2010-07-02, 19:37
Bannlyst
jaha å va e de som gör att du säger så?
att ja inte e direkt smart!!
du vet ingenting om mig what so ever..s va mena du me de du skrev nudå? e ja dum bara för ja ber om råd osv?

skulle vilja ha en bra förklaring på va du menade när du skrev som du gjorde..
Citera
2010-07-02, 19:45
Medlem
martiness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alone28
du vet ingenting om mig what so ever..s va mena du me de du skrev nudå? e ja dum bara för ja ber om råd osv?

Man brukar oftast kunna avläsa en person av hur dem skriver. Skriver man så slarvigt med "e" istället för "Är" och skiter i att skriva punkter och har kass meningsuppbyggnad, brukar man oftast vara dummare än genomsnittet.
Citera
2010-07-02, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alone28

Sluta gnälla sådär. Antingen så bryr du dig inte om de som skriver skit eller så går du till hårt motangrepp och är en riktig jävla bitterfitta
Citera
2010-07-03, 01:21
Medlem
Menas avatar
subutex har B8 på ena sidan och ett svärd på andra.
Citera
2010-07-05, 11:05
Bannlyst
Är det någon här inne som kan svara på detta : Är så här att använder Subutex dagligen i IV form, nu sista dagarna så får jag inget svar från några av mina 6 vanliga inject ställen, någon som vet och har en bra fröklaring till detta?

Blir så att jag råkar punktera mig hela tiden och det är fan itne kul, blir en massa "blodproppar" el vad man ska säga.

Någon som har en lösning ?

//
Citera
2010-07-05, 12:22
Medlem
Royal-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rainbowz
Är det någon här inne som kan svara på detta : Är så här att använder Subutex dagligen i IV form, nu sista dagarna så får jag inget svar från några av mina 6 vanliga inject ställen, någon som vet och har en bra fröklaring till detta?

Blir så att jag råkar punktera mig hela tiden och det är fan itne kul, blir en massa "blodproppar" el vad man ska säga.

Någon som har en lösning ?

//

Venerna kanske är slutkörda. Testa foten ett tag?
Citera
2010-07-05, 13:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Royal-
Venerna kanske är slutkörda. Testa foten ett tag?

Vet faktist inte vad det är som gör att det inte går, kommer inget svar fast att det är i en av dom största ådror jag har. blir bara en massa blå märken osv nu sista veckan, absolut inget kul då det syns jätte mkt när jag hela tiden går i linne :/

Jo aldrig testat nån annan stans för utom armarna, har nål strl : 0.40 X 20mm 27G x 3/4.

Använde blå nål förut tyckte det var allt för stort, men nu när jag använder mindre så tkr ja fortfarande att den är lite för stor fast att det är liten.

Samma sak när sist jag inte fick nått svar med lilla nålen, så byte jag ut den mot en större då helt plötsligt fick jag super svar. kan det ha och göra med att strl är för liten ?

Inte för att jag tror så då, tror mer på att det fastnar massa skit från subutexen i vennerna som fräter sönder på nått vis och där av stoppar blod flödet.

Men som du säger, foten är aldrig testad, har funderat på det tidigare, men verkar vara lite väl svårt att sätta i foten ? Men ska testas iaf, hellre blå slagen osv på foten än armarna.

Benet då föresten går det bra ? Är ganska så deffad så det finns ådror i stora storlekar.

//
Citera
2010-07-05, 13:28
Medlem
Royal-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rainbowz
Vet faktist inte vad det är som gör att det inte går, kommer inget svar fast att det är i en av dom största ådror jag har. blir bara en massa blå märken osv nu sista veckan, absolut inget kul då det syns jätte mkt när jag hela tiden går i linne :/

Jo aldrig testat nån annan stans för utom armarna, har nål strl : 0.40 X 20mm 27G x 3/4.

Använde blå nål förut tyckte det var allt för stort, men nu när jag använder mindre så tkr ja fortfarande att den är lite för stor fast att det är liten.

Samma sak när sist jag inte fick nått svar med lilla nålen, så byte jag ut den mot en större då helt plötsligt fick jag super svar. kan det ha och göra med att strl är för liten ?

Inte för att jag tror så då, tror mer på att det fastnar massa skit från subutexen i vennerna som fräter sönder på nått vis och där av stoppar blod flödet.

Men som du säger, foten är aldrig testad, har funderat på det tidigare, men verkar vara lite väl svårt att sätta i foten ? Men ska testas iaf, hellre blå slagen osv på foten än armarna.

Benet då föresten går det bra ? Är ganska så deffad så det finns ådror i stora storlekar.

//

Jag har bara kompisar som skjuter subutex men testa foten först. Är båda din armar sönder alltså? Testa foten och återkom med svar

Mvh
Citera
2010-07-05, 15:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Royal-
Jag har bara kompisar som skjuter subutex men testa foten först. Är båda din armar sönder alltså? Testa foten och återkom med svar

Mvh

Ja precis båda armarna är kaputt :/ Bulor och fel träffar och blå märken senaste veckan, aldrig träffat fel någon gång innan. Ska testa foten som du säger, ska testa detta nu och återkommer med svar om hur det gick, föresten insulin nålar, går det bra att anänvda dom ? tex på händerna ? Hört det från en vän,dock vetifan om det kan stämma. borde inte få plattts så mkt vätska/vatten i sulinen ?
Citera
2010-07-05, 15:41
Bannlyst
Går det verkligen att få en fin träff i foten ? Alltså tänker mest på att ådrorna ser så små ut el är de bara jag som nojjar för att missa ? Dom syns synligt överallt. I lagom små storlekar.

Ajja nu testar jag
Citera
2010-07-05, 15:52
Bannlyst
Resultat : Godkänt. Gick ganska så bra ändå, dock lite svårt att komma åt foten, fanns bara en ådra stor nog att använda på båda fötterna, så blev vänster foten, gick fint faktist, lätt och enklet.'

Känndes diret när jag drog ut den, som ett mygg bett, precis så kliade det till, skööönt

tack för tippset!
Citera
2010-07-05, 23:14
Medlem
maxenmaxs avatar
Första sublinan någonsin. ~3min sen

Edit: Första subintaget*

Edit 2: Redan sugen på att ta dom andra apelsinsmakande små linorna.
Fått ner lite i halsen.
Senast redigerad av maxenmax 2010-07-05 kl. 23:20.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in