Subutex-oskulden gick för typ 45min sen.
Ruset är mycket behagligt måste jag säga. Tummen upp för denna medicin!
Snortade väl 1.2mg eller så, slår på mer än vad jag trodde, iom att jag har tolerans efter all tramadol på sista tiden.
EDIT ytterligare 45 min senare: Jäklar vad detta tog bra alltså. Jag kanske tillochmed tog lite för mycket. Detta är grymt. Kanske för grymt, man måste vara försiktig så man inte faller ner i fysiskt beroende!