2010-08-18, 17:28
Medlem
J.Boozes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Advocate
Tack för tipset, uppskattas verkligen! Har försökt komma på alla möjliga saker och testat olika saker utan lycka men aldrig kombinerat ditt alternativ så det ska jag genast testa. Ska bli intressant.

Kanske slipper använda mig av Subutex ibland om de funkar. Även fast de hjälper mig bra i några dagar och tar bort all oro och slipper Tramadol under de dagar. Har lyckats trappa ned fortare än normalt utan värre AT men visst har jag fått ta mycket skit av kroppen under tiden men de får man ju allt räkna med. Jävla pillervärld

lycka till mannen
Citera
2010-08-18, 17:55
Medlem
mrsQs avatar
Citat:
Av någon anledning har jag svårare att skaffa Suboxone än Subutex faktiskt. Har en gång lyckats få tag i en Suboxone och då tog de mer betalt för den, förstår inte varför?

Tog dom MER betalt för en Suboxone? Det är ju helt fel, det är ju Suboxonen som ska vara billigare än Subutex, eftersom den slår sämre(av diverse kemiska anledningar)

Konstigt i överlag att du har lättare att få tag på Subutex också. Men det beror väl på vart i Sverige man befinner sig kanske..
Citera
2010-08-18, 19:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av J.Booze
lycka till mannen

Tack så mycket! Lycka till du med med dina experiment som du har för dig . Hoppas du tycker om Lorazepam. Nu fick jag höra att en polare tyckte att Lorazepam tillsammans med Subutex ger bra mycket bättre effekt än med Xanor som jag alltid kört med så mitt nästa test blir med Lorazepam det med .

Citat:
Ursprungligen postat av mrsQ
Tog dom MER betalt för en Suboxone? Det är ju helt fel, det är ju Suboxonen som ska vara billigare än Subutex, eftersom den slår sämre(av diverse kemiska anledningar)

Konstigt i överlag att du har lättare att få tag på Subutex också. Men det beror väl på vart i Sverige man befinner sig kanske..

Jag har också fått för mig att Suboxone ska vara billigare än Subutex men jag har skitsvårt att få tag i dem, ibland tycker jag om att ta en sån som omväxling för jag gillar smaken^^
Men jag klagar då inte att jag lättare får tag i Subutex än de andra alternativet.

Jag befinner mig 2 timmar från Göteborg.
Och sen har jag ärligt talat haft ganska mycket tur det sista året när det gäller Subutex.
Dock har jag kämpat från höga oacceptabla priser ner till mer acceptabla istället.

I början när jag var nybörjare så betalade jag mycket överpriser för dom visste att jag inte hade någon direkt koll inom Sub-världen men nu har jag pluggat och pratat med så många människor så jag kan mycket mer om detta ämne än mina gamla polare som tror dom är riktiga "gurus" när det kommer till droger men när jag pratar med dem så skrattar jag inombords över deras intelligens hehe.
Citera
2010-08-18, 22:06
Medlem
mrsQs avatar
Citat:
Tack så mycket! Lycka till du med med dina experiment som du har för dig . Hoppas du tycker om Lorazepam. Nu fick jag höra att en polare tyckte att Lorazepam tillsammans med Subutex ger bra mycket bättre effekt än med Xanor som jag alltid kört med så mitt nästa test blir med Lorazepam det med .

Jag har också fått för mig att Suboxone ska vara billigare än Subutex men jag har skitsvårt att få tag i dem, ibland tycker jag om att ta en sån som omväxling för jag gillar smaken^^
Men jag klagar då inte att jag lättare får tag i Subutex än de andra alternativet.

Och sen har jag ärligt talat haft ganska mycket tur det sista året när det gäller Subutex.
Dock har jag kämpat från höga oacceptabla priser ner till mer acceptabla istället.

I början när jag var nybörjare så betalade jag mycket överpriser för dom visste att jag inte hade någon direkt koll inom Sub-världen men nu har jag pluggat och pratat med så många människor så jag kan mycket mer om detta ämne än mina gamla polare som tror dom är riktiga "gurus" när det kommer till droger men när jag pratar med dem så skrattar jag inombords över deras intelligens hehe.

Gillar du seriöst smaken? Usch, jag spyr av den! Nästan så jag lutar huvudet lite framåt omedvetet för att inte få ner det i halsen.. men det hamnar ju där förr eller senare ändå
Blir tvungen att handla Suboxone ibland när Sub inte finns att få tag på, men det är fasen inte med ett leende på läpparna jag gör det!
Citera
2010-08-18, 22:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mrsQ
Gillar du seriöst smaken? Usch, jag spyr av den! Nästan så jag lutar huvudet lite framåt omedvetet för att inte få ner det i halsen.. men det hamnar ju där förr eller senare ändå
Blir tvungen att handla Suboxone ibland när Sub inte finns att få tag på, men det är fasen inte med ett leende på läpparna jag gör det!

Jaså, trodde många tyckte om den smaken om man råkar få ner lite i halsen. Så du får tag i Suboxone lättare än Subutex? Här är de tvärt om. Ibland blir jag sugen på en Suboxone för att få snorta lite med god smak^^ Funderar på att köpa en Suboxone och ta hela under tungan, har testat de med vanlig Subutex och det är vidigt. Finns bara nackdelar, sämre effekt och smakar inte alls trevligt. Men kanske en Suboxone smakar bättre under tungan.

Dock undrar jag en sak, ju mer den smälter. Ska man svälja allt undan för undan eller ska man försöka hålla allt kvar så länge de går under tungan? Lite svårt för de när allt har smält så får ju inte allt plats eftersom det rinner extra mycket saliv i munnen med. Vet du hur man ska göra exakt om man kör under tungan?
Citera
2010-08-19, 19:01
Medlem
cyberdolls avatar
Subutex + Lyrica = danger?

Fick Lyrica utskrivet idag, 2*75mg om dan. Min doktor sa att jag ABSOLUT inte fick ta subutex när jag gick på lyrica, då detta var direkt livsfarligt. Nu är ju grejen att jag bara tar typ 0,5mg subutex (ungefär dagligen dock) och fått relativt liten dos av Lyrica med. Kan detta verkligen va så farligt som han säger eller ville han mest skrämma bort mig från subben?
Citera
2010-08-19, 19:16
Medlem
skulle inte blanda om jag var du
Citera
2010-08-19, 19:21
Medlem
cyberdolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nightlife
skulle inte blanda om jag var du

Men om jag vill ta sub nån dag, hur länge måste jag då va ifrån lyrican?
Citera
2010-08-19, 19:28
Medlem
Citat:

jag får tag i suboxone för 250-200 st, subutex får jag betala 300 för, tycker det är rimligt =)
Citera
2010-08-19, 19:40
Medlem
Krehs avatar
Jag gillar verkligen subutex, men jag mår alltid så förfärligt illa om jag ska få något vidare bra rus.

Tänker testa postafen nästa gång jag ska köra (imorgon), och jag undrar hur effektivt det egentligen är?
Citera
2010-08-19, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cyberdoll
Men om jag vill ta sub nån dag, hur länge måste jag då va ifrån lyrican?

vänta en dag, så hade jag kört.. mindre risk för knas
Citera
2010-08-19, 20:07
Medlem
tror ja inte på ,ja har 5x75mg lyrica och 20mg subutex utrskrivet av samma läkare
vet ganska många som har sub och lyrica i kombination utskrivet va beroende läkare på olika ställen i stockholm.

kan även säga att det däremot inte är så smart att äta flera gram samtidigt känt mig mkt nära kramper
på 1,5 -2g lyrica med subben vilket ja inte känt på bara lyrica .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in