2011-04-30, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lilabanan
Sub var länge sen! Funderar på att klippa en 8a ensam idag, trots allt valborg och jag räknar på att det blir mest sub imorn när man är lite sliten, men annars, om jag drar något milligram på fyllan är det riskabelt? Hur mycket blir absolut för mycket om man har druckit?

Väger cirkus 60-70kg, ingen som helst tolerans.

Du kan väl dricka 2, max 3 starköl i sakta tempo. Har just tagit 2 starköl, 1mg xanax, 5mg valium och 0,15mg sub. Det börjar slå in lagom fint för en sån här vacker dag

edit: Förresten, dumt att ta sub som ligger på minst ett mg, speciellt om du har ingen tolerans. Kör med 0,5 och 2-3 öl istället.

OnT: 8mg kan periodvis kosta 150-300.
Senast redigerad av nonexistence 2011-04-30 kl. 15:59.
Citera
2011-04-30, 16:38
Medlem
Dolcontinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Just-For-The-Rush
Det är nog mycket möjligt det. Har aldrig IV:at det förut så.
Bra mådde jag iaf och det hjälpte mig grymt bra från att slippa må dåligt av tjacket.
Ska testa här fram emot veckan igen i "nyktert" tillstånd så får vi se hur det funkar då.
Om jag inte har oxy, då får subben ligga i viloläge ett tag.

Men jag upplevde iaf välbehag->subbad på högst minuten.
Välbehaget kom redan vid andra sekunden, då allt släppte.

Men det var nog abs och övertrötthet/spändheten som gjorde det.
Darrade ju så jag knappt kunde sätta den... så förmodligen var det så.

Konstig upplevelse var det iaf, enligt mig väldigt bra, hoppas jag känner samma nästa gång.
Vilket jag troligtvis inte kommer göra. Hehe.

Idag mår jag ju toppen iaf.
Och jag har bara rökt morgonholken så nu blir det inget alls förän tis kanske. :P

Ja... får hoppas att det blir lika bra nästa gång då. Isf så ska du ju vara ganska unik och då har du något att "skryta" om... alltså, något du kan göra folk avundsjuka med För det är ju just det där med utebliven skjuts som folk tycker är så trist med Suben.

Lycka till då iaf =)
Citera
2011-04-30, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dolcontina
Ja... får hoppas att det blir lika bra nästa gång då. Isf så ska du ju vara ganska unik och då har du något att "skryta" om... alltså, något du kan göra folk avundsjuka med För det är ju just det där med utebliven skjuts som folk tycker är så trist med Suben.

Just "skjuts" är helt oviktigt, bara om det slår in bra lite senare. Subutex som den är kan vara mycket mysig speciellt med mindre dos benso om man redan har lite bensotolerans. De som är inte vana nöjer sig säkert med 0,5-1,5 mg beror på person och person.

Och de som röker med respekt kan också blanda lite. Väldigt mysigt!
Citera
2011-05-01, 10:40
Medlem
Dolcontinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nonexistence
Just "skjuts" är helt oviktigt, bara om det slår in bra lite senare. Subutex som den är kan vara mycket mysig speciellt med mindre dos benso om man redan har lite bensotolerans. De som är inte vana nöjer sig säkert med 0,5-1,5 mg beror på person och person.

Och de som röker med respekt kan också blanda lite. Väldigt mysigt!

Ja, många gillar ju att blanda med annat, men jag tycker det är bra som det är jag... har aldrig gillat annat än opioider. Sen tycker jag Sub funkar så konstigt med blandningar, iaf på mig... de få ggr jag blandat (för att jag varit tvungen) så har det andra tagit över helt. När jag blandat Tram med Sub så har Tramet tagit över och samma sak med alkohol eller benso. Spelar ingen roll hur lite det är av det andra, det är det jag känner av. Lite konstigt tycker jag...

Ang doserna så är ju Sub den opioid som verkar vara lättast att hålla sig lågt på, även efter lång tid. För många går toleransen upp väldigt fort men för många andra funkar det med låga doser även efter år av missbruk. Beror på vad man är ute efter...

Sub är iaf speciellt på många vis tycker jag... så många valmöjligheter och så många skillnader i doser/kostnad beroende på person jämfört med andra opioider.
Citera
2011-05-01, 11:19
Medlem
Hey hey hey!
Jag var ute och drack ganska rejält igår.
Så imorse tog jag 2,5mg xanor för att få bort baksmällan.
Är det lugnt att ta 1mg sub fram emot aftonen?
Citera
2011-05-01, 13:31
Medlem
Fick en vit sub 8mg (liten rund tablett) med nån stämpel som går ej att tyda för den är sliten. Det som förvånade mig var att den smakade beskt. Kan det verkligen finnas sub med en besk kemisk smak??? Enligt killen har han fått den ifrån programmet.
Citera
2011-05-01, 14:23
Medlem
chaoswithins avatar
Citat:
Fick en vit sub 8mg (liten rund tablett) med nån stämpel som går ej att tyda för den är sliten. Det som förvånade mig var att den smakade beskt. Kan det verkligen finnas sub med en besk kemisk smak??? Enligt killen har han fått den ifrån programmet.
Jag tycker iofs att sub smakar jävligt beskt, men vi kanske har lite olika uppfattning om det. :P

På storleken och så låter det som du fått Buprenotex iaf, kolla upp den på fass så ser du direkt om det var rätt.

(Fick du något rus btw?)
Citera
2011-05-01, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chaoswithin
Jag tycker iofs att sub smakar jävligt beskt, men vi kanske har lite olika uppfattning om det. :P

På storleken och så låter det som du fått Buprenotex iaf, kolla upp den på fass så ser du direkt om det var rätt.

(Fick du något rus btw?)

Testade för ett par timmar sen. Var mindre beskt än när jag provsmakade en superliten bit igår.

Den gör sitt jobb iaf
Citera
2011-05-01, 19:59
Medlem
TomiXIIs avatar
Här nere får jag Subutex/Buprenotex (de små 8mg subben) får jag för mellan 100-150kr styck, beror på hur mkt man köper. Suboxone 8mg köper jag billigare.

Såg att nån skrev att man inte känner något när man injicerar subutex, personligen känner jag alltid direkt efter injektionen och kanske 10min till efteråt sen är man helnormal igen....

Suboxone däremot känns inte ett smack IV för mig, men sen finns det dem som blir extra påverkade av blandningen buprenorfin/naloxon av någon skum anledning...
Senast redigerad av TomiXII 2011-05-01 kl. 20:02.
Citera
2011-05-02, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dolcontina

Lycka till då iaf =).

Ja jag kan ju säga att ruset jag upplevde vid förra intaget var min abs och tjackis tempo för kroppen som trycktes bort med hjälp av suben. Eller något i den stilen, typ.

Tog en 0,7-1,0mg IV förut vid 9-10 tiden och jag kände ingen direkt kick då.
Visst fan gick det betydligt snabbare IV än andra intagningssätt och jag började känna redan efter minuten. Men det smög sig mer på. Full effekt efter en kvart kanske.
Har inte tagit något annat än Stilnoct sen sist jag tog sub IV (i fredags).

Men min åsikt är ändå att IV ger bästa effekt. Men det där är väl smaksak...
Dock inget som jag skulle satsa på ofta utan kanske de gånger jag ska landa igen.
Då tyckte jag effekten var underbar och funkade klockrent.
Citera
2011-05-02, 11:59
Medlem
Dolcontinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Just-For-The-Rush
Ja jag kan ju säga att ruset jag upplevde vid förra intaget var min abs och tjackis tempo för kroppen som trycktes bort med hjälp av suben. Eller något i den stilen, typ.

Tog en 0,7-1,0mg IV förut vid 9-10 tiden och jag kände ingen direkt kick då.
Visst fan gick det betydligt snabbare IV än andra intagningssätt och jag började känna redan efter minuten. Men det smög sig mer på. Full effekt efter en kvart kanske.
Har inte tagit något annat än Stilnoct sen sist jag tog sub IV (i fredags).

Men min åsikt är ändå att IV ger bästa effekt. Men det där är väl smaksak...
Dock inget som jag skulle satsa på ofta utan kanske de gånger jag ska landa igen.
Då tyckte jag effekten var underbar och funkade klockrent.

Ok, då var det mysteriet löst då. Var ju synd att det inte var du som hade en väldigt bra upptagningsförmånga när det gäller Sub IV, men det dög ju tydligen bra iaf så... =)
Citera
2011-05-02, 17:23
Medlem
Knarkar-Kockens avatar
Citat:
Testade för ett par timmar sen. Var mindre beskt än när jag provsmakade en superliten bit igår.

Den gör sitt jobb iaf

Det låter som buprenortex ja, dock kör jag bara nasalt så känner ingen smak så..

http://www.fass.se/LIF/produktfakta/artikel_produkt.jsp?NplID=20081007000037&DocTypeID =7&UserTypeID=2#

Kolla bilden där, är det en sån?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in