09-11, 16:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av arbee
Klart han har, kolla bara på de ca 2åren av mållöshet han hade, ingen som klagade då. Han har för stor rätt att göra dåliga matcher, det som är grejen.

Word mannen!
2008-09-11, 16:19
Medlem
zzwampens avatar
Citat:
Eller Adebayor, han springer en del när han inte står och viftar med armarna som den apa han är.
Adebayor väger ca 20 kilo mindre.
2008-09-11, 16:20
Medlem
zzwampens avatar
Citat:
Klart han har, kolla bara på de ca 2åren av mållöshet han hade, ingen som klagade då. Han har för stor rätt att göra dåliga matcher, det som är grejen.
Han presterade ju i klubblaget som var ett av världens bästa så det är klart att folk hade överseende. Det är ju som med Källström. Han har varit mycket sämre än Zlatan i landslaget och ändå så står folk och skriker att han ska in istället för Svensson som har spelat bra.

Jag tycker det är lite roligt att alla börjar gasta om att han är så hypad osv efter ha gjort en dålig match efter flera extremt bra i både landslag och klubblag (ja, eller ni kollar förmodligen inte på Serie A men ändå).

Han var kass i landslaget förut men de senaste matcherna har han varit mycket bra. Vem som helst kan ha en dålig dag och det är skönt att landslaget kan vinna utan honom.
Senast redigerad av zzwampen 2008-09-11 kl. 16:23.
2008-09-11, 16:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zzwampen
Adebayor väger ca 20 kilo mindre.
Skulle nog snarare säga ca 10.
2008-09-11, 16:46
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
"Han kan jobba i min trädgård"

Underbar kommentar av Zlatan som vanligt Problemet måste ju ligga hos landslaget iom att han är så pass bra i Italien. Det är inte Zlatans fel att han omges av träben och vi kan inte förvänta oss att han ska göra allt själv. Spelare som Messi och C Ronaldo hade nog också haft problem i ett svenskt landslag
2008-09-11, 16:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
"Han kan jobba i min trädgård"

Underbar kommentar av Zlatan som vanligt Problemet måste ju ligga hos landslaget iom att han är så pass bra i Italien. Det är inte Zlatans fel att han omges av träben och vi kan inte förvänta oss att han ska göra allt själv. Spelare som Messi och C Ronaldo hade nog också haft problem i ett svenskt landslag

De hade varit bättre än Zlatan eftersom att de lever mer på att kunna bryta igenom själv och göra mål. Zlatan är mer framspelarn och hjärnan. Jävligt onödig kommentar av Zlatan, och alla runkare tycker förstås att den var klockren. Onödigt av Ralf och onödigt av Zlatan. Lite mognad tycker man ju de ska ha.
2008-09-11, 16:54
Bannlyst
Hadde jag vart Zlatan hadde jag petat landslaget.
2008-09-11, 17:02
Medlem
edlunns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av unikum
Man är inte alltid bättre än omgivningen.

http://www.svenskafans.com/italien/artikel.asp?id=253467

Kommentarer?
Bland det roligaste och för att inte glömma bättre jag läste på senare dagar.

Stämmer till 100prollar!
2008-09-11, 17:23
Medlem
Kupsans avatar
Zlatans tuffa svar

Bra att Aftonbladet bestämmer så att vi inte tvingas använda tänka själva och bilda vår egen åsikt, det är så tufft med "Han kan jobba i min trädgård" tydligen.
Känns i samma klass som vad 15-åringarna i Rinkeby säger, fast Zlatan är 27årig fotbollsproffs med mångmiljonkontrakt...
2008-09-11, 17:33
Medlem
Mikojans avatar
Hade Ralf sagt detta om Zlatan hade han hudflängts för att vara rasist och de Zlatanrädda medierna och deras batikhäxor hade ylat om "hatbrott"
2008-09-11, 17:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hasch-Tomte
Hadde jag vart Zlatan hadde jag petat landslaget.

Byta landslag?
2008-09-11, 17:40
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Odes
Byta landslag?

Går inte, det vet du väl?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto