2010-01-07, 13:12
  #2893
Medlem
Macgarvers avatar
Buprenotex verkar alltså inte vara så lätt att lösa i vatten. Det borde då vara svårt att få det och fästa nasalt?
Citera
2010-01-07, 13:23
  #2894
Medlem
AntiAliass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macgarver
Buprenotex verkar alltså inte vara så lätt att lösa i vatten. Det borde då vara svårt att få det och fästa nasalt?

Tycker dom funkar hur bra som helst att lösa utan ansträngning.
Citera
2010-01-07, 13:26
  #2895
Medlem
Macgarvers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiAlias
Tycker dom funkar hur bra som helst att lösa utan ansträngning.

Okej, du vet inte hur dom funkar nasalt?
Citera
2010-01-07, 15:45
  #2896
Medlem
Jungles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lowerCase
Så mycket mindre alltså?

Mindre bindmedel och skit = nättre effekt

Jag hört av polare som fått dom nya att dom inte slår lika fort, jag kände ingen större skillnad...men jag känner ingen skillnad på suboxone & på vanliga sub heller. Har väl haft den skiten för länge för att känna nån större skillnad.
Citera
2010-01-07, 16:34
  #2897
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urmakaren
Jo självklart, men det hänger så mycket färskingar här att det är bättre man lägger upp en tumregel de kan följa om de velar.

Skulle alkohol vara uppåt? Låt mig fråga vart du skulle placera benso någonstans...?
Du fattade ju inte vad jag menade. Alla droger kan vara uppåt och neråt beroende på individ och hur man reagerar. Vissa blir lugna på amfetamin till exempel. Och Benso kan vara riktigt uppåt också om du inte visste det.
Citera
2010-01-07, 16:50
  #2898
Medlem
Morfars vredes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMD FB
Du fattade ju inte vad jag menade. Alla droger kan vara uppåt och neråt beroende på individ och hur man reagerar. Vissa blir lugna på amfetamin till exempel. Och Benso kan vara riktigt uppåt också om du inte visste det.
Stämmer fint det. Benso tycker jag dock oftast är neråt, om man nu inte är jävligt deppig eller dricker sprit till det, då blir det genast uppåt!
Citera
2010-01-07, 19:41
  #2899
Medlem
Ska få suboxone, hur brukar det vara, hämtar man medicinen på helgerna också eller får man med sig tabletter hem över helgen? Förstår att det kan vara olika i olika städer men undrar som sagt hur det brukar vara.
Citera
2010-01-07, 20:34
  #2900
Medlem
nipr0nes avatar
Bara jag som blir sjukt hungrig/sugen på mat/sötsaker vid intag av sub?
Dom flesta av mina polare blir "mätta" av det, men inte jag!
Citera
2010-01-07, 21:45
  #2901
Medlem
lowerCases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nipr0ne
Bara jag som blir sjukt hungrig/sugen på mat/sötsaker vid intag av sub?
Dom flesta av mina polare blir "mätta" av det, men inte jag!

Jag blir mest, kall i känslolivet, lite varm i kroppen och väldigt nöjd.
Citera
2010-01-08, 00:46
  #2902
Medlem
En bekant jag träffade i dagarna hade provat dessa nya Bupe piller och visst, dom skummade lite när han löste upp i vatten men inget svårt direkt.

MEN han beskrev det som att han blev bra mycket mer sederad utav dessa än Subutex och Suboxone som han och jag blir pigga utav.

Är det någon mer som blir mycket mer sederad utav dessa? (han tar dom intravenöst)
Citera
2010-01-08, 06:00
  #2903
Medlem
jag sla börja ställa mig på stortorget o kasta u mina subdet är nog det bästa jag kan få för dem-.
Citera
2010-01-08, 08:19
  #2904
Medlem
nipr0nes avatar
Läste någon gammal tråd här på FB om att "röka" sub, allstå jaga drake. Ville inte väcka tråden från 2007 så testar att fråga här. Är det samma mängd man ska röka som man snortar? Om jag t.ex brukar snorta 4mg, räcker då 2mg att röka eller hur ligger det till? Hörde något om att effekten "slår på" mycket bättre och snabbare men inte sitter i lika länge.

Här är tråden btw; https://www.flashback.org/showthread.php?t=538776
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in