2010-05-14, 08:07
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Royal-
Vid 12 förut idag intog jag min sista lina (väldigt liten). Intog oralt intag på morgonen okänd mängd.

När bör jag kunna ta det utan problem? Är väldigt ivrigt, har aldrig testat kodein innan och det är min sista drog upplevelse på väldigt länge då jag ska lägga drogerna på hyllan ett tag pga taskigt psyke.

Mvh
Om kanske två veckor. Det är inte så att man räknar att den är borta på 74 tim. Om man skall vara säker.
Citera
2010-05-14, 08:37
Medlem
Royal-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
Om kanske två veckor. Det är inte så att man räknar att den är borta på 74 tim. Om man skall vara säker.

Så jag får ingen effekt om jag tar det i natt?

Du som vet lite mer, hur är en sub avtändning mot krypton? Är dom lika? Vet att sub är längre pga halveringstiden..

Skulle behöva svar på det två =)..
Citera
2010-05-14, 08:54
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:

Du som vet lite mer, hur är en sub avtändning mot krypton? Är dom lika? Vet att sub är längre pga halveringstiden..

Vet inte. Gillar inte Sub.
Citera
2010-05-14, 08:56
Medlem
Royal-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
Vet inte. Gillar inte Sub.

Okej okej synd.. Du visste inte svaret på citodon(kodein) frågan eller?

Mvh
Citera
2010-05-14, 09:05
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Okej okej synd.. Du visste inte svaret på citodon(kodein) frågan eller?

Mvh
Ja, man "måste" ta mer om man har tolerans. Ja, det kommer blockeras om Du tog Sub igår och planerar att ta Citodon i helgen.
Citera
2010-05-14, 12:18
Medlem
lowerCases avatar
Citat:

Buprenorfin-avtändning borde vara väldigt mycket värre. Har inte kännt nån at av krypton så jag kan inte svara till 100% dock.

Om du vill känna av nånting från kodeinet skulle jag tipsa om att vänta minst 36h efter senaste intag av bup. Det bästa vore ju om du kunde vänta tills nästa helg men det låter inte som om det är planen?

Är det fortfarande från nedtrappnings-buprenorfinen?!
Citera
2010-05-14, 12:29
Medlem
Royal-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lowerCase
Buprenorfin-avtändning borde vara väldigt mycket värre. Har inte kännt nån at av krypton så jag kan inte svara till 100% dock.

Om du vill känna av nånting från kodeinet skulle jag tipsa om att vänta minst 36h efter senaste intag av bup. Det bästa vore ju om du kunde vänta tills nästa helg men det låter inte som om det är planen?

Är det fortfarande från nedtrappnings-buprenorfinen?!

Jag tog 4 får se om jag känner, 40 min sen. (brus form) - 120mg kodein.

Jag fick 4 dagars nertrappning. Krypton avtädning har fått mig galskrika på natten. Folk jämför den med metadon avisen men jag vet inte. Rör inte krypton igen ..

Mvh
Citera
2010-05-14, 13:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lowerCase
Har du använt Krypton långa perioder i sträck då? För Krypton-AT:n är inte att leka med, det kan jag lova dig. Fy fan, den är hemsk. Men vissa verkar dock inte få lika jobbig at på Krypton, men de flesta får nog det efter en tids kontinuerligt bruk.
Citera
2010-05-14, 13:24
Medlem
lowerCases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perfume-V
Har du använt Krypton långa perioder i sträck då? För Krypton-AT:n är inte att leka med, det kan jag lova dig. Fy fan, den är hemsk. Men vissa verkar dock inte få lika jobbig at på Krypton, men de flesta får nog det efter en tids kontinuerligt bruk.

Längsta var väl 6 veckor dagligen, men då höll jag mig till sånna mikrodoser att jag bara fick lite stimulering av te't.

När jag köper brukar det bli dagligen tills det är slut. Köper dock aldrig mer än 10gram, så det räcker ju inte så många dagar ändå när man kör minst 0.5g/dos.
Citera
2010-05-14, 15:56
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Jag tog 4 får se om jag känner, 40 min sen. (brus form) - 120mg kodein.

Jag fick 4 dagars nertrappning. Krypton avtädning har fått mig galskrika på natten. Folk jämför den med metadon avisen men jag vet inte. Rör inte krypton igen ..

Mvh
Äter Du antidep? Ja, fyfan. Man får en djävla vidrig ångest. Blir helt cp.
Citera
2010-05-14, 18:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lawrenceee
Ja, sub och tramadol fungerar tillsammans överhuvudtaget

Enligt mig så slår subutexen ut tram ruset på 2 röda. Subutex trycker bort ruset totalt för mig och många andra. Vad jag hört är itne helt säker nu, men det jag hört är att Subutex är bla bla bla och ska slå ut tramadol rus på alla.
Citera
2010-05-14, 18:57
Bannlyst
Jag står inför ett litet "dillemma" så jag behöver eran hjälp. Har kört sub i ca 2 veckor till och från med 2-3 dagars mellanrum ungefär då och då och det har funkat utmärkt i stort sett för att få ner toleransen - Har tagit pauserna då jag märkt att toleransen blivit för hög helt enkelt. I alla fall, nu i onsdags tog jag min sista lina och märkte att det inte gav mig allt för mycket och var också smått orolig att jag skulle få en AT efter 3 dagar ifall jag inte tog något.

Men nu är det fredag och jag tog senast i onsdags som sagt och det skulle kännas så jäkla gött med en liten lina nu när det är "helg" men vad tycker ni jag ska göra - Vänta 1 vecka (tills nästa onsdag för att få ner toleransen helt) eller vänta tills imorgon/söndag och se ifall jag får någon AT och rida ut den och sedan köra på?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in