2010-11-26, 18:48
Medlem
DhaStoners avatar
Tji FB!
Har tagit subutex och suboxone ett par gånger förr då höll ruset av ca. 1-2mg i runt 8 - 12 timmar för mig. Fick tag på buprenotex första gången idag och sniffade runt 1,2mg, blev ett fint rus som förväntat men de gick över på runt 3 timmar?!
Håller dom inte lika länge eller varför blev det så? Både jag och bruden va bara höga på de i 3 timmar ungefär ><
Citera
2010-11-26, 19:31
Medlem
Unbalanceds avatar
Subutex var billigt överallt i princip för några år sedan då det inte var så utbrett. Det var ungefär när Buprenorfinet kom till sverige men idag
så är det ungas första opioid många gånger och därav kan man pressa på priserna ordentligt för att ljust kidsen gått ner sig på dom.

Man skulle kunna göra sig en bra hacka i vissa städer där Subutexen går loss på 4-500 kr styck vilket är helt ofattbart i mina ögon. Då kan man lika gärna lägga 500kr på ett halvgram smack.
Citera
2010-11-26, 20:58
Medlem
thrown-outs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unbalanced
Subutex var billigt överallt i princip för några år sedan då det inte var så utbrett. Det var ungefär när Buprenorfinet kom till sverige men idag
så är det ungas första opioid många gånger och därav kan man pressa på priserna ordentligt för att ljust kidsen gått ner sig på dom.

Man skulle kunna göra sig en bra hacka i vissa städer där Subutexen går loss på 4-500 kr styck vilket är helt ofattbart i mina ögon. Då kan man lika gärna lägga 500kr på ett halvgram smack.

Min första subb köpte jag för ca 8år sedan & då betala jag 75kr för den.
Lite skillnad på priserna då & nu. Ingen ville ha subb då, då ville man ha horse.
Fan va jag saknar heroin!!!

På den tiden jagade vi drake med subben & koffazon. Funkar det fortfarande eller är det helt andra subb idag?
Senast redigerad av thrown-out 2010-11-26 kl. 21:00.
Citera
2010-11-27, 01:51
Medlem
Barréshs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thrown-out

På den tiden jagade vi drake med subben & koffazon. Funkar det fortfarande eller är det helt andra subb idag?
Va? aldrig hört talas om haha..

lust att förklara hur man jagar drake med sub/koffazon? utförlig beskrivning uppskattas ;D

EDIT: såg suben ut såhär på din tid? http://www.drug3k.com/img2/subutex_18940_5_%28big%29_.jpg

Citat:
Ursprungligen postat av Unbalanced

Om man kör sub som substitut (huhu) för t ex krogrundor så är det ju endå förståligt, även om man betalar 400kr för en 8a så får man endå ut mer på en lina sub en vad man får med 500kr på krogenkvällen..
Senast redigerad av Barrésh 2010-11-27 kl. 01:58.
Citera
2010-11-27, 07:21
Medlem
thrown-outs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barrésh
Va? aldrig hört talas om haha..

lust att förklara hur man jagar drake med sub/koffazon? utförlig beskrivning uppskattas ;D

EDIT: såg suben ut såhär på din tid? http://www.drug3k.com/img2/subutex_18940_5_%28big%29_.jpg

Om man kör sub som substitut (huhu) för t ex krogrundor så är det ju endå förståligt, även om man betalar 400kr för en 8a så får man endå ut mer på en lina sub en vad man får med 500kr på krogenkvällen..

Kommer inte ihåg riktigt hur subben såg ut då men tror den va ganska runt då också.
I vilket fall så rökte vi den precis som man rökte horse. Tog en bit & la på folie med en bit koffazon.
Sen va det bara börja jaga..

Kommer ihåg första gången, då tog jag en hel subb (den kostade ju ändå bara 75kr jämfört med horset som då kostade 400kr för en cabbe.

Jävlar va väck jag blev, spydde som fan under 24 timmar osv. Efter det gillade jag inte subb & det tog bra lång tid innan jag testade igen.

Det kan väl ändå inte bara vara jag som "rökt" subb?
Citera
2010-11-27, 11:06
Bannlyst
Bajsar och framförallt kissar (!) numera normalt. Det som kommer ut ur rektum är ju kanonkulor, visserligen, men det börjar komma igång. Det är ju ungefär två veckors skit som har byggts upp i tarmsystemet.

När det gäller noddningarna är det något som har hänt när jag varit riktigt trött. Så det kanske inte är jääättekonstigt?

Tog Zopiklon igång. Satan vad mjuk o slö jag blev. Började oroa mig för krampanfall Men eh... Jaja, blev bara lite orolig när jag sjönk ner sådär. Åt ju bara 15mg zopiklon, men har inte ätit det på bra länge. Ingen tolerans.
Citera
2010-11-27, 11:21
Medlem
Dolcontinas avatar
Citat:
Kommer inte ihåg riktigt hur subben såg ut då men tror den va ganska runt då också.
I vilket fall så rökte vi den precis som man rökte horse. Tog en bit & la på folie med en bit koffazon.
Sen va det bara börja jaga..

Kommer ihåg första gången, då tog jag en hel subb (den kostade ju ändå bara 75kr jämfört med horset som då kostade 400kr för en cabbe.

Jävlar va väck jag blev, spydde som fan under 24 timmar osv. Efter det gillade jag inte subb & det tog bra lång tid innan jag testade igen.

Det kan väl ändå inte bara vara jag som "rökt" subb?

Jag vet folk som gör det men då är det bara en bit Sub som läggs på foliet. Om det ger så himla bra effekt vet jag inte, har inte testat själv. Det rinner iaf väldigt bra och så.
Citera
2010-11-27, 12:21
Medlem
bumbaclot.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barrésh

Sub överlag är ju bättre på alla sätt och vis om man jämför med en krogrunda Fast krogen kan vara kul och värt det med, väldigt sällan lika värt som sub dock.
Citera
2010-11-27, 12:28
Medlem
mqas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morfars vrede
Har tänkt testa IV:a Subutex. Hur går man till väga? Har hört att det faktiskt går att bara köra ned pillret och skjuta. Om jag gör det en gång borde det väl inte vara någon fara?

Går Subuxone att skjuta? Eller ja, jag vet att det går det med. Men det är väl bökigare?

Jag brukar lösa min sub (ungefär 2 mg per dos) i 1.5 ml kallt vatten (det är viktigt att det är kallt, suben må se ut att lösa sig bättre i varmt vatten, men det är bara bindemedlet som löses upp). Sedan slänger jag ned ett litet filter, och drar upp lösningen i pumpen. Lösningen bör bli vattenklar, det är optimalt. Sedan är det bara att skjuta. Det är viktigt att du är säker på att du är inne i en ven, så dubbelkolla! Det är definitivt inte bra att skjuta sub utanför, så registrera och se till att du får ordentligt svar.

Citat:
Ursprungligen postat av Kapillär
Citat:
Ursprungligen postat av CyberRights
Tycker det börjar bli rätt slött på marknaden just när det gäller Subutex. För bara några månader sen så var alla ute efter sub i mitt område men nu är det hel dött här.

Har det kommit något bättre och trevligare än Subutex eller är det bara så att man inte funnit rätt "kretsar" än?

Har inte märkt av något. Marknaden för Subutex verkar må lika bra som den gjort tidigare.

Inte jag heller. Sub-marknaden mår så bra som den alltid har gjort - sub är populärt, och kommer nog att vara det ett bra tag framöver.
Citera
2010-11-27, 13:16
Medlem
thrown-outs avatar
Det har blivit svårare att ordna subb. Mycket pga av att dom som går programmet testas oftare nu.

Jag vet 3st som torskat denna månad & måste hämta dom varje dag nu istället för 1 gång i månaden.
Citera
2010-11-27, 14:01
Medlem
mqas avatar
Citat:
Det har blivit svårare att ordna subb. Mycket pga av att dom som går programmet testas oftare nu.

Jag vet 3st som torskat denna månad & måste hämta dom varje dag nu istället för 1 gång i månaden.

Ojdå. Är det Stockholm du talar om? Man kanske måste bli mer försiktig.
Citera
2010-11-27, 21:39
Medlem
DaleCoopers avatar
Hej!

Sökte väldigt kort. Och är väl en från person till person-grej.

Jag söp igår mellan 17-03 tiden och jag brukar inte dricka mig så värst garn, några väldigt lätta groggar/drinkar samt 9st 4.5%iga drycker. Tog två stycken x2r (iktovil/klonazepam) kort innan läggdags och känner mig enbart lite småtrött pga gårdagens bravader, inget efterflödder eller bakfylla.

Men det var längesedan jag prövade suben nu och funderar på hur jag skall göra, ta en ca 400-500mg tramadol som vanligt eller lite sub?

Vad tycker ni? Jag vet inte ens varför jag frågar, mest pga mitt dåliga minne av hur subben känns samt gårdagens bravader :P Känns säkrare med tram på något sätt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in