Citat:
Ursprungligen postat av Carnalito
Andra dygnet utan sub börjar det bli lite ångestkänslor osv. Tredje börjar det bli riktigt jobbigt. Sitter på andra dygnet utan nu då min #¤%&¤#%/¤#%/¤&%Bekant blåste mig på 2lax för 20st. sub igår. Det kommer han få känna idag. Smutsiga jvla as som blåser en vän i liknande situation(!)
Tack för svaret! Jag klarade mig utan abstinensbesvär nästan helt. Hade lite svårt att sova första kvällen utan bara, men det löstes med "lite" kratom och en mindre mängd benso.
Fyfan, jag lider verkligen med dig. Skulle inte se den personen som vän efter en sån grej. Hoppas han får vad han förtjänar. Nog för att man varit desperat vissa gånger, men en vän blåser man fan inte. Då tar jag hellre absen. Men ja, den här världen är väl som Dolcontina säger, förbannat äcklig.
Trodde jag höll på att bli blåst sist jag skulle handla, men så var inte fallet, som tur var. Och då har jag en relativt ny kran. Som (än så länge) verkar väldigt stabil och ärlig. Och dom är väl väldigt svåra att hitta kan jag tänka mig. Är rätt ny på det här med att handla av IRL-kranar, så man känner sig lite osäker varje gång det ska shoppas, men hittills har det gått bra.
Funderat rätt mycket på det här med att komma in på subprogrammet senaste tiden, men som jag uppfattat det så måste man ha minst ett år dokumenterat heroinmissbruk för att komma in? Varierar väl från stad till stad kan jag tänka mig. Verkar vara en lång process i vilket fall. Och än så länge räcker pengarna till månadsförbrukningen så.