Citat:
Ursprungligen postat av Perfume-V
Om några dagar när du inte längre känner av Dexofenet, utan bara håller dig frisk med det, då kan det ju bli svårt att låta bli att ta lite större doser enbart för att få känna av lite rus. Framför allt nu när du har så pass mycket Dexofen. Men det är bara att ha disciplin och trappa ner långsamt. Lycka till!
Angående det allra första du skrev så säger många, kanske till och me dom flesta, att man känner av Dexofenet mer och mer, att man måste vänja in sig några dagar och efter 3-4dagar på samma dos så känner man bäst effekt..
Ingen aning om det stämmer dock, men många här säger så.
Joo det är ju en risk såklart att jag vill bli mer bäng(
tror dock inte att det skulle vara ett problem även om jag försökte bli bäng varje kväll, det enda som händer då är att jag får en kortare nedtrappning), men hur som helst så har jag bara 50st Dexofen (eller 48 nu), så om jag börjar försöka typ nodda om några dagar så kommer Dexofenet ta slut snabbt och då blir jag opiat fri vare sig jag vill det eller inte haha.
Vilket är lugnt hur som helst för mig, jag vill bara kunna bli lite sänkt nu på kvällarna ett tag medans jag glömmer sub'et, sen ska jag kicka opiater igen.
För 50st är ändå bara 10st 500mg doser, vilket inte är så mycket, särskilt som jag kommer behöva höja dosen efter några dagar på 500mg.
Kan tänka mig att jag behöver 600-800mg nu, utan tolerans, för att bli
riktigtskön på Dexofen, men då pratar vi ganska rejält sänkt och inte mysig och skön som jag blev på bara 200mg.
Och jag kommer inte kunna hämta ut mer Dexofen på ett tag då jag tror att 50st ska räcka ca 1månad, så slutet närmar sig!