2011-01-27, 09:25
  #5617
Medlem
bumbaclot.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barrésh
körde nyss lite och blev igen påmind hur jävla illa det är första minuterna + rinnandet i halsen :/

Men till frågan, någon som brukat under längre tid som inte hatar det? de flesta antar jag börjar skjuta om man kommer så långt, man väljer ju bort den processen med möjlighet.. :/

Kommer ihåg första gången då tyckte jag det var nice

Ett tips du kan pröva på är att ha en papperskorg i närheten som du kan spotta i vid behov. När jag gör detta så upplever jag att det nästan aldrig rinner ner något i halsen utan att det är när jag sväljer som det sakta men säkert börjar rinna ner lite.
Citera
2011-01-27, 09:34
  #5618
Medlem
Barréshs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bumbaclot.
Ett tips du kan pröva på är att ha en papperskorg i närheten som du kan spotta i vid behov. När jag gör detta så upplever jag att det nästan aldrig rinner ner något i halsen utan att det är när jag sväljer som det sakta men säkert börjar rinna ner lite.
ska försöka, det jag gör nu är salt för att skapa någon form av stabilitet i munnen (kanske är inbillning fast isf hållbar inbillning ;D)

EDIT: Ska försöka haha, menade ska testa rättare sagt!
Citera
2011-01-27, 16:07
  #5619
Medlem
HentaiMannens avatar
Subutex-oskulden gick för typ 45min sen.
Ruset är mycket behagligt måste jag säga. Tummen upp för denna medicin!
Snortade väl 1.2mg eller så, slår på mer än vad jag trodde, iom att jag har tolerans efter all tramadol på sista tiden.

EDIT ytterligare 45 min senare: Jäklar vad detta tog bra alltså. Jag kanske tillochmed tog lite för mycket. Detta är grymt. Kanske för grymt, man måste vara försiktig så man inte faller ner i fysiskt beroende!
__________________
Senast redigerad av HentaiMannen 2011-01-27 kl. 16:55.
Citera
2011-01-27, 18:57
  #5620
Medlem
HentaiMannens avatar
Jäklar vad tiden går fort då, 4 timmar har det nästan gått sen jag tog det men det känns som det var en halvtimme sen. Jag noddar och det var det länge, länge sedan jag gjorde senast. Tror det var minst 6 månader sedan, och det var 50mg Oxy som sänkte mig såpass då.

Gillar denna opiat mer än Oxy och Tramadol, den saken är klar. Tror mycket väl detta kan bli en favorit.

Kommer bli en utmaning att ta detta med måtta! Tänk på det, alla som vill prova denna drog.
Citera
2011-01-27, 19:26
  #5621
Medlem
Fyra20s avatar
FRÅGA

Kan man mixa sub och trad?

Uppskattar snabba svar
Citera
2011-01-27, 19:30
  #5622
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyra20
FRÅGA

Kan man mixa sub och trad?

Uppskattar snabba svar

Funkar alldeles utmärkt.
Citera
2011-01-27, 21:37
  #5623
Bannlyst
Tar nog som sagt tidigare sub-oskulden imorgon. Var på apoteket idag och köpte postafen.

Räcker det med en postafen för att slippa må illa? Och hur länge innan suben ska man ta det?

Mvh

Edit: väger 65-70 kilo
Citera
2011-01-27, 21:39
  #5624
Medlem
pcals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rebics
Tar nog som sagt tidigare sub-oskulden imorgon. Var på apoteket idag och köpte postafen.

Räcker det med en postafen för att slippa må illa? Och hur länge innan suben ska man ta det?

Mvh

Edit: väger 65-70 kilo

Räckte med en 25 mg Postafen för mig. Tog den 40 minuter innan.
Citera
2011-01-27, 21:44
  #5625
Medlem
HentaiMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rebics
Tar nog som sagt tidigare sub-oskulden imorgon. Var på apoteket idag och köpte postafen.

Räcker det med en postafen för att slippa må illa? Och hur länge innan suben ska man ta det?

Mvh

Edit: väger 65-70 kilo

Jag tog ju min sub-oskuld idag, och jag mådde inte illa öht. Tog ingen postafen.
Citera
2011-01-27, 22:11
  #5626
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pcal
Räckte med en 25 mg Postafen för mig. Tog den 40 minuter innan.

Kör nog på det. Tack!

Citat:
Ursprungligen postat av HentaiMannen
Jag tog ju min sub-oskuld idag, och jag mådde inte illa öht. Tog ingen postafen.

Okej men jag har hört många som får spendera sitt rus på toaletten och spytt hela ruset. Tar nog hellre en postafen och är på den säkra sidan.

Runt tre tog du subben såg jag.. Du måste väl må ganska bra än?
Citera
2011-01-27, 22:15
  #5627
Medlem
HentaiMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rebics
Runt tre tog du subben såg jag.. Du måste väl må ganska bra än?

Japp! Ruset känns fortfarande riktigt starkt. Jag är mycket positivt överraskad! Trodde först att det inte var något bra eftersom det tog 30min för att effekten att komma. Normalt när man snortar saker kommer ju effekten mycket snabbare, men inte med sub.

Hur som helst är det skönt som fan, och det varar uppenbarligen länge.

Var försiktig.
Citera
2011-01-28, 13:39
  #5628
Medlem
Dolcontinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HentaiMannen
Japp! Ruset känns fortfarande riktigt starkt. Jag är mycket positivt överraskad! Trodde först att det inte var något bra eftersom det tog 30min för att effekten att komma. Normalt när man snortar saker kommer ju effekten mycket snabbare, men inte med sub.

Hur som helst är det skönt som fan, och det varar uppenbarligen länge.

Var försiktig.

För mig tar det typ 10-15 min (oftast 10 tror jag) för ruset att komma. Verkar vara himla olika det där hur fort Sub slår. Men då sitter mitt rus i väldigt kort tid också. Många känner ju av det i flera, fler timmar... t.o.m. dagen efter ibland.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in