Citat:
Ursprungligen postat av
3-Negrer-Med-Kedja
Har personligen aldrig varit i närheten av att spy. Tror allt för många sitter och oroar sig för allt som "kan" ske i onödan.
Samma här, har aldrig ens blivit illamående. Blir snarare hungrig och äter mer vilket inte verkar vara så vanligt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Drtyboy
Snortade mer än 0,5 och kanske 1mg men det kickade inte bra alls. Har bara varit lite trött länge och någon gång då och då blivit väldigt glad. Är det möjligt att det kan ta ett par försök innan man börjar känna av eller hur funkar det? Blir så irriterad när jag inte får uppleva dessa må bra känslor alla pratar om på den här typen av drog...
Ja, det blir bättre ju oftare du tar, vilket är lite både gott och ont.
Prova att snorta 0,5mg en riktigt grå dag eller när du har ångest så ska du få se på välmående.
Personligen får jag inget direkt rus, tar väldigt låga doser då jag aldrig vill bli "sänkt" utan eftersträvar välmående, en liten guldkant på vardagen.