2008-06-19, 01:20
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Owen, Defoe, Crouch, Rooney, Agbonlahor är alla bättre än Zlatan. Även ett dussin till anfallare som Bent, Heskey.

Det tror du inte ens själv på. Kom igen nu Kenta bättre än så kan du, Eller?
2008-06-19, 01:25
Medlem
mteds avatar
Citat:
Owen, Defoe, Crouch, Rooney, Agbonlahor är alla bättre än Zlatan. Även ett dussin till anfallare som Bent, Heskey.

Javisst, och SWP, Joe Cole, Dyer och Walcott är ju klasser bättre än C. Ronaldo! Eller, vänta nu..
2008-06-19, 01:26
Medlem
Luffsens avatar
Lär er tyda ironi.
2008-06-19, 01:27
Medlem
Maniks avatar
Citat:

Japp, nu är det bekräftat. Du är hjärndöd. Var god ta ditt liv!
2008-06-19, 01:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Det tror du inte ens själv på. Kom igen nu Kenta bättre än så kan du, Eller?

Ville att nån Italienare skulle hugga först, men icke. Svårt att jämföra olika forwards, då de har olika uppgifter. Tex Defoe som jag nämnde är ju inte direkt lik Zlatan i spelstilen..
2008-06-19, 01:28
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luffsen
Lär er tyda ironi.

Man vet aldrig med Kenta då han bara listade PL-spelare
2008-06-19, 01:29
Medlem
Maniks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luffsen
Lär er tyda ironi.

Han är PL:s främsta rövslickare så man kan omöjligt veta om det är ironi eller inte.
2008-06-19, 08:37
Bannlyst
Ja vad säger ni nu då?

2008-06-19, 10:44
Medlem
P.Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Odes
Ja vad säger ni nu då?

Zlatan gör ett bra EM. Mål mot Grekland och Spanien trots att vi saknar en offensiv central mittfältare. Oväntat att man inte sett dig här förrän nu.
2008-06-19, 14:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av P.G
Zlatan gör ett bra EM. Mål mot Grekland och Spanien trots att vi saknar en offensiv central mittfältare. Oväntat att man inte sett dig här förrän nu.

Ja vad tror du? Jag blir avstängd pga en länk som får vara kvar samt andra fortsatte att citera ifrån, men personangrepp är tydligen ok

Det är i matcher som ryssland zlatte ska visa sin storhet

2008-06-19, 14:27
Medlem
P.Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Odes
Ja vad tror du? Jag blir avstängd pga en länk som får vara kvar samt andra fortsatte att citera ifrån, men personangrepp är tydligen ok

Det är i matcher som ryssland zlatte ska visa sin storhet

Ni Zlatan-hatare är ju otroliga. Varje gång han inte gör mål så kommer ni och påstår "det var just i den här mtchen han skulle ha visat sin storhet". Att han sedan gör mål i gruppspelets två andra matcher ignorerar ni totalt. Det finns inte en enda anfallare i världen som skulle kunna leverera i varje match, särskillt inte i ett lag med sådan total brist på ett offensivt, centralt mittfält som Sverige.
2008-06-19, 14:33
Medlem
Zlatan kom till EM skadedrabbad och spelat en match i klubblaget sen Februari eller något?

Ändå var han klart bäst på planen mot Grekland och första halvlek mot Spanien var det han som höll kvar oss i matchen.

Jag anser att Zlatan gjort ett mycket bra EM, hade han varit hel så undrar jag om vi inte kunnat ta Spanien?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in