2008-01-02, 05:38
Medlem
Yeah!!s avatar
Finns många liknande trådar. Men för att svara på topic; Det beror lite på vart i landet du bor. Mellan 2-300:- per 8mg verkar vara priset som gäller. Jag skulle aldrig betala mer än 200, men det beror ju som sagt lite på vart i landet man befinner sig.
Citera
2008-01-02, 05:48
Bannlyst
Kunde du inte ens ha läst FAQ innan du postade?
Citera
2008-01-02, 06:35
Bannlyst
Tänkte fråga om det går bra att köra subutex rektalt?

Ger det bättre effekt?
Är det lika "skadligt" som nasalt?
Citera
2008-01-02, 13:45
Medlem
mqas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 021/Whizzcomp
Tänkte fråga om det går bra att köra subutex rektalt?

Ger det bättre effekt?
Är det lika "skadligt" som nasalt?

Så vitt jag minns är biotillgängligheten sämre.
Citera
2008-01-02, 14:40
Medlem
19 timmar kvar tills jag har mina sub här då ska jag skjuta en 8 först sen en till
Citera
2008-01-02, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sussi86
19 timmar kvar tills jag har mina sub här då ska jag skjuta en 8 först sen en till

Stackare.. Hoppas du slipper amputera armarna i alla fall, inte bra med allt det där slagget i venerna.
Citera
2008-01-02, 17:22
Medlem
Mystices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mqa
Så vitt jag minns är biotillgängligheten sämre.

Kände själv ingen större skillnad mellan nasalt och rektalt, tror inte det skiljer tokmycket.. Blev tvungen att köra rätt mkt rektalt i somras då jag gick på det i princip varje dag eftersom jag bara fick tag på oranga suboxone och det inte är någon hit att snyta orange snor på jobbet Sub är verkligen en härlig arbetardrog, jobbade som fan på den och var på bra humör hela tiden och dagarna gick fort. Nu är det längesedan jag har haft tillgång till sub och har sedan dess även börjat köra IV, så det skulle vara roligt att få tag i det för att testa.. Men det kommer till slut . Är ju inte som om Subutex är den mest sällsynta drogen i världen.
Citera
2008-01-04, 11:57
Medlem
ett mirakel har tagit 4mg sub idag och eftersom jag varit utan i 4 dar så känner jag mig lite sonkad och noddar till lite precis som de ska vara men som de inte varit på så länge
Citera
2008-01-04, 12:51
Medlem
mqas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mystice
Kände själv ingen större skillnad mellan nasalt och rektalt, tror inte det skiljer tokmycket..

Några få procent, tror jag. Dock är det principen som gäller
Citera
2008-01-05, 14:38
Bannlyst
En fråga,

en kompis till mig testade sub häromveckan. Första gången tog han ca. 1mg nasalt och det hela slutade med att han kramade toalettstolen en hel dag samt fick feber. Ingen euforikänsla alls, bara yrsel.
Andra gången var ett par dagar efter, (då jag övertygat honom om att de kunde vara en engångsföreteelse - spyorna, etc.) då han tog 0,5mg nasalt, men samma grej hände då, fast inget spymaraton. Illamåendet och yrseln fanns dock där hela tiden igen.

Så, varför får han ingen effekt? vad är grejen? Han tar inga SSRI-preparat.
Citera
2008-01-06, 01:26
Bannlyst
Är det lätt att få andningsdepression om man tar sub om man supit ca en kvarting?
Citera
2008-01-06, 01:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 021/Whizzcomp
Är det lätt att få andningsdepression om man tar sub om man supit ca en kvarting?

Inte så lätt att förutspå men helt klart onödigt att chansa, eller vad säger du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in