2010-10-26, 00:41
Bannlyst
poppade nyss 200mg dexo och 1000mg paracetamol, får väl se om jag överlever nu.
Citera
2010-10-26, 17:08
Bannlyst
Hehe jag både överlevde och sov som en prins.

Dessutom blev jag visst mer bäng på Dexofenet än på Sub'en, kände av ruset mycket tydligare (kanske inte starkare då sub är mkt starkare), men jag kände effekterna av Dexofenet mycket bättre.

På sub blir jag bäng nuförtiden, men jag känner inte den där varma sköna, pirriga, känslan i kroppen, bomullskänslan helt enkelt, utan jag blir mer påverkad mentalt att jag får min sub-dos ni vet.

Medans jag är helt ovan/otolerant mot Dexofen och därför känner av både dom fysiska och psykiska effekterna till 100%, istället för kanske 20-40% med sub'et.
Citera
2010-10-26, 17:53
Bannlyst
Bupenorfin och URINPROV!

Hej, har en fråga om Bupenorfin. Hur lång tid brukar det ta innan det försvinner från kroppen? alltså att man är helt ren på Urinprov.

Vikt 70kg, Längd 181 cm 19 år

Endast seriösa svar MVH
Citera
2010-10-26, 18:08
Medlem
kan någon förklara hur fungerar båda två skiter och hur mycket man ska ta ?
Citera
2010-10-26, 18:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Carnalito
Kanske där problemet ligger, du mådde illa. Illamående förstår ruset ordentligt, svårt och njuta utav det och känna efter riktigt ordentligt när man mår illa hela tiden. Provar du nån mer gång, se till och köra 0,5-1mg, är det för lite fyll på med lika mkt till. Dumt och bomba på med 2mg+ om man är ovan..
näääfan man mår ju precis likabra fastän man är illamående, jag tycker man mår så jävla fint efter att man spytt på opiater att jag brukar spy med mening när jag är moffad bara för att öka upplevelsen lite!
Citera
2010-10-26, 18:43
Bannlyst
Om några dagar när du inte längre känner av Dexofenet, utan bara håller dig frisk med det, då kan det ju bli svårt att låta bli att ta lite större doser enbart för att få känna av lite rus. Framför allt nu när du har så pass mycket Dexofen. Men det är bara att ha disciplin och trappa ner långsamt. Lycka till!
Citera
2010-10-26, 18:49
Medlem
Det syns inte alls på vanliga urinprov.
Citera
2010-10-26, 19:14
Medlem
tar drygt 2 dagar innan det försvinner om jag inte minns fel.... å det finns stickor med buprenorfin nu pissar själv 3 ggr i veckan. å dom stickorna ser det mesta vad kroppen innehar för ngt.
Citera
2010-10-26, 19:38
Medlem
3.14159s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rastayaman
Hej, har en fråga om Bupenorfin. Hur lång tid brukar det ta innan det försvinner från kroppen? alltså att man är helt ren på Urinprov. [...]
Det beror mycket på vilka mängder du använt och hur länge. Jag har lämnat negativa prover fyra dagar efter att jag tagit en enskild dos, men jag har också lämnat positiva prover närmare tio dagar efter att jag använt det under längre perioder.
Citat:
Ursprungligen postat av churchwall
Det syns inte alls på vanliga urinprov.
Först och främst så finns det inga "vanliga urinprov". Vilka stickor som används varierar kraftigt. Det finns många olika sorter, och vilken som används vid ett visst test är primärt upp till den som genomför det. De senaste fem åren har jag lämnat ett hundratal prover på polisstationer, beroendeenheter, tolvstegsprogram et.c. och varje gång multistickor använts har buprenorfin funnits med.
Citat:
Ursprungligen postat av slaves123
tar drygt 2 dagar innan det försvinner om jag inte minns fel.... å det finns stickor med buprenorfin nu pissar själv 3 ggr i veckan. å dom stickorna ser det mesta vad kroppen innehar för ngt.
Två dagar är extremt kort tid, med tanke på den potentiellt långa halveringstiden på 20–73 timmar (37 timmar medel).
Citera
2010-10-26, 19:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av slaves123

okej säker på att det bara tar sån kort tid?
Citera
2010-10-26, 20:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Perfume-V
Om några dagar när du inte längre känner av Dexofenet, utan bara håller dig frisk med det, då kan det ju bli svårt att låta bli att ta lite större doser enbart för att få känna av lite rus. Framför allt nu när du har så pass mycket Dexofen. Men det är bara att ha disciplin och trappa ner långsamt. Lycka till!
Angående det allra första du skrev så säger många, kanske till och me dom flesta, att man känner av Dexofenet mer och mer, att man måste vänja in sig några dagar och efter 3-4dagar på samma dos så känner man bäst effekt..
Ingen aning om det stämmer dock, men många här säger så.

Joo det är ju en risk såklart att jag vill bli mer bäng(tror dock inte att det skulle vara ett problem även om jag försökte bli bäng varje kväll, det enda som händer då är att jag får en kortare nedtrappning), men hur som helst så har jag bara 50st Dexofen (eller 48 nu), så om jag börjar försöka typ nodda om några dagar så kommer Dexofenet ta slut snabbt och då blir jag opiat fri vare sig jag vill det eller inte haha.
Vilket är lugnt hur som helst för mig, jag vill bara kunna bli lite sänkt nu på kvällarna ett tag medans jag glömmer sub'et, sen ska jag kicka opiater igen.

För 50st är ändå bara 10st 500mg doser, vilket inte är så mycket, särskilt som jag kommer behöva höja dosen efter några dagar på 500mg.

Kan tänka mig att jag behöver 600-800mg nu, utan tolerans, för att bli riktigtskön på Dexofen, men då pratar vi ganska rejält sänkt och inte mysig och skön som jag blev på bara 200mg.

Och jag kommer inte kunna hämta ut mer Dexofen på ett tag då jag tror att 50st ska räcka ca 1månad, så slutet närmar sig!
Senast redigerad av Truce- 2010-10-26 kl. 20:07.
Citera
2010-10-26, 20:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rastayaman
okej säker på att det bara tar sån kort tid?

ett tips till "rastayaman" som verkar ha lite problem med att tänka outside the box, eller kanske överhuvudtaget, TS kan nog också ha hjälp av det här..:
http://tinyurl.com/34u55uo

Vänta 10sek så kommer det jag menar.
Senast redigerad av Truce- 2010-10-26 kl. 20:14.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in