2014-06-24, 00:15
  #10945
Awaiting Email Confirmation
Etizopapayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3-Negrer-Med-Kedja
Har personligen aldrig varit i närheten av att spy. Tror allt för många sitter och oroar sig för allt som "kan" ske i onödan.
Samma här, har aldrig ens blivit illamående. Blir snarare hungrig och äter mer vilket inte verkar vara så vanligt.

Citat:
Ursprungligen postat av Drtyboy
Snortade mer än 0,5 och kanske 1mg men det kickade inte bra alls. Har bara varit lite trött länge och någon gång då och då blivit väldigt glad. Är det möjligt att det kan ta ett par försök innan man börjar känna av eller hur funkar det? Blir så irriterad när jag inte får uppleva dessa må bra känslor alla pratar om på den här typen av drog...
Ja, det blir bättre ju oftare du tar, vilket är lite både gott och ont.
Prova att snorta 0,5mg en riktigt grå dag eller när du har ångest så ska du få se på välmående.
Personligen får jag inget direkt rus, tar väldigt låga doser då jag aldrig vill bli "sänkt" utan eftersträvar välmående, en liten guldkant på vardagen.
Citera
2014-06-24, 23:42
  #10946
Medlem
Drtyboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Etizopapaya
Samma här, har aldrig ens blivit illamående. Blir snarare hungrig och äter mer vilket inte verkar vara så vanligt.


Ja, det blir bättre ju oftare du tar, vilket är lite både gott och ont.
Prova att snorta 0,5mg en riktigt grå dag eller när du har ångest så ska du få se på välmående.
Personligen får jag inget direkt rus, tar väldigt låga doser då jag aldrig vill bli "sänkt" utan eftersträvar välmående, en liten guldkant på vardagen.

Jag vill åka buss och nodda! Ska ta prova en kraftigare dos. Jag vill ha ett kraftigt rus eller så får det vara men jag vill fortfarande må bra. Tack för svaret.
Citera
2014-06-25, 12:57
  #10947
Medlem
GulCitrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drtyboy
Jag vill åka buss och nodda! Ska ta prova en kraftigare dos. Jag vill ha ett kraftigt rus eller så får det vara men jag vill fortfarande må bra. Tack för svaret.
Om du inte är van med att ta sub finns risken att du blir illamående på en kraftig dos när du sitter i buss. Inte kul att spy i buss bland folk. Mitt tips är bekanta dig med sub där du känner dig bekväm tex hemma, sen när du vet hur ruset funkar vet du också vart och när det passar att ta det
Citera
2014-06-25, 18:18
  #10948
Awaiting Email Confirmation
Etizopapayas avatar
Någon som är med i programet eller brukar sub och styrketränar?
Negativa/possitiva erfarenheter? Eller någon annan som har kunskap i ämnet.
Citera
2014-06-25, 19:03
  #10949
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Etizopapaya
Någon som är med i programet eller brukar sub och styrketränar?
Negativa/possitiva erfarenheter? Eller någon annan som har kunskap i ämnet.

Det är inga problem att träna bara du inte tar för mycket så du sitter och noddar
Citera
2014-06-25, 20:14
  #10950
Medlem
Tänkte snorta en temgesic 0.4mg ikväll och mysa till det lite. Kom oxå nyss på att ja har 2 st xanor 1mg liggandes och funderar på att smälla i mig 1mg innan ja tar temmen. Undrar nu om det är någon risk att åka på andningsdepp? Har ingen tolerans alls på varken temmen eller xanoren.

Hur upplever ni att kombon är? Aldrig kört sub+xanor innan.
__________________
Senast redigerad av ctrlplusalt 2014-06-25 kl. 20:16.
Citera
2014-06-25, 20:24
  #10951
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ctrlplusalt
Tänkte snorta en temgesic 0.4mg ikväll och mysa till det lite. Kom oxå nyss på att ja har 2 st xanor 1mg liggandes och funderar på att smälla i mig 1mg innan ja tar temmen. Undrar nu om det är någon risk att åka på andningsdepp? Har ingen tolerans alls på varken temmen eller xanoren.

Hur upplever ni att kombon är? Aldrig kört sub+xanor innan.

Det är skönt att blanda men 1mg xanor och 0.4mg tem ska vara lugnt att ta.
Citera
2014-06-25, 20:39
  #10952
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av masterior26
Det är skönt att blanda men 1mg xanor och 0.4mg tem ska vara lugnt att ta.

Tack! Har en följdfråga: hört att benson gör så att man noddar mer, någon sanning i detta?
Citera
2014-06-26, 01:01
  #10953
Medlem
Är det normalt att man alltid blir helt galet grinig och skäller på allt och alla dagen/dagarna efter man tagit en enda dos sub?

Sen bryts jag ner socialt direkt också men det gör jag av dom flesta drogerna iofs, jag är en ömtålig man.

Om det är vanligt med sådan extrem "moffe" grinighet som gör att jag knappt kan vara i samma hus som andra så undrar jag, kan man göra något åt det? typ ta låg dos benso i tre dagar efter eller dyl?
Gillar nämligen sub mer än oxy pga av att jag noddar så förbannat gött på sub

Mycket tacksam för svar då jag är sugen på att köpa hem en 8a.

Mvh
Citera
2014-06-26, 19:51
  #10954
Medlem
Risplockarns avatar
Är det vanligt att man kan bli väldigt egoistisk av starkare opi's som sub? Brukar inte ta opi's så ofta annars, men har tagit en del sub fram tills idag. Har märkt att jag varit väldigt egoistisk och känslokall när jag varit påverkad, mycket mer så än på benso.
Citera
2014-06-27, 23:00
  #10955
Medlem
abccbas avatar
Hur länge bör jag vänta efter sista dosen suboxone tills jag slänger i mig en näve targiniq?
Targiniq innehåller förutom oxikodon en jäkla massa naloxon. Hoppas det inte blir nån krock med det skräpet...
Citera
2014-06-28, 01:57
  #10956
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buddler
Är det normalt att man alltid blir helt galet grinig och skäller på allt och alla dagen/dagarna efter man tagit en enda dos sub?

Sen bryts jag ner socialt direkt också men det gör jag av dom flesta drogerna iofs, jag är en ömtålig man.

Om det är vanligt med sådan extrem "moffe" grinighet som gör att jag knappt kan vara i samma hus som andra så undrar jag, kan man göra något åt det? typ ta låg dos benso i tre dagar efter eller dyl?
Gillar nämligen sub mer än oxy pga av att jag noddar så förbannat gött på sub

Mycket tacksam för svar då jag är sugen på att köpa hem en 8a.

Mvh

Inte helt ovanligt, kanske inte extremt men grinig åtminstone. Själv så blir jag också riktigt grinig och ganska känslig för emotionella motgångar, framför allt när det gäller sambon. Kanske funkar att spara lite lite för att dosera när grinigheten blir som värst. Nån öl brukar kunna hjälpa för mig, har du tillgång till benzo så skulle jag satsa på det.

Jag bryter aldrig ihop men det där med psyket kan bli ganska jobbigt faktiskt, är uppenbart personlighetsförändrad och det slår till när som helst.

För mig så spelar det nog inte direkt nån roll vilken opiat det gäller men bupres vansinniga halveringstid kan ju ge ångest bara av att man vet om den nästan :P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in