2013-01-08, 09:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Saskatoon2
Imovane boostar, men det har ju inteden omedelbara utsöndringen. Sub + Imovane e najs.
Men med stilnoct kan det nog bar farligt - om du skjuter. Prova i liten skala först typ 10mg, så kan du nog bli skön.

läs på om stlnoct vilket är en variant av immisar

Jag vet mycket väl vad Stilnoct är, men har inte tagit Z-analoger så mycket som jag tagit Bensodiazepiner.

Tänkte börja o ta bara 5mg Stilnoct för aldrig gjort det.

Sub + Imovane/Zopiklon kan jag tänka mig är en höjdare, då det används även som en daglig medicin mot ångest.

Jag har dock inte provat Imovane/Zopiklon förutom 1 gång, och då tog jag 1 7.5mg tablett och sov gott.

Inte haft tillgång till det, men kommer få en del, så ska väl kolla ruset på det också.
Citera
2013-01-08, 11:46
Medlem
heej jag har gått på temgesic 0,4 mg i 12 dagar ungefär vill veta hur länge de sitter i pisset ska ta drog tester imorn eller syns de överhuvudtaget i pisset på dom vanliga stickorna om dom inte skickar på analys?? har nämligen hört olika så vet inte vad ja ska ställa in mig på? sen har ja gått på subetex från den 24 dec till den 27 finns de nån risk att de e kvar ?? tycker själv de låter lite konstigt om de skulle vara de imorn vilket ja har för mig e ju att de sitter i max en vecka men de e temgesicen ja e lite nojjig för om de verkligen syns på vanliga stickor eller ej?? tacksam för svar helst idag peace
Citera
2013-01-08, 12:07
Medlem
ja vill veta om temgesic syns på vanliga drog stickor eller om de bara e analys?? och hur länge de sitter i pisset?? gått på de i ungefär 2 veckor, har skjutit i mig en 0.4 om dagen och innan dess gick ja på subetex i några dagar.. ska nämligen ta piss prov imorn och vill gärna klara mig undan peace
Citera
2013-01-08, 14:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av knarkamestolthet
ja vill veta om temgesic syns på vanliga drog stickor eller om de bara e analys?? och hur länge de sitter i pisset?? gått på de i ungefär 2 veckor, har skjutit i mig en 0.4 om dagen och innan dess gick ja på subetex i några dagar.. ska nämligen ta piss prov imorn och vill gärna klara mig undan peace

Det e lungt. Helt säker. 0.4 är ju väldigt, väldigt lite.
Citera
2013-01-08, 19:40
Bannlyst
Någon som vet om BUPRENORPHINE SANDOZ 8MG "SUBOTEX" håller kvalité ? Är ruset likadant som subutex eller subuxone ?
Citera
2013-01-08, 21:59
Medlem
kothics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blazeDd
Någon som vet om BUPRENORPHINE SANDOZ 8MG "SUBOTEX" håller kvalité ? Är ruset likadant som subutex eller subuxone ?

Dom håller minst lika hög kvalité, en del jag känner säger t.om att dessa är bättre.
Själv känner jag ingen skillnad, helt klart likvärdigt dock.
Citera
2013-01-10, 16:44
Medlem
mittinresystems avatar
Så vad är den samlade bedömningen av sublingualt?
Min näsa verkar nämligen dålig på att ta upp droger, även med coachning och vad jag tror inte är helt värdelös snort-teknik verkar det funka kasst på mig.
Drog en lina på strax under 1mg en gång och tyckte inte att det direkt hände nåt. Var iofs kraftigt pårökt vid tillfället och kompisarna var av åsikten att det nog hade slagit utan att jag riktigt fattade det. Men jag tyckte inte jag kände någon opiatkänsla och hade noll symtom på biverkningar. Har även snortat en , vad jag har förstått, helt ok dos dolcontin utan resultat.
Nybörjardos sublingualt, teknik etc efterlyses.
Citera
2013-01-10, 17:56
Bannlyst
Allt handlar om man är f d opiatist eller inte, och toleranser vilketdera. Om man vill rusa sig eller inte. Vill man inte rusa sig, så spelar märket inget roll, för då tar man det sublingualt. Vill man rusar sig, så spelar det rätt stor roll mellan olika märken, men också sättet man intar det på. Vissa märken funkar bättra än andra att skjuta, och vissa bättre nasalt. Sen är det mycket en smaksak: om man gillar den "dammiga" stilen nasalt t.ex. eller det svaga amfetamin-brinnet hos vissa etc.
Citera
2013-01-11, 13:30
Medlem
creepyones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saskatoon2
va är en n8'a?

Du har aldrig tagit subuxone eller?

xonen är märkta N8 istället för B8...
Citera
2013-01-11, 14:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av creepyone
Du har aldrig tagit subuxone eller?

xonen är märkta N8 istället för B8...

ungefär så
Citera
2013-01-12, 14:57
Medlem
bumbaclot.s avatar
Hallå! har gått på buprenorfin (rätt låga doser, ca 2,5mg/dag) ungefär fyra-fem dagar i veckan i ca tre månader.

Är inne på elfte dagen utan buprenorfin nu, kallsvettas fortfarande en del och har ännu förkylningssymtom + en del problem med sömnen. Myrkrypningarna som tidigare fanns i benen när jag skulle somna är dock nästan helt borta. Jag kan egentligen bara säga att jag haft en dag under dessa elva som varit outhärdlig och det var den femte, då frös jag som aldrig förr samtidigt som jag svettades och hade starka kramper i magen samtidigt som mitt psyke ville ge upp. Men som sagt, jag vill tro att det värsta redan är över då några symtom har försvunnit.

Det jag undrar är: Vet att det är svårt att gissa, men typ hur länge kommer dessa symtom att sitta i? Och om jag skulle ta en dos innan abstinensen är helt över, kommer jag tillbaka till noll då och får lov att börja om?
Citera
2013-01-12, 17:15
Medlem
RockyRambos avatar
Tog sub dagen innan en operatin en gång, tog det på kvällen 20.00 o fick ingen abstinens av morfinet jag ficm på uppvaket dagen efter vid 8.00 tiden.

Idag tog jag 4mg på morgonen och tänkte ta lite depolan idag. Tror inte det ska vara ngn fara eftersom det gick förra gången. Kanske lite högre depolan tolerans.

Av det jag skummat igenom i tråden skulle jag bli dålig om jag tog depolan såpass tätt inpå...vad tror ni?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in