2008-06-09, 12:03
Medlem
someuses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av funeral
Jag tänkte på skandalen som drabbade juventus på mitten av 90 talet då medecinmannen petat i spelarna en hel del mystiska preparat utan att spelarna visste vad det var för nånting.Jag har lite svårt att tro att spelarna har full koll på vad dom får för vitaminer av klubbläkarna
Visserligen, men jag tror det är att göra spelarna till oskyldiga små naiva offer. Säkert en offentlig bild alla, vid avslöjande, vill ska dominera.
Det är ju trots allt spelarna som är de mediala och resultatmässiga skattkistorna, inte "doktorerna" och träningsanläggningarna.
2008-06-09, 19:57
Medlem
Desert Islands avatar
Tycer att Z är ganska överskattad. Har inte gjort mål i landslaget på 2 år. Det är bara i Sverige vi håller igång mediafenomenet zlatan som framställs som världens bäste spelare. Lustigt nog håller inte Fifa med om den saken. Zlatan hamnade inte inte ens på de 30 främsta på fifas ranking i oktober. Han är hyfsad i Inter dock. I Landslaget har han årskilligt att bevisa innan jag ens anser att han är en tillgång. För övrigt ser jag sällan någon springa offside så ofta som Zlatan
2008-06-09, 20:00
Medlem
zzwampens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Desert Island
Tycer att Z är ganska överskattad. Har inte gjort mål i landslaget på 2 år. Det är bara i Sverige vi håller igång mediafenomenet zlatan som framställs som världens bäste spelare. Lustigt nog håller inte Fifa med om den saken. Zlatan hamnade inte inte ens på de 30 främsta på fifas ranking i oktober. Han är hyfsad i Inter dock. I Landslaget har han årskilligt att bevisa innan jag ens anser att han är en tillgång. För övrigt ser jag sällan någon springa offside så ofta som Zlatan
Ja ta den listan du...Totti var inte ens med...Ett stort skämt.

Och "hyfsad" Haha.

Ta och titta på snittbetygen i Gazzettan och poängligan i Serie A.

Han är en av världens bästa spelare ingen tvekan.
Senast redigerad av zzwampen 2008-06-09 kl. 20:03.
2008-06-09, 20:01
Medlem
Treehorns avatar
Citat:

Du ska nog hålla dig till innebandy i fortsättningen.
2008-06-09, 20:02
Medlem
Masingas avatar
Citat:

Du kan inte se på mkt fotboll om du inte sett ngn springa mer offside än Zlatan, ta tex Inzaghi som föddes offside.
2008-06-09, 20:02
Medlem
I Ballon D'Ors omröstning(det enda individuella priset man kan ta på lite lite allvar) så blev Zlatan framröstad till världens sjätte eller sjunde bästa spelare.

FIFAs pris handlar om mutor. Som allt annat Blatter är inblandat i.
2008-06-09, 20:05
Medlem
zzwampens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tONYbOOi
I Ballon D'Ors omröstning(det enda individuella priset man kan ta på lite lite allvar) så blev Zlatan framröstad till världens sjätte eller sjunde bästa spelare.

FIFAs pris handlar om mutor. Som allt annat Blatter är inblandat i.
Sjunde var det.
2008-06-09, 20:28
Medlem
Desert Islands avatar
Det jag försöker säga är att Zlatan som är anfallare med självändamålet att göra det givna--alltså mål i motståndarburen, inte gör detta på 2 år i landslaget....?

Eftersom han ju knappast är känd som en spelare som som jobbar hem eller dylikt så förstår jag inte vad han gör i landslaget då han inte gör det enda han ska, mål?
2008-06-09, 20:31
Medlem
Desert Islands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Du kan inte se på mkt fotboll om du inte sett ngn springa mer offside än Zlatan, ta tex Inzaghi som föddes offside.

Jag sa "sällan" inte aldrig
2008-06-09, 20:37
Medlem
zzwampens avatar
Citat:
Det jag försöker säga är att Zlatan som är anfallare med självändamålet att göra det givna--alltså mål i motståndarburen, inte gör detta på 2 år i landslaget....?

Eftersom han ju knappast är känd som en spelare som som jobbar hem eller dylikt så förstår jag inte vad han gör i landslaget då han inte gör det enda han ska, mål?
Ja...För det enda han ska göra är mål

Herregud...Titta på en fotbollsmatch
2008-06-09, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tONYbOOi
Kom han inte 8:a?
2008-06-09, 20:40
Medlem
Desert Islands avatar
Sedan är hans humör ett problem, även om det sägs att han "mognat". Går matchen åt helvete så är det fullt möjligt att Sverige tvingas spela med 10 man i kniviga situationer för att zlatan gör en egen "zidane-skalle" eller dylikt.

Han höjdes till skyarna även vid VM två år sedan och då gick det inte att få hål på fotbollstorheter som Trinidad och Tobago som en hel halvlek lirade med 10 man......

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in