2011-01-20, 18:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SomeoneWIM
Jag tror att om du överdoserar sub (utan att ha blandat det med annat godis) så är det värsta som kan hända att du somnar.

Det är vanligt att man börjar må illa på sub (och att svettas med). Köp Postafen på apoteket och ta en samtidigt som du tar första linan så kommer du att slippa det förmodligen.

Det var riktigt konstigt tycker jag. Jag var i princip nykter från subben, sen helt plötsligt mådde jag skit illa och började kallsvettas.. Skumt
Citera
2011-01-20, 19:15
Bannlyst
Nu har jag tagit subutex 4 ggr, dom 3 första gångerna mådde jag dåligt och spydde men nu på fjärde dagen mår jag skit bra, inte illamFnde för 5 öre. Jag tar tillbacks det jag sa att jag var besviken på de, man måste nog gå in sig på de innan man fattar ruset lr hur man ska säga. Har tagit 6mg idag. Igår tog jag 4mg. Nej fyfan vilken underbar drog
Citera
2011-01-20, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pcal
Om man käkar Postafen innan för att slippa illamåendet (yrseln) blir man även av med den sköna klådan då? Det är en trade off jag inte är säker på att jag vill göra.
Jag får exakt lika mycket klåda när jag ätit postafen innan som när jag inte gjort det.
Citera
2011-01-20, 20:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SomeoneWIM
Jag får exakt lika mycket klåda när jag ätit postafen innan som när jag inte gjort det.
Men postafen motverkar ju bara illamåendet.
Citera
2011-01-20, 21:18
Medlem
Kapillärs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av suum
Men postafen motverkar ju bara illamåendet.

För de som inte har ögon att se med, måhända.

https://www.flashback.org/sp28354394
Citera
2011-01-20, 21:49
Bannlyst
Om jag drog en line Suboxone idag, kan jag ta MDMA imorgon vid 12 på natten?
Citera
2011-01-20, 22:51
Medlem
Kapillärs avatar
Citat:
Om jag drog en line Suboxone idag, kan jag ta MDMA imorgon vid 12 på natten?

Inga problem.
Citera
2011-01-20, 22:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kapillär
Inga problem.

Ok, kan jag ta en till lina? Kände inte av något av linan jag tog..
Citera
2011-01-21, 00:43
Medlem
Martors avatar
ingen postar länkar i trådarna och alla ska vara så jävla hemliga det är juh som att hitta en nål i en höstack och jaaaaaa! som ni påpekat alla andra i hela forumet som frågat efter länkar så har jag sökt sökt sökt och sökt utan framgång så nu frågar ja här

Är det någon som kan posta eller skicka ett pm till mig med era fynd?
Citera
2011-01-21, 00:50
Medlem
Skullheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ccla
Precis min tanke.

Det närmaste jag kommit droger (utöver tobak och alkohol) är morfinet i min hostmedicin, så jag kan 0 och har inget behov av att veta mer.

Men... jag finner det rätt intressant hur det kan säljas på ett ställe som plattan? Borde inte polisen rätt snabbt motverka försäljningen? Hur kan det fortfarande fungera?

För att det kommer nya säljare så fort de andra åker fast, har du någon gång handlat på plattan så vet du att det sker rätt diskret, du går inte bara fram och lämnar pengar i näven, du går fram och snackar och bestämmer plats att träffas på ett par minuter senare
Citera
2011-01-21, 01:18
Medlem
Den där känslan kommer snabbt försvinna. Det finns anledning till att dom används vid opioidberoende förutom sin långa halveringstid.
Jag har använt mycket av båda i mitt heroinmissbruk, just nu går jag i ett Subutex program och får då daglig medicin.

Om du verkligen vill känna hur euforiska opioider kan vara så ska du prova Heroin. Tycker du att Sub är nice så har du inte kännt något än.
Citera
2011-01-21, 02:22
Medlem
elgecys avatar
Citat:
Ok, kan jag ta en till lina? Kände inte av något av linan jag tog..

Tänkte precis lägga till att ja, du kan ta mdma dagen efter subutex, men du kommer med stor sannolikhet inte får ett lika starkt rus som du skulle fått utan subutexen i kroppen. (Halveringstiden för subutex är låång).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in