2008-03-11, 01:01
Medlem
fentssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av j01m3
Fortfarande ingen som kan svara på hur länge det stannar i kroppen o syns på tester?
Skulle vara jävligt bra för mig att veta, så jag tänker spamma den frågan ända tills nån svarar.

Underlättar om du är inloggad för att läsa svaret då!
Citera
2008-03-11, 02:20
Medlem
Sollebolles avatar
Någon som vet om Buprenorfin i rent pulver är något att ha? Fått ett ganska vettigt erbjudande från en polare, så bör väl svara honom snarast!
Citera
2008-03-11, 02:45
Medlem
fentssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sollebolle
Någon som vet om Buprenorfin i rent pulver är något att ha? Fått ett ganska vettigt erbjudande från en polare, så bör väl svara honom snarast!

Dela med dig så utvärderar vi produkten innan du köper? Får man fråga pris och mängd? Inte för att jag är intresserad av att köpa och det är absolut inget ktanfiske här! Bara nyfiken då ts säger att han har ett bra pris och vad är då ett bra pris?
Citera
2008-03-11, 03:36
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Rent buprenorfin måste väl vara ganska svårdoserat, ett gram är ju tusen doser... Men annars är det säkert väldigt användbart... Tabletterna är ju farliga att injicera, så skjuter man är nog pulvret bättre...
Citera
2008-03-11, 03:41
Medlem
Sollebolles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fentsson
Dela med dig så utvärderar vi produkten innan du köper? Får man fråga pris och mängd? Inte för att jag är intresserad av att köpa och det är absolut inget ktanfiske här! Bara nyfiken då ts säger att han har ett bra pris och vad är då ett bra pris?

Haha, tror ändå inte att han skulle vara särskilt intresserad av att få en massa kunder via flashback :P
Ja, han har inte sagt vad priset ligger på ännu, men jag antog att det skulle vara bra då hans tramadol är billigt Nåväl, det jag undrade var väl egentligen om det finns någon som har erfarenheter av rent buprenorfinpulver?
Citera
2008-03-11, 03:43
Medlem
Sollebolles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
Rent buprenorfin måste väl vara ganska svårdoserat, ett gram är ju tusen doser... Men annars är det säkert väldigt användbart... Tabletterna är ju farliga att injicera, så skjuter man är nog pulvret bättre...

Jo, satt och tänkte på det, men det problemet har inte jag som tur är, då jag har en fin noggrann digital våg!
Citera
2008-03-11, 04:06
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Jo, satt och tänkte på det, men det problemet har inte jag som tur är, då jag har en fin noggrann digital våg!
Det är dock väldigt få som har vågar med tre decimalers precision... Det bästa sättet för den genomsnittlige knarkaren skulle väl vara att lösa upp 1000 mg buprenorfin i en 1000 ml tinktur bestående mestadels av vatten men med en liten skvätt etanol för att undvika att obehagliga livsformer blandas i lösningen... Om man har tolerans eller planerar att skaffa sig det innan man använt upp lösningen rekommenderar jag att man gör den lite starkare, så att man inte behöver skjuta i sig fyra "tvåmeterspumpar" bara för att få i sig 8 mg eller vad nu ens dos kan ligga på...
Citera
2008-03-11, 09:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Björnfar
Har du inte missuppfattat det där med mängden? 0,8mg finns inte, däremot 8,0mg och det är den vanligst förekommande. Mer sällsynta är 2mg och 0,4mg.

Så syftar du på en 8:a så räcker det till 8st 1mg-doser.

8:an kan man dela i mittskåran, o sedan ta en brytbladskniv och dela till 2mg:are. Dessa 2mg:are kan med samma kniv delas upp i två någorlunda exakta 1mg:are.
Oj då! Det var en glad överraskning! Jag tyckte väl att 300 spänn för en knapp dos lät lite dyrt haha, dumma mig
Nu är de ju ingen tvekan om att jag tänker slå till när jag kommer över en 8a!
Tack för att du påpekade detta.
Citera
2008-03-14, 00:13
Medlem
Citat:
Underlättar om du är inloggad för att läsa svaret då!

Va?? Förklara tack.

Förövrigt har en hjälpsam själ upplyst mig om det jag behöver veta om sub, så lämnar detta tråden. Iofs missar jag fentssons ev förklaring då men det får jag leva med.
Citera
2008-03-14, 00:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av j01m3
Fortfarande ingen som kan svara på hur länge det stannar i kroppen o syns på tester?
Skulle vara jävligt bra för mig att veta, så jag tänker spamma den frågan ända tills nån svarar.
Kan ju bara säga att jag var ren efter två dagar.
Citera
2008-03-14, 17:53
Medlem
fentssons avatar
Citat:
Haha, tror ändå inte att han skulle vara särskilt intresserad av att få en massa kunder via flashback :PJa, han har inte sagt vad priset ligger på ännu, men jag antog att det skulle vara bra då hans tramadol är billigt Nåväl, det jag undrade var väl egentligen om det finns någon som har erfarenheter av rent buprenorfinpulver?

Nu utryckte jag i mitt inlägg att jag inte var på kranfiske och att jag absolut inte är intresserad av att handla med dig eller med någon annan för den delen.
Detta stod klart och tydligt i mitt inlägg!!!!!!! Det ända jag uttryckte var att jag gärna ingick i en testpanel om du ville ha flera utlåtande på detta pulver!

Sen vet de flesta och om du orkar läsa igenom mina inlägg att jag inte tar något som kommit ifrån en påse eller dylikt då man faktiskt inte har en blanka anning om vad det egentligen är i påsen! Jag intar bara saker ifrån blister och allt med apotekets stämpel på! Sen att jag kunde hjälpa dig att testa var ju bara för att vara hjälpsamm mot en annan fb:are!

Tack för ordet!
Citera
2008-03-18, 18:27
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
En sub 8mg kostar allt emellan 100-500kr beroende på vart i landet du finns och hur mycket du köper åt gången!

Kan man ta sub rektalt och hur bör man räkna om doseringen om man inte har någon nämnvård tolerans?
En temgesic 0,4mg buprenorfin (IV), sänkte min polare med ansiktet ner i soffan i 4 timmar första gången, jag snortade en tablett första gången och blev påtänd i 24h, samma med en annan kompis som snortade. Han kände av i uppåt 36 timmar har jag för mig.

Nuförtiden brukar jag ta en fjärdis eller 1/3 av 8mg, det räcker om man inte tar ofta. Gör man det får man inget rus ändå, som mest har jag skjutit 8mg rakt av utan effekt. När man är i det stadiet så har man ett par mån dåligt mående framför sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in