Citat:
Ursprungligen postat av SMD FB
Du fattade ju inte vad jag menade. Alla droger kan vara uppåt och neråt beroende på individ och hur man reagerar. Vissa blir lugna på amfetamin till exempel. Och Benso kan vara riktigt uppåt också om du inte visste det.
Stämmer fint det. Benso tycker jag dock oftast är neråt, om man nu inte är jävligt deppig eller dricker sprit till det, då blir det genast uppåt!