Citat:
Ursprungligen postat av Royal-
Venerna kanske är slutkörda. Testa foten ett tag?
Vet faktist inte vad det är som gör att det inte går, kommer inget svar fast att det är i en av dom största ådror jag har. blir bara en massa blå märken osv nu sista veckan, absolut inget kul då det syns jätte mkt när jag hela tiden går i linne :/
Jo aldrig testat nån annan stans för utom armarna, har nål strl : 0.40 X 20mm 27G x 3/4.
Använde blå nål förut tyckte det var allt för stort, men nu när jag använder mindre så tkr ja fortfarande att den är lite för stor fast att det är liten.
Samma sak när sist jag inte fick nått svar med lilla nålen, så byte jag ut den mot en större då helt plötsligt fick jag super svar. kan det ha och göra med att strl är för liten ?
Inte för att jag tror så då, tror mer på att det fastnar massa skit från subutexen i vennerna som fräter sönder på nått vis och där av stoppar blod flödet.
Men som du säger, foten är aldrig testad, har funderat på det tidigare, men verkar vara lite väl svårt att sätta i foten ? Men ska testas iaf, hellre blå slagen osv på foten än armarna.
Benet då föresten går det bra ? Är ganska så deffad så det finns ådror i stora storlekar.
//