2008-01-21, 13:26
Medlem
Pancevs avatar
[quote=funeral]
Citat:
Ursprungligen postat av JB9
Bra match av Zlatan igår. särskilt i första halvlek.

Omhan ska bli en lagspelare av rang måste han lära sig att fira tillsammans. Varför springer han inte fram till Cruz och tackar honom efter dennes excellenta förspel igår?
QUOTE]

Tror det hade sett annorlunda ut om inter lett med ett par bollar där.När man avgör på stopptid är nog inte det första man tänker på att tacka framspelaren det första man gör.
Oftast hinner man inte fram innan man blir stoppad av andra på vägen.

Det enda som är viktigt är att man tackar för framspelningen, även om det först sker i omklädningsrummet någon gång efter matchen. Det är bara fansen som vill se att spelarna direkt ska gulla med varandra (de ser det som ett tecken på bra stämning alternativt om det är deras favoritspelare som har spelat fram och de vill se att denne får uppmärksamhet). Respekt, tacksamhet och den ärliga uppskattningen sitter i vad de säger till varandra i en mer total mening och den syns aldrig på planen under ett glädjerus eller en frustration.

Tvärtom är det ofta de som verkligen kommer bra överens som inte behöver "signalera" om hur bra de trivs ihop.
2008-01-21, 22:12
Medlem
thebandit777s avatar
Och så blev den äcklige blatten tvungen att låtsas krama om en motståndare och samtidigt nypa honom hårt i kinden då inte domaren såg. Går han igång på sånt? Knullar han hundvalpar i röven också för att få sina jävla kickar?

Jag mår fan illa när jag ser översittaren blatte-Zlatte med storhetsvansinnet.
2008-01-21, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thebandit777
Och så blev den äcklige blatten tvungen att låtsas krama om en motståndare och samtidigt nypa honom hårt i kinden då inte domaren såg. Går han igång på sånt? Knullar han hundvalpar i röven också för att få sina jävla kickar?

Verkar som om du blivit illa behandlad av en invandrare.
Jag vet att det är svårt att ta till sig Zlatan, men försök.

Försök inse att Zlatan faktist är en av världens största
fotbollsstjärnor i detta nu. Försök vara stolt att han faktist
representerar ditt land även om det är svårt.
Se det som så här. Det är som om Christiano Ronaldo eller
Kaká skulle representera Sverige. Så stor är Zlatan i fotbollsvärlden.
Titta på hans otroliga fotbollskonster och fotbollskunnande.
I sinom tid kommer Zlatan även att dominera i landslagssammanhang.
Det gäller att tro och vara positiv.
2008-01-21, 23:02
Medlem
jaochss avatar
Citat:

För att Zlatan är den enda som använder fula knep inom fotbollen.

(hur fixar man fram "ursprungligen postat av.. i sina quotes btw?)
Senast redigerad av jaochs 2008-01-21 kl. 23:05.
2008-01-22, 05:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jaochs

(hur fixar man fram "ursprungligen postat av.. i sina quotes btw?)

Verkligen inte, allas varan Henke ska ju inte varit sen att trycka till kulorna innan hornor, och Ruud van Nistelroy ska vara ravspelets okronte mastare.

(du bara trycker nere till hoger i komentaren du vill citera?)
2008-01-22, 07:58
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darko
Verkar som om du blivit illa behandlad av en invandrare.

Nej då. Ingen gillar väl översittare och dumdryga kaxiga idioter?

Citat:
Jag vet att det är svårt att ta till sig Zlatan, men försök.
Försök inse att Zlatan faktist är en av världens största
fotbollsstjärnor i detta nu. Försök vara stolt att han faktist
representerar ditt land även om det är svårt.
Se det som så här. Det är som om Christiano Ronaldo eller
Kaká skulle representera Sverige.

Omöjligt. Skulle du vara stolt över HIV-mannen Mehdi Tayeb om han bytte nationalitet och avgjorde i VM-finalen för Sverige i valfri större lagsport?

Citat:
Så stor är Zlatan i fotbollsvärlden.
Titta på hans otroliga fotbollskonster och fotbollskunnande.
I sinom tid kommer Zlatan även att dominera i landslagssammanhang.
Det gäller att tro och vara positiv.

Visst, men synd att hans äckliga beteende tar bort fokus från fotbollskunnandet.
2008-01-22, 08:02
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jaochs

Nej då, jag hatar även andra "fula" spelare också, tex lagkamraten Materazzi. Men Zlatan är snäppet värre, eftersom han representerar mitt land. Jag skäms när den korkade apan sysslar med sina övergrepp.
2008-01-22, 08:36
Medlem
Maniks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thebandit777
Nej då, jag hatar även andra "fula" spelare också, tex lagkamraten Materazzi. Men Zlatan är snäppet värre, eftersom han representerar mitt land. Jag skäms när den korkade apan sysslar med sina övergrepp.

Du spenderar mycket tid och kraft på någon som du verkligen hatar. Är du säker på att du inte lider av någon besatthet gentemot honom?

Zidane headbuttades i en VM-final. Jag har hittils inte hört någon fransman tycka att han skämde ut landet - snarare tvärtom. Gå och lägg dig. Du är bara patetisk.
2008-01-22, 10:33
Medlem
Shuyins avatar
Kom ihåg att den förra Zlatan tråden stängdes pga massa rasistiska kommentarer och trams, här diskuterar vi hans fotbollssmässiga insatser och saker som är runt omkring det.

/Mod.
2008-01-22, 16:36
Medlem
Sujoks avatar
Det är otroligt vad han har presterat denna säsongen. Man undrar ju hur pass bra han kan bli, har han kanske nått sin peak nu? Jag tycker han har blivit bättre för varje säsong som har gått nu.
Hade varit skoj om han vunnit CL men tror det blir svårt i en klubb som Inter.
2008-01-22, 17:40
Medlem
Eastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sujok
Det är otroligt vad han har presterat denna säsongen. Man undrar ju hur pass bra han kan bli, har han kanske nått sin peak nu? Jag tycker han har blivit bättre för varje säsong som har gått nu.
Hade varit skoj om han vunnit CL men tror det blir svårt i en klubb som Inter.
Hade varit skoj att se hur han presterat i en bättre liga tex Spanien, England.
2008-01-22, 17:54
Medlem
Recas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JB9
Bra match av Zlatan igår. särskilt i första halvlek.

Omhan ska bli en lagspelare av rang måste han lära sig att fira tillsammans. Varför springer han inte fram till Cruz och tackar honom efter dennes excellenta förspel igår?
http://www.youtube.com/watch?v=txbQS7JNs5w

Jag har noterat att det verkar vara lite spänd stämning mellan dessa båda herrar. De verkar inte älska varandra direkt.

Jag tycker att hans målgest (brotta ner coachen) är den coolaste på länge! Sen har jag också lagt märke till den spända stämningen mellan Zlatan och Cruz. Det var inte första gången som dessa herrar inte tackade varandra efter ett mål som den andra assisterat till. Nåja, så länge de fortsätter lira fram varandra till mål så kvittar det väl...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in