2010-01-02, 23:46
Medlem
Det är ju ett nytt företag som lanserar dessa Buprenotex och dom verkar vara billigare än vanliga Subutex
så det kan ju vara en anledning till att dessa kommer ut på marknaden.
Citera
2010-01-03, 04:18
Medlem
chaoswithins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lee Sterling
Det är ju ett nytt företag som lanserar dessa Buprenotex och dom verkar vara billigare än vanliga Subutex
så det kan ju vara en anledning till att dessa kommer ut på marknaden.
Tror det ligger något mer bakom, alla dom jag pratat med på programmen i alby/eskilstuna/västerås har fått en extrem press på sig att åtminstånde försöka byta, värre än när oxonen kom.
Citera
2010-01-03, 13:02
Medlem
Skyggedanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urmakaren
Jag menar hur skadligt det är rent fysiskt Blanda uppers och downers är inget vidare bra för hjärtat nämligen..

frid

Läst det där lite överallt... Vet inte vart folk har fått det från, så du får gärna fylla i mig på det.

Den enda anledningen jag kan se till att det är dåligt att blanda uppers och downers är att de har olika halveringstider/elimination vilket kan leda till "downer-OD" när uppers går ur. Alltså tex blanda Tjack och GHB och tjacket går ur men GHBn är kvar och man hamnar i koma.

Att det skulle vara farligt att hjärtat får olika signaler tror jag inte. Det sympatiska och parasympatiska nervsystemet "fightas" alltid mot varandra om vem som ger mest påslag.

Har kört buprenorfin med flera stimulanter och inte har jag fått någon tachycardia eller andra hjärt-relaterade problem av det.
Citera
2010-01-03, 19:42
Medlem
MassaGrejers avatar
Subutexpris

Kommit över ett väldigt stort parti subbar och har fått köpare som vill betala så lite som 800 kronor för 10 st.
Borde man inte kunna ta iallafall 1000 kronor för 10 stycken??
Citera
2010-01-03, 19:44
Medlem
AntiAliass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skyggedans
Läst det där lite överallt... Vet inte vart folk har fått det från, så du får gärna fylla i mig på det.

Den enda anledningen jag kan se till att det är dåligt att blanda uppers och downers är att de har olika halveringstider/elimination vilket kan leda till "downer-OD" när uppers går ur. Alltså tex blanda Tjack och GHB och tjacket går ur men GHBn är kvar och man hamnar i koma.

Att det skulle vara farligt att hjärtat får olika signaler tror jag inte. Det sympatiska och parasympatiska nervsystemet "fightas" alltid mot varandra om vem som ger mest påslag.

Har kört buprenorfin med flera stimulanter och inte har jag fått någon tachycardia eller andra hjärt-relaterade problem av det.

Man behöver ju inte få några bestående skador bara för att det är påfrestande för hjärtat för stunden. Men när jag har tagit kokain och heroin samtidigt har jag definitivt känt av värk och ojämna slag vilket jag aldrig får på enbart H.
Citera
2010-01-03, 19:46
Medlem
AntiAliass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MassaGrejer
Kommit över ett väldigt stort parti subbar och har fått köpare som vill betala så lite som 800 kronor för 10 st.

Jo det kan du väl ta men absolut inte mer än 1000 kronor.
Citera
2010-01-03, 20:08
Medlem
MassaGrejers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiAlias
Jo det kan du väl ta men absolut inte mer än 1000 kronor.

Okej. Tackar så hjärtligt...
Citera
2010-01-03, 22:49
Medlem
lowerCases avatar
Citat:

Om det är subutex så är 1000kr/5 bra pris. Om det däremot är suboxone så får du kanske sänka priset lite.
Citera
2010-01-03, 23:35
Medlem
Citat:
Du kan sälja 10st Subutex för 1500 och säkert 2000 till många.
Citera
2010-01-04, 03:12
Medlem
lowerCases avatar
Citat:

Nja 2000 för 10 är ju lite väl mycket, får nog gå ner till 1800 iallafall. 1500 är ju ett riktigt intressant pris för kvalites subutex
Citera
2010-01-04, 10:19
Medlem
MassaGrejers avatar
Citat:

Whaa, det trodde jag aldrig.
Citera
2010-01-04, 11:05
Medlem
whatelses avatar
Någon annan än jag som upplever det jävligt svårt att få tag på subutex i skåne för tillfället? Vill inte köpa jonk...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in