2010-11-27, 22:18
Medlem
thrown-outs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mqa
Ojdå. Är det Stockholm du talar om? Man kanske måste bli mer försiktig.

Det är inte stockholm jag pratar om men dom har väl börjat testa dom som går i programmet ganska ofta nu. Dom kollar alltså vilka värden dom har, kollar så att dom stoppat i sig subben som dom ska.

Ligger värdena för lågt så är det KNAS!
Citera
2010-11-27, 22:37
Medlem
abccbas avatar
Här kommer en kanske lite dum fråga och den har säkerligen besvarats sedan tidigare, men mina sökkunskaper ledde ingenvart... Finns det något sätt att lindra det brutala illamåendet om man inte har tillgång till postafen eller liknande?

Jag antar att det inte gör det men får väl försöka vara lite optimistisk.
Citera
2010-11-28, 03:54
Medlem
The Philosophers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abccba
Här kommer en kanske lite dum fråga och den har säkerligen besvarats sedan tidigare, men mina sökkunskaper ledde ingenvart... Finns det något sätt att lindra det brutala illamåendet om man inte har tillgång till postafen eller liknande?

Lägg dig ner bekvämt och se till att få i dig vatten. Brukar hjälpa när jag är illamående pga andra saker så kanske hjälper även nu.
Citera
2010-11-28, 13:49
Medlem
Prickskyttens avatar
Metadon VS Subutex

Någon som vet hur starkt dessa preparat är i jämförelse med varandra?
Typ hur mkt 1mg sub är om man översätter det i metadon?
Typ hur mkt 10mg metadon motsvarar i sub?
Citera
2010-11-28, 14:20
Medlem
Yohomies avatar
Antar att det är http://www.medcalc.com/narcotics.html du letar efter. Vetefan hur bra den stämmer dock.
Citera
2010-11-28, 18:54
Medlem
Barréshs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abccba

Spy, varje gång jag mått illa på sub är det bara ca 30 sec.. Jag går och spyr sen är allt frid och fröjd igen!
Citera
2010-11-28, 22:22
Medlem
DhaStoners avatar
Fick tag på en 8mg buprenotex i fredags. Drog runt 1,2mg av den i näsan. Efter 3-4 timmar dalade ruset ganska rejält och bestämmde mig för att prova injicera lite av det för första gången. Provade försiktigt med ca 0.2mg först i 1ml vatten, det hände absolut ingenting. Efter 30min provade jag skjuta runt 0,4mg till och det enda som hände va att jag blev lite varm i kroppen.

Efter det snortade jag runt 3mg på 1 1/2 timme utspridd i ett försök att få tbx ruset men blev knappt påverkad.
Har 0 tollerans med!

Vad kan detta bero på? Får man sån sjuklig tollerans bara av de lilla IV eller vadå? Hur mycket borde man ta när man kör IV?

Mvh
Citera
2010-11-29, 19:09
Medlem
DhaStoners avatar
Om man kör 1mg subutex IV hur länge håller ruset jämfört med t.ex. Rektalt eller nasalt?
Hur snabbt får man tollerans om man kör IV?
När är det lungt att "fylla på" igen? Ska man ta samma dos man började med när man fyller på?

Är såhär nämligen att jag provade skjuta 1mg IV klockan 16.00 och ruset började dala redan vid 17.00 men känner fortfarande av det nu vid 19.00
Men har inte vågat ta mer pga risk för andningsdepresdion o sånt :/
Så hur mycket och när borde jag kunna fylla på igen utan risk för problem?
Tack för snabba svar!
Senast redigerad av DhaStoner 2010-11-29 kl. 19:13.
Citera
2010-11-29, 22:16
Medlem
DhaStoners avatar
Kan berätta hur jag gjorde nu om nån har intresse
Har som sagt 0 tollerans när de gäller sub...

16.00 1mg IV
19.00 1mg rektalt
22.00 1mg IV

Så just nu mår jag sjuuukt bra! ^^
fast är en engångsgrej att IV'a sub, vet att de är farligt as hell men hade allting sjukt sterilt och filtrerade 3 gånger första lösningen och 2 gånger på den andra

Hoppas nån ny "subbare" får nytta av denna infon!
Citera
2010-11-29, 22:35
Medlem
Barréshs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DhaStoner
Kan berätta hur jag gjorde nu om nån har intresse
Har som sagt 0 tollerans när de gäller sub...

16.00 1mg IV
19.00 1mg rektalt
22.00 1mg IV

Så just nu mår jag sjuuukt bra! ^^
fast är en engångsgrej att IV'a sub, vet att de är farligt as hell men hade allting sjukt sterilt och filtrerade 3 gånger första lösningen och 2 gånger på den andra

Hoppas nån ny "subbare" får nytta av denna infon!
Skadar inte att lägga upp, ganska höga doser med tanke på att du har 0 tolerans! Tvekar inte på att du njuter haha..

Enda intagningsettet jag funderade på förutom nasalt var en rövpanna fast när jag testade positioner för att "injecera" så kände jag mig så kränkt så jag sket i det haha ;D
Citera
2010-11-29, 23:04
Medlem
sjuklingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mqa
Ojdå. Är det Stockholm du talar om? Man kanske måste bli mer försiktig.

Lär ju förmodligen gälla Sthlm också. Har märkt att det blivit svårare att få tag på nu senaste tiden.
Senast redigerad av sjuklingen 2010-11-29 kl. 23:07.
Citera
2010-11-29, 23:21
Medlem
The Philosophers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sjuklingen
Lär ju förmodligen gälla Sthlm också. Har märkt att det blivit svårare att få tag på nu senaste tiden.

I mina trakter finns det i överflöd
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in