Citat:
Ursprungligen postat av
znor
Hur långt efter ett intag på 1mg kan man dricka ett par öl + benso utan någon större fara?
Är 15tim efter ok?
Vafan, dricker alltid whisky+ en klase FM1;or tillsammans med subbar - spyr enkom när jag glömmer bort att tobaken boostar på nå inåt helvete men hittills har allt (jobb/privat funkat bra om inte bättre), får se om det kommer en vacker dag då AT:n slår på?
Konstiga är att jag gått ner från 1mg till 0.5 vilket ger
mer och stabilare noddar/mindre spyor dvs inga alls tillskillnad från den gången jag ökade upp till 1.5mg (vilket resulterade i att jag spydde blod)

hajar inte min tolerans (vanligtvis 1mg på helgerna men har börjat köra småduttar på veckodagarna också

)
En annan sak som ni kunniga kanske kan svara på - i början fick jag en jobbig jävla "baksmälla" på subbarna (då jag endast höll mig på helgerna) men nu när jag börjat gå över "gränsen" för rimligt bruk/missbruk dvs smådoser var & varannan dag så är jag nästan uppe med tuppen pigg som en lärka (relativt

) fast jag som sagt börjat dutta lite grann på vardagar - ligger jag i riskzonen för att fucka upp ett helvetiskt beroende/AT (vi snackar max 0.5;or om ens det)?
Och ursäkta för eventuellt svammel och potatis grammatik (det mesta har börjat kicka in lite grann)
Citat:
Ursprungligen postat av
KringEx
Någon mer än jag som får munchies av buprenorfin? Blir alltid så hungrig och allt smakar extra gott

Aaha, jag har fått ett jävla aptit på senaste tiden, brukade klara mig på en lunch och kanske nåt kvällsmål men nu är jag fan hungrig hela tiden.. Mmh