2011-06-27, 17:10
Medlem
FiveGramsAdays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stormorfar
Räcker postafen för illamåendet man kan få på subuxonet? Är rätt säker på att det är naloxonet som jävlas, kör jag 2+ dagar irad kan jag knappt stå upp pga huvudvärk och illamående/klåda.

Väldigt individuellt så klart. Men testa först med bara postafen, om inte det hjälper fixa calma och kör båda..
Citera
2011-06-27, 22:50
Medlem
nisse2005s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Efter timtals totalt välbehag och 3-4mg senare så blir de ännu mer ultimat nu med riktig gammaldags vaniljglass och grädde som avslutning, har precis kommit på grejen med milkshake och glass på opi's, kan ju inte finnas något bättre? eller ja, jordgubbar till hade väl kunnat göra de snäppet vassare!

Det där kan jag hålla med om helt.
Citera
2011-06-28, 17:28
Medlem
Har gått på sub i 7 dagar nu och ska ta en paus för att undvika fysiskt beroende, hur länge ska jag vara av för att inte riskera ett beroende?
Citera
2011-06-28, 17:46
Medlem
chaoswithins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geba.
Har gått på sub i 7 dagar nu och ska ta en paus för att undvika fysiskt beroende, hur länge ska jag vara av för att inte riskera ett beroende?
Minst en månad skulle jag säga, helst två-tre.
Citera
2011-06-28, 18:27
Medlem
FiveGramsAdays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaoswithin

Nja, kanske för att få okej effekt igen. Men har man kört 7 dagar så räcker det väl med att vara av 1-2v. Säg att man kör sub 1v. varje månad så kommer man inte bli ordentligt fysiskt beroende. Men man får nog någon sorts AT besvär efter en vecka, snuvig, mindre ork, osv. men knappast något allvarligt.
Citera
2011-06-28, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chaoswithin

...
Senast redigerad av Geba. 2011-06-28 kl. 18:33.
Citera
2011-06-28, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FiveGramsAday
Nja, kanske för att få okej effekt igen. Men har man kört 7 dagar så räcker det väl med att vara av 1-2v. Säg att man kör sub 1v. varje månad så kommer man inte bli ordentligt fysiskt beroende. Men man får nog någon sorts AT besvär efter en vecka, snuvig, mindre ork, osv. men knappast något allvarligt.

har kört sub-race förut med 7 dagar på sen 1-2 veckor av för att sedan köra några dagar till men har aldrig känt en at, men som du säger snuvig o lite småsjuk men tror knappast 3månader för att man ska bli helt ren efter 7 dagar
Citera
2011-06-28, 19:37
Medlem
chaoswithins avatar
Citat:
Jo du har helt rätt, tänkte lite fel där.

Men jag tycker ändå han bör vänta MINST en månad för att kör man en vecka åt gången blir det snabbt kortare mellan varje vecka man kör.

Och har man dessutom redan börjat få mini-AT's bör man verkligen akta sig, en riktig AT är inget kul alls.
Citera
2011-06-28, 23:51
Bannlyst
Drog just i mig 10mg stess och 4mg subutex. Nu inväntar jag lugnet.

Har kört stess och sub förr och det är en jävla mix. Känns som de tusendubblar varandra. Känner redan effekt o det var kanske 20 minuter sen jag drog i mig subbet och 10 min sen stesset. Ah... Härligt. Nu försvinner jag.
Citera
2011-06-29, 01:03
Medlem
FiveGramsAdays avatar
Märker ni stor skillnad på diazepam och alprazolam ihop med subutex? Jag föredrar Alpra när det kommer till benz, ensamt eller ihop med öl eller röka. Men senast jag blanda alpra med sub så tyckte jag inte det va så märkvärdigt, börja nodda igen, men det va en tom nodd, ingen eufori överhuvudtaget. Dock när jag blanda med diazepam för några månader sedan så fick jag en riktigt nice känsla.

Så märker ni någon stor skillnad på alpra/dia + sub combo?
Citera
2011-06-29, 01:36
Medlem
Knarkar-Kockens avatar
Idag har jag intagit 2mg 2 gånger, en gång vid lunch och en för 1 timma sedan och mår skit bra.
Men jag har tänkt på det lite.. jag har kört väldigt mycket sub dom sista veckorna och har hållit på i kanske ett halvår med en del mindre uppehåll, nu har jag dock inte haft ett uppehåll på väldigt länge så tänkte kolla lite,
hur långt tid tar det innan man börjar känna av sin at? för allt jag känner efter 1-2 dagar är bara ren jävla ångest (dock har jag det innan så vet inte om det är at)

Men vad tror ni jag kan räkna med, riktigt helvette? för ska försöka trappa ner nu, börjar bli mycket känner jag av (både mentalt och kroppsligt)
Citera
2011-06-29, 02:11
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Märker ni stor skillnad på diazepam och alprazolam ihop med subutex? Jag föredrar Alpra när det kommer till benz, ensamt eller ihop med öl eller röka. Men senast jag blanda alpra med sub så tyckte jag inte det va så märkvärdigt, börja nodda igen, men det va en tom nodd, ingen eufori överhuvudtaget. Dock när jag blanda med diazepam för några månader sedan så fick jag en riktigt nice känsla.

Så märker ni någon stor skillnad på alpra/dia + sub combo?
enligt mig så ska man då helst ha en muskelavslappnande benso, typ diazepam eller klonazepam... har nyligen hittat en ny favorit som är om än mer muskelavslappnadne än klona, och de är bromazepam kör själv på tram+sub+bromazepam ikväll, riktigt mjuk i kroppen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in