2008-10-11, 22:21
Medlem
tem04s avatar
Ja ha !!

Citat:
Ursprungligen postat av wsb
Skulle givetvis stå "konsekvent slutsats". Tycker bara att det är dumt att säga att bara för att det är svårt/omöjligt att överdosera buprenorfin = risken att få leverskador...
"konsekvent slutsats". Temgesic allså BUPRENORFIN är den opiat som ÄR minst skadligt för kroppen: Ta nu reda på vilka styrkor som finns å ge faaan i å ge mej ett svar som är ironiskt.
Detta är klart bevisat, tänker ej argumentera med dej.
TA vad FAAN du vill i fyra veckor har DU skrivit å fått bra svar av många, men DU verkar bara fortsätta att fråga om å om å kritisera till och med hur dom har sin gramat.
Tycker att DU borde vara nöjd efter alla svar du fått, eller är du en snut som ska ha reda på allt om opiater?........(svara inte)
Citera
2008-10-16, 18:09
Medlem
munchs avatar
Hur långt tid tar det innan ruset kickar in egentligen?
Citera
2008-10-16, 21:51
Medlem
knoxahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av munch

Beror ju på hur du har tagit det... daöh!
Citera
2008-10-16, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av munch

Tar jag det nasalt (1-2 mg) så brukar jag känna det redan efter 20 min, lite lätt alltså. Efter någon timme mår man ju hur bra som helst.

Nu har jag bara provat nasalt, och jag ser ingen andledning till att prova något annat då det funkar bara fint.
Citera
2008-10-21, 23:23
Medlem
2500s avatar
om man tar en 0.5 mg sub och ska pissa analys 2 veckor senare, är det då säkert att man klarar sig?
Citera
2008-10-21, 23:30
Medlem
tydligenarjaghas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2500
om man tar en 0.5 mg sub och ska pissa analys 2 veckor senare, är det då säkert att man klarar sig?

Ja, har kört på subutex i 1vecka och pissa rent efter 4-5dagar.
Citera
2008-10-21, 23:34
Medlem
2500s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tydligenarjagha
Ja, har kört på subutex i 1vecka och pissa rent efter 4-5dagar.

Var det analys? Isf blir jag skit glad Har dragit tjack och är tärt så skulle vara nice som fan

Nojjar då¨min polare torksade 2.5 veckor senare på sub analys, men han hade förbrukade ca 2-3 st i veckan i några månader då

Snälla svara!!!!!!!!! linan väntar!! :S
Senast redigerad av 2500 2008-10-21 kl. 23:48.
Citera
2008-10-23, 12:10
Medlem
tydligenarjaghas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2500
Var det analys? Isf blir jag skit glad Har dragit tjack och är tärt så skulle vara nice som fan

Nojjar då¨min polare torksade 2.5 veckor senare på sub analys, men han hade förbrukade ca 2-3 st i veckan i några månader då

Snälla svara!!!!!!!!! linan väntar!! :S

Tyvärr ej analys.

edit. Precis dragit en fin lina på 1,5mg nu ska det mysas .
Citera
2008-10-27, 11:12
Medlem
wsbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tem04
"konsekvent slutsats". Temgesic allså BUPRENORFIN är den opiat som ÄR minst skadligt för kroppen: Ta nu reda på vilka styrkor som finns å ge faaan i å ge mej ett svar som är ironiskt.
Detta är klart bevisat, tänker ej argumentera med dej.
TA vad FAAN du vill i fyra veckor har DU skrivit å fått bra svar av många, men DU verkar bara fortsätta att fråga om å om å kritisera till och med hur dom har sin gramat.
Tycker att DU borde vara nöjd efter alla svar du fått, eller är du en snut som ska ha reda på allt om opiater?........(svara inte)

Men oj vad ledsen du blev?

För det första är väl inte buprenorfin en opiat, utan en opioid? För det andra, om du hävdar att den är minst skadlig av alla opioider måste du givetvis styrka det med någon källa för att det ska vara trovärdigt, det räcker inte bara med att skriva "Detta är klart bevisat"...
Citera
2008-10-28, 00:31
Medlem
emriks avatar
Citat:
Men oj vad ledsen du blev?

För det första är väl inte buprenorfin en opiat, utan en opioid? För det andra, om du hävdar att den är minst skadlig av alla opioider måste du givetvis styrka det med någon källa för att det ska vara trovärdigt, det räcker inte bara med att skriva "Detta är klart bevisat"...

buprenorfin är en opiat! men i övrigt håller jag med dig
Citera
2008-10-28, 10:18
Medlem
wsbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emrik
buprenorfin är en opiat! men i övrigt håller jag med dig

Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
Q: Vad är buprenorfin?
A: Buprenorfin är en opioid som kan syntentiseras från opiumalkaloiden tebain.

Citera
2008-10-28, 21:50
Medlem
Citat:

Det är därför man bara skriver Opi...

WSB

Hur går det med analysen om Sub:ens skador på levern?
Kommer du någon vart?
.................................................. ....................................

En fråga till er alla som har svaret (eller tror sig veta det)!

Hur/Om syns Sub på en piss-sticka. Jag har själv aldrig varit i kontakt med någon piss-sticka.

Hur ska jag åka fast på Sub rent "test-mässigt"?
Jag planerar ju för inte att åka fast men man vet aldrig...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in