Citat:
Ursprungligen postat av J.Booze
lycka till mannen

Tack så mycket! Lycka till du med med dina experiment som du har för dig

. Hoppas du tycker om Lorazepam. Nu fick jag höra att en polare tyckte att Lorazepam tillsammans med Subutex ger bra mycket bättre effekt än med Xanor som jag alltid kört med så mitt nästa test blir med Lorazepam det med

.
Citat:
Ursprungligen postat av mrsQ
Tog dom MER betalt för en Suboxone? Det är ju helt fel, det är ju Suboxonen som ska vara billigare än Subutex, eftersom den slår sämre(av diverse kemiska anledningar)
Konstigt i överlag att du har lättare att få tag på Subutex också. Men det beror väl på vart i Sverige man befinner sig kanske..
Jag har också fått för mig att Suboxone ska vara billigare än Subutex men jag har skitsvårt att få tag i dem, ibland tycker jag om att ta en sån som omväxling för jag gillar smaken^^
Men jag klagar då inte att jag lättare får tag i Subutex än de andra alternativet.
Jag befinner mig 2 timmar från Göteborg.
Och sen har jag ärligt talat haft ganska mycket tur det sista året när det gäller Subutex.
Dock har jag kämpat från höga oacceptabla priser ner till mer acceptabla istället.
I början när jag var nybörjare så betalade jag mycket överpriser för dom visste att jag inte hade någon direkt koll inom Sub-världen men nu har jag pluggat och pratat med så många människor så jag kan mycket mer om detta ämne än mina gamla polare som tror dom är riktiga "gurus" när det kommer till droger men när jag pratar med dem så skrattar jag inombords över deras intelligens hehe.