2010-01-04, 16:53
Medlem
Skyggedanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiAlias
Man behöver ju inte få några bestående skador bara för att det är påfrestande för hjärtat för stunden. Men när jag har tagit kokain och heroin samtidigt har jag definitivt känt av värk och ojämna slag vilket jag aldrig får på enbart H.

Beror med största säkerhet enbart på kokainet.
Citera
2010-01-04, 22:12
Medlem
L.A.M.Fs avatar
få tag på halcion och smula ner i sublinorna...mmmm...blir som dop.
Citera
2010-01-06, 20:42
Medlem
det finns ju inte så många som har det här...
Citera
2010-01-06, 23:16
Medlem
mrorbins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av addictbynature
jo jag har hört att itioterna här kan ta upp till 350-fucking400

sådana priser har jag aldrig stött på, 250-300 brukar jag få ge.
Citera
2010-01-06, 23:28
Medlem
Dolcontinas avatar
Citat:
jo jag har hört att itioterna här kan ta upp till 350-fucking400
Citat:
Ursprungligen postat av mrorbin
sådana priser har jag aldrig stött på, 250-300 brukar jag få ge.
Nej, har aldrig heller hört talas om såna priser där... tack och lov =/

Skulle någon försöka ta de priserna så tror jag de skulle bli bojkottade ganska snabbt!

Edit/tillägg - Speciellt när det är oxone, som folk knappt vill betala 300 för.
Senast redigerad av Dolcontina 2010-01-06 kl. 23:31.
Citera
2010-01-07, 03:32
Medlem
visslarens avatar
Nån som prövat:

Buprenotex 8mg?

Exakt samma som Subutex bara ett annat läkemedelsföretag, nämligen Nycomed.

Flummiga piller:

http://www.fass.se/LIF/tabletter/tablett.jsp?nplId=20081007000037

Sen så har ju Norspanplåstrena gjort succé också. Plåster med buprenorfin. Kan det bli bättre?

Jo det kan det, Fentanyl förstås, men ändå, rätt checkt med plåster med buprenorfin. Det ska tydligen vara väldigt bra de där.
Citera
2010-01-07, 03:39
Medlem
lowerCases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av visslaren
Nån som prövat:

Buprenotex 8mg?

Flummiga piller:

Sen så har ju Norspanplåstrena gjort succé också. Plåster med buprenorfin. Kan det bli bättre?

Jo det kan det, Fentanyl förstås, men ändå, rätt checkt med plåster med buprenorfin. Det ska tydligen vara väldigt bra de där.

Dom där såg ju fina ut! Hoppas jag får tag i sådana. Min polare ska antagligen få plåster med buprenorfin i! Ska bli intressant!
Citera
2010-01-07, 04:21
Medlem
Citat:
Nån som prövat:

Buprenotex 8mg?

Flummiga piller:

Buprenotex är underbart, sjukt svårt att dosera för min del dock, kan bli upp till en halv om dagen ( dubbelt så mycket som vanligt) pga av storleken.
Citera
2010-01-07, 05:00
Medlem
lowerCases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JumboHO
Buprenotex är underbart, sjukt svårt att dosera för min del dock, kan bli upp till en halv om dagen ( dubbelt så mycket som vanligt) pga av storleken.

Så mycket mindre alltså?

Mindre bindmedel och skit = nättre effekt
Citera
2010-01-07, 07:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dolcontina
Nej, har aldrig heller hört talas om såna priser där... tack och lov =/

Skulle någon försöka ta de priserna så tror jag de skulle bli bojkottade ganska snabbt!

Edit/tillägg - Speciellt när det är oxone, som folk knappt vill betala 300 för.

jag hoppas att du menar att mina priser ej är överpriser eller hur?
Citera
2010-01-07, 08:48
Medlem
Dolcontinas avatar
Citat:
jag hoppas att du menar att mina priser ej är överpriser eller hur?
Nej, ditt 200 var ju bra.

Det var det där 350-400 kr som var överpriser =/ Alltså de du visste som hade försökt ta det. Hoppas dom inte lyckas sälja för det bara för lyckas en så kan de andra haka på sedan =/

Är man desperat nog så kan man ju acceptera såna överpriser, tillfälligt liksom. Men tillfälligt kan ju bli ofta helt plötsligt... om det funkar för säljaren.
Citera
2010-01-07, 09:02
Medlem
Dolcontinas avatar
Citat:
Nån som prövat:

Buprenotex 8mg?

Flummiga piller:

Jupp =)

Jag gillar dom inte, men det är inte för att de inte funkar, för det gör de.

Det ska finnas några inlägg om dom lite längre bak här i tråden, sedan finns det en tråd här också: https://www.flashback.org/showthread.php?t=1071923

Har för mig det ska finnas en till tråd om dom också, men orkade inte försöka hitta den just nu =)

De är typ som en fjärdedel av en vanlig Subutex, i pulver. Alltså om man krossar en hel sådan här liten så blir högen ungefär lika stor som ca 2 mg av en vanlig B8 då. Har undersökt det noga... =) Blir alltså väldigt mycket mindre pulver, men jag med flera tycker att det bränner mycket mer av dessa små, jämfört med Suben. Mindre mängd, men bränner mer.

På mig, och några till, så tjockas näsan till när man snortar dom. Det börjar kittla och man kan få jordens nysattacker. Kittlandet sitter i hur länge som helst, fast man inte snortat på länge och samma sak med nysningarna. Men detta verkar vara lite olika från person till person. Jag kan inte snorta dessa längre, blir jättekonstig i näsan så jag tar dom bara under tungan. Jag blir på dessa som jag blir av att snorta Dolcontin typ.

Slår man dom så säger vissa att lösningen bubblar. En kompis till mig märkte dock inte av något bubbel alls så det kanske beror på hur man gör. Där används kokvatten.

Men de flesta verkar tycka att de funkar lika bra iaf, när det gäller ruset då.

Lägger man dom under tungan så är smaken mer besk jämfört med de vanliga. Kraftigare smak, trots att den är så liten i jämförelse då. Men de smälter fortare.

Svårare att dela upp i bitar också, om man inte skrapar direkt från tabletten. De är porösare än de vanliga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in