2010-12-06, 06:07
Medlem
trafikpoliss avatar
Jo, vet lite om dina erfarenheter då jag räknar dig till min vänskapskrets.

trafikpolis
Citera
2010-12-06, 10:49
Bannlyst
Kan känna efter 4-6 timmar att största delen av effekten går ut, vilket inte är kul.. det är dåligt!
Men tar ju längre innan det går ut helt.
Citera
2010-12-06, 15:33
Medlem
Köpte 30st subutex innan jag ens hade provat dem. Och jag gilla dem inte =( snacka om dum =(
Citera
2010-12-06, 17:32
Medlem
Kapillärs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cassels
Köpte 30st subutex innan jag ens hade provat dem. Och jag gilla dem inte =( snacka om dum =(

Om du vill scamma folk kan du väl vara lite mer subtil.
Citera
2010-12-06, 17:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PsychadelicFract
Finns det någon shop som har någon stark opiat/opiod?

Tramadol funkar, men skulle vilja prova något starkare. Subutex, dorgesic kanske. Någon som vet vart man kan köpa detta? (Internet)

Somebody ?
Citera
2010-12-06, 19:36
Medlem
Barréshs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PsychadelicFract
Somebody ?
Satsa på kuren ist, på tyngre opiater kommer du inte hålla ett vettigt kalori-intag kan jag lova..
Citera
2010-12-06, 20:56
Medlem
MicrograMs avatar
Någon som kan svara på vad det är för skillnad mellan att snorta en buprenotex och ta den under tungan?

Blir det en annorlunda effekt?
Tas buprenorfinet upp bättre om man snortar det?
Är det sämre för magen (illamående t.ex.) om man tar den sublingualt?

Ge mig lite rekommendationer då jag kommer snorta min första B8:a i morgon..
Citera
2010-12-06, 21:25
Medlem
Kapillärs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MicrograM
Någon som kan svara på vad det är för skillnad mellan att snorta en buprenotex och ta den under tungan?

Blir det en annorlunda effekt?
Tas buprenorfinet upp bättre om man snortar det?
Är det sämre för magen (illamående t.ex.) om man tar den sublingualt?

Ge mig lite rekommendationer då jag kommer snorta min första B8:a i morgon..

Vad jag förstått har buprenorfin marginellt bättre biotillgänglighet pernasalt kontra oralt, så om du vill få ut det mesta av din Buprenotex (IV borträknat) rekommenderar jag dig att snorta den. Effekten torde bli något intensivare. Angående illamående är antagligen skillnaden mellan de båda administrationssätten försumbar. Om du fortfarande är orolig för illamåendet, råder jag dig att köpa Postafen på apoteket, en antihistamin som används mot åksjuka och av gottegrisar som oss mot opioidillamående.
Citera
2010-12-06, 21:39
Medlem
MicrograMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kapillär
Vad jag förstått har buprenorfin marginellt bättre biotillgänglighet pernasalt kontra oralt, så om du vill få ut det mesta av din Buprenotex (IV borträknat) rekommenderar jag dig att snorta den. Effekten torde bli något intensivare. Angående illamående är antagligen skillnaden mellan de båda administrationssätten försumbar. Om du fortfarande är orolig för illamåendet, råder jag dig att köpa Postafen på apoteket, en antihistamin som används mot åksjuka och av gottegrisar som oss mot opioidillamående.

Aha, okey. Då vet jag.

Har i och för sig Haldol hemma som också lindrar illamående, men om det inte fungerar ska jag köpa Postafen.
Theralen har jag också men vet inte om det funkar mot illamåendet. Annars brukar jag nodda på större mängder kodein eller tramadol och då brukar jag inte må så jätte illa... kanske hänt någon gång att man spytt, men tycker det inte är så värst jobbigt. Problemet är bara att jag ska till jobbet på kvällen och då är det inte läge att gå på toaletten hela tiden för att kräkas. Ingen höjdare direkt!

Men tack ska du ha

Är 2mg en bra nybörjardos?
Senast redigerad av MicrograM 2010-12-06 kl. 21:41.
Citera
2010-12-06, 21:44
Medlem
henkishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MicrograM
Aha, okey. Då vet jag.

Har i och för sig Haldol hemma som också lindrar illamående, men om det inte fungerar ska jag köpa Postafen.
Theralen har jag också men vet inte om det funkar mot illamåendet. Annars brukar jag nodda på större mängder kodein eller tramadol och då brukar jag inte må så jätte illa... kanske hänt någon gång att man spytt, men tycker det inte är så värst jobbigt. Problemet är bara att jag ska till jobbet på kvällen och då är det inte läge att gå på toaletten hela tiden för att kräkas. Ingen höjdare direkt!

Men tack ska du ha

Är 2mg en bra nybörjardos?
1mg räcker enligt mig.
Citera
2010-12-06, 21:49
Medlem
MicrograMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henkish
1mg räcker enligt mig.

Okej, kommer bli pilligt med dom små buprenotexen bara...
Får använda rakblad och skrapa eller nåt.

Hur lång tid måste man vänta tills man kan ta nästa dos?
Kommer jag känna något om jag tar 1 mg nästa dag t.ex.?
Citera
2010-12-06, 23:28
Medlem
Ungefär hur länge ska man vänta mellan intag om man vill vara 100% säker att inte skapa ett fysiskt beroende (vet att detta varierar mellan person å person men ngn riktlinje måste ju finnas)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in