2011-06-29, 12:57
Medlem
Streetmanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geba.
Har gått på sub i 7 dagar nu och ska ta en paus för att undvika fysiskt beroende, hur länge ska jag vara av för att inte riskera ett beroende?

Minst 1 vecka i alla fall men låt oss säga 14 dagar, alltså 2 veckor, då skall det vara lugnt!
Låt oss säga att du tar sub i 7 dagar och sedan vara utan i 14 dagar och sen tar i 7 dagar igen, ja du fattar.
Jag tror du inte du skulle riskera ett fysiskt beroende då men jag tror nog att du skulle riskera ett psykiskt beroende men det kan man även få om man bara testar en drog 1 gång!

Ha det bra
/ Streetmann
Citera
2011-06-29, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Streetmann
Minst 1 vecka i alla fall men låt oss säga 14 dagar, alltså 2 veckor, då skall det vara lugnt!
Låt oss säga att du tar sub i 7 dagar och sedan vara utan i 14 dagar och sen tar i 7 dagar igen, ja du fattar.
Jag tror du inte du skulle riskera ett fysiskt beroende då men jag tror nog att du skulle riskera ett psykiskt beroende men det kan man även få om man bara testar en drog 1 gång!

Ha det bra
/ Streetmann
Det är inget jag planerar att gå på 7dagar åt gången och sedan vara av i en vecka, brukar ha längre uppehåll men den här gången blev det en sub över efter 7dagar och vill köra slut den
Innan jag tar en längre paus, svårt att hålla fingrarna i styr om det ligger i lådan och väntar på att snittas
Citera
2011-06-29, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkar-Kocken
Idag har jag intagit 2mg 2 gånger, en gång vid lunch och en för 1 timma sedan och mår skit bra.
Men jag har tänkt på det lite.. jag har kört väldigt mycket sub dom sista veckorna och har hållit på i kanske ett halvår med en del mindre uppehåll, nu har jag dock inte haft ett uppehåll på väldigt länge så tänkte kolla lite,
hur långt tid tar det innan man börjar känna av sin at? för allt jag känner efter 1-2 dagar är bara ren jävla ångest (dock har jag det innan så vet inte om det är at)

Men vad tror ni jag kan räkna med, riktigt helvette? för ska försöka trappa ner nu, börjar bli mycket känner jag av (både mentalt och kroppsligt)

Hur mycket och hur ofta tar du?

Har aldrig haft en riktig at på sub så jag vet inte men har för mig att 3-5 dagar ska det ta innan at blommar ut
Citera
2011-06-29, 17:57
Medlem
chaoswithins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkar-Kocken
Idag har jag intagit 2mg 2 gånger, en gång vid lunch och en för 1 timma sedan och mår skit bra.
Men jag har tänkt på det lite.. jag har kört väldigt mycket sub dom sista veckorna och har hållit på i kanske ett halvår med en del mindre uppehåll, nu har jag dock inte haft ett uppehåll på väldigt länge så tänkte kolla lite,
hur långt tid tar det innan man börjar känna av sin at? för allt jag känner efter 1-2 dagar är bara ren jävla ångest (dock har jag det innan så vet inte om det är at)

Men vad tror ni jag kan räkna med, riktigt helvette? för ska försöka trappa ner nu, börjar bli mycket känner jag av (både mentalt och kroppsligt)
När jag var i ditt stadie fick jag irriterande jävla myrkrypningar i två-tre dagar och svettades ymnigt (vilket du lär gör ändå nu), men överlag var det inget direkt superjävligt, viss diarre kan också uppstå beroende på hur din tarmaktivitet varit på senaste tiden.
(Detta brukade då komma 3-5 dagar efter sista intaget)

Ångesten kan späs på av att du inte tar sub längre, absolut.
Citera
2011-06-29, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chaoswithin
När jag var i ditt stadie fick jag irriterande jävla myrkrypningar i två-tre dagar och svettades ymnigt (vilket du lär gör ändå nu), men överlag var det inget direkt superjävligt, viss diarre kan också uppstå beroende på hur din tarmaktivitet varit på senaste tiden.
(Detta brukade då komma 3-5 dagar efter sista intaget)

Ångesten kan späs på av att du inte tar sub längre, absolut.

Eller så får han ingen diarre. jag brukade i ca 3 veckor. blev förkyld febrig och små ont i lederna sen va det dags att skita första gången på 2 veckor. och olyckligtvis så fick jag ingen diarre

Värsta dagen i hela mitt liv
Citera
2011-06-29, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartjobb
Eller så får han ingen diarre. jag brukade i ca 3 veckor. blev förkyld febrig och små ont i lederna sen va det dags att skita första gången på 2 veckor. och olyckligtvis så fick jag ingen diarre

Värsta dagen i hela mitt liv

Gick du utan att skita i 3 veckor?
Citera
2011-06-29, 19:35
Medlem
Kung_Kenos avatar
Har några subutex á 8mg och undrar hur många lyrica man skulle kunna byta, tex 3-4 st b8or..
Skulle vilja byta några sub mot lyrica men vet inte hur många jag ska begära för dom.

vad tycker ni och vad skulle ni ge för det ?

ps: suben brukar gå på mellan 200-300 i stan

Tack på förhand
Citera
2011-06-29, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Geba.
Gick du utan att skita i 3 veckor?

Nja va nog 2-2.5 veckor utan att skita
Citera
2011-06-29, 21:51
Medlem
Citat:
Nja va nog 2-2.5 veckor utan att skita

Sjukt, min mage känns som den ska explodera om jag går 2-3 dagar utan att skita
Citera
2011-06-30, 08:03
Medlem
undervattenfisks avatar
Landar från en kväll på alkohol och 4-MEC på en åttondel subb 30mg diazepam och nu röka en pipa med något grönt i..... sen en "en fyra för tre säsong 2" ioch glass glass glass
Citera
2011-06-30, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Landar från en kväll på alkohol och 4-MEC på en åttondel subb 30mg diazepam och nu röka en pipa med något grönt i..... sen en "en fyra för tre säsong 2" ioch glass glass glass

akta bara så hjärtat inte pajar
Citera
2011-06-30, 18:28
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
akta bara så hjärtat inte pajar
de gick hel fint, dessutom har ju båda så långa halveringstider så jag var ju helt ångestfri när jag vaknade oxå
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in