2011-06-24, 15:23
Medlem
Akratess avatar
Jag testade Subutex för första gången i går, tog en lina vid 12 igår och en lina idag vid 12, inte större än 2 cm lång och 2-3 mm bred och jag tyckte att det räckte för ett skönt rus. Satt i länge och stötte inte på några bieffekter. Mådde ruggigt bra iaf!
Citera
2011-06-24, 16:06
Medlem
Är det farligt att ta ecstasy dagen efter ett 4 dagars sub race?
Citera
2011-06-24, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Geba.
Är det farligt att ta ecstasy dagen efter ett 4 dagars sub race?
Kan vara lite farligt för hjärtat
Citera
2011-06-24, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartjobb

okej, på vilket sätt? Att man går på lågvarv när man subbar och sedan går upp på högvarv med e?
Citera
2011-06-24, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Geba.
okej, på vilket sätt? Att man går på lågvarv när man subbar och sedan går upp på högvarv med e?

Ja precis fast ditt hjärta kanske slår normalt nu eller?
Citera
2011-06-24, 22:13
Medlem
Citat:
Ja precis fast ditt hjärta kanske slår normalt nu eller?

jo har väl ganska normal puls, har tagit 4mg totalt idag. Men avstår från e imorgon om det medför risker, är mån om att inte skada kroppen allt för mycket
Citera
2011-06-25, 15:17
Medlem
nisse2005s avatar
Tjena,

Om någon snortat 2 mg sub varje dag i ett par veckor och sedan slutar så blir det väl förstås någon form av avtändning? Kommer det att vara en olidlig avtändning så det måste trappas ner eller går det sluta helt?

Mvh
Citera
2011-06-25, 15:39
Medlem
chaoswithins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nisse2005
Tjena,

Om någon snortat 2 mg sub varje dag i ett par veckor och sedan slutar så blir det väl förstås någon form av avtändning? Kommer det att vara en olidlig avtändning så det måste trappas ner eller går det sluta helt?

Mvh
Skylle tro att personen i fråga får lite myrkrypningar/kramper i någon/några dagar, nedstämdhet och sånt kommer på köpet med iofs.

Men på den tiden hade jag aldrig några större problem med "avtändningen", bättre att ta det nu när det är lätt än att vänta och få en rejäl jävel som går att du gråter i flera veckor.

Personen i fråga kan också klara sig utan några symptom alls för den delen.
Citera
2011-06-26, 04:42
Medlem
nisse2005s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaoswithin
Skylle tro att personen i fråga får lite myrkrypningar/kramper i någon/några dagar, nedstämdhet och sånt kommer på köpet med iofs.

Men på den tiden hade jag aldrig några större problem med "avtändningen", bättre att ta det nu när det är lätt än att vänta och få en rejäl jävel som går att du gråter i flera veckor.

Personen i fråga kan också klara sig utan några symptom alls för den delen.

Tackar för svaret!

Personen brukar ta 2mg sub på fredag och 2mg sub på lördag och så håller personen på hela tiden. Men nu har alltså personen tagit det betydligt mer frekvent under de senaste veckorna.

Ytterligare en fråga, om man håller på så, alltså att ta 2mg på fredag och 2mg på lördag i flera år, kommer man då att vara "ingången" på sub så att man får abstinens när man slutar eller hur fungerar det om man gör så?

Och finns det någon anledning att sluta med ett sådant beteende? Är det inte bättre för kroppen att ta subutex varje helg istället för alkohol varje helg vilket det skulle bli annars?
Senast redigerad av nisse2005 2011-06-26 kl. 04:47.
Citera
2011-06-27, 00:06
Medlem
undervattenfisks avatar
Efter timtals totalt välbehag och 3-4mg senare så blir de ännu mer ultimat nu med riktig gammaldags vaniljglass och grädde som avslutning, har precis kommit på grejen med milkshake och glass på opi's, kan ju inte finnas något bättre? eller ja, jordgubbar till hade väl kunnat göra de snäppet vassare!
Citera
2011-06-27, 03:31
Bannlyst
Citat:

Nej det är inte farligt. Dock så kommer effekten på knapparna minska eftersom subutexen sitter i kroppen ett bra tag.. så man lär ju ändå inte få ut så mycket. Jag själv har testad det och det krävs dubbla doser av knappar om man kört sub race innan.

Mvh
Citera
2011-06-27, 16:27
Medlem
Stormorfars avatar
Räcker postafen för illamåendet man kan få på subuxonet? Är rätt säker på att det är naloxonet som jävlas, kör jag 2+ dagar irad kan jag knappt stå upp pga huvudvärk och illamående/klåda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in