2008-06-14, 22:16
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
Adebayor? I dagens läge finns det bara två spelare som är i klass med Zlatan eller kanske tom snäppet vassare och det är Messi samt C Ronaldo. Fjollan Hedman kallade Zlatan för världens bästa spelare under dagens match, det är nästan svårt att säga emot. Men jag håller nog iaf Messi som snäppet vassare

Jämför titlarna också.
2008-06-14, 22:38
Medlem
Van_de_Moozes avatar
Haha

BlygeKenta briljerar.

Börjar misstänka att hans fotbollskunnande kommer från Football club manager.
2008-06-14, 22:50
Medlem
Masingas avatar
Jävligt frustrerande att Zlatan har varit skada Vm 06 och detta Em. Man funderar på vad han kunde uträtta helt frisk. Ovärdigt en kung.
2008-06-14, 23:03
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Jävligt frustrerande att Zlatan har varit skada Vm 06 och detta Em. Man funderar på vad han kunde uträtta helt frisk. Ovärdigt en kung.

Han hade kunnat spela Sverige till ett EM-guld exempelvis. Hade han vart frisk så hade Sverige kunnat slå vilken nation som helst. Men utan honom räcker vi inte riktigt till mot Spanien och Holland och liknande lag. Det är alltid nån skit med honom när det är EM eller VM..2010 spelar han väl bara sporadiskt pga bruten nacke eller nått Om vi nu tar oss till VM

Fan vad det svänger förresten, jag satt och var förbannad på Zlatan efter hans straffmiss 2004 och kritiserade honom väldigt ofta fram tills han gick till Inter ungefär och allt började falla på plats, nu är han fan större än gud. Nu måste jag bara köpa en landslagströja med hans namn på ryggen
2008-06-15, 09:07
Medlem
pindelskins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Det är väl den kända svenska avundsjukan som visar sitt fula tryne. Sen är det säkerligen så att majoriteten av dom som ogillar Zlatan är svenskar och har svårt för att en invandrare är Sveriges störste, det är nog där skon klämmer.

Henrik Larsson är ju halvsvart och inga svenskar har problem med honom.
Det som skiljer är att Henke inte beter sig barnsligt eller divigt.
Zlatan har dock bättrat sig, jag tror inte det är många svenskar som tycker illa om honom längre.

Det är bara någonting som invandrare säger för att klanka ner på svenskar(alla svenskar är rasister).

Just nu känns Zlatan som landslagets viktigaste person, men det känns tveksamt om han kan spela fullt ut pga skadan
2008-06-15, 09:16
Medlem
Tore Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pindelskin
Just nu känns Zlatan som landslagets viktigaste person, men det känns tveksamt om han kan spela fullt ut pga skadan

Zlatan är landslagets viktigaste person, när han bytte ut i går försvann i princip hela Sveriges offensiv. Håller med om att det verkligen är synd att han spelar småskadad.

Nu gör han mål i landslaget också, så alla Zlatan-hatare kan suck it!
2008-06-15, 09:19
Medlem
Enligt Expressen är det slemsäcken i vänsterknät han fick problem med i matchen mot Spanien och inte knäskålssenan som det varit tidigare. Det ska tydligen vara bättre än om det vore den gamla skadan.

" Nu berättar Valentin att det inte rör sig om knäskålssenan den här gången:
- Han har smärta som vi har lokaliserat i slemsäcken. Det är ett gott tecken. Det är värre när det är själva senan.

SPORT-Expressen var i går i kontakt med Zlatans knä- läkare Håkan Alfredson.
När han fick höra att det rör sig om smärta i slemsäcken säger han:
- Vad bra, då är det lugnt.
- Där kan man få ont av olika anledningar. Om man landar på böjt knä eller slår i något till exempel. Det kan svullna av och till. Men det är inget som hindrar spel framåt. Det låter bra om det är så."

http://www.fotbollsexpressen.se/FotbollsExpressen/1.1199227/zlatans-okanda-skada
Senast redigerad av JB9 2008-06-15 kl. 09:22.
2008-06-15, 12:21
Medlem
C4H8O3s avatar
Zlatan är kung!
Blir så jävla glad nu när han tystar alla smyg-rasistiska kritiker med att göra mål två matcher i rad och vara planens gigant den tiden han spelat.
Sverige rasade ju som ett korthus när han blev utbytt.

Jag rankar han 3a i världen :

1. Cristiano Ronaldo
2. Ruud Van Nistelroy
3. Ibra

Detta är bara min egna lista, ej byggd på statistik utan vilka som trollar bäst och spelar roligast boll + har en allmänt skön stil.
2008-06-15, 12:29
Medlem
funerals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C4H8O3
Zlatan är kung!
Blir så jävla glad nu när han tystar alla smyg-rasistiska kritiker med att göra mål två matcher i rad och vara planens gigant den tiden han spelat.

1. Cristiano Ronaldo
2. Ruud Van Nistelroy
3. Ibra

Detta är bara min egna lista, ej byggd på statistik utan vilka som trollar bäst och spelar roligast boll + har en allmänt skön stil.
Vart är Messi? Där har du en trollkarl i klass med Ronaldo jö
2008-06-15, 12:30
Medlem
Pinsamt av zlatan att som elitidrottsman inte orka 90 min, tror inte ett dugg på den sk skadan. Han har nu fått sina 15 min i ljuset och bör ersättas av någon med rätta virket.
2008-06-15, 12:31
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C4H8O3
Zlatan är kung!

1. Cristiano Ronaldo
2. Ruud Van Nistelroy
3. Ibra

Hur mycket har du ens sätt utav RvN? Förmodligen bara matchen mot Frankrike då han fick in en och annan helikopter.
2008-06-15, 12:31
Medlem
C4H8O3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av funeral
Vart är Messi? Där har du en trollkarl i klass med Ronaldo jö

Som sagt, dessa 3 är mina personliga favoriter.
Men Messi kvalar in på topp10 iaf, det är ju bara det att det finns så otroligt många skickliga bolltrixare.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in