2009-02-20, 00:29
Medlem
Mattej00s avatar
Biochem:
prova söka runt lite så bör du hitta svar, jag gjorde det iallafall ^^

https://www.flashback.org/showthread.php?p=14995597#post14995597

https://www.flashback.org/showthread.php?p=1011117#post1011117

börja med att läsa dessa två poster
Citera
2009-02-20, 00:44
Medlem
tallmisters avatar
biochem du måste trolla?
jag ligger runt 2m och väger 90-95 och jag tkr inte jag är särskilt stor

nog för att det var ot men iaf
Citera
2009-02-20, 01:49
Medlem
Biochems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattej00
Biochem:
prova söka runt lite så bör du hitta svar, jag gjorde det iallafall ^^

https://www.flashback.org/showthread.php?p=14995597#post14995597

https://www.flashback.org/showthread.php?p=1011117#post1011117

börja med att läsa dessa två poster

Den andra länken var jättebra, men saken är den att jag visste om grossisten innan, men de finns inte kvar, när man går in på sidan ser man bara "Tack och hej för den här tiden". Friskvården har inte heller kvar. Då kvarstår bara MedInc men det var ju det problemet med priset. =) Tack så mycket för hjälpen, dock!

Citat:
Ursprungligen postat av tallmister
biochem du måste trolla?
jag ligger runt 2m och väger 90-95 och jag tkr inte jag är särskilt stor

nog för att det var ot men iaf

Trollar absolut inte. Det har inte med det att göra på det sättet, jag trivs bara inte med min vikt/mig själv så därför tänker jag få mig själv att trivas och då jag tror att jag trivs om jag går ner lite så hoppas jag att efedrin ska vara en puff i rätt riktning. Tack så mycket för att du bryr dig ändå, det är snällt, men jag vet varför jag gör det jag gör =).

Citat:
Ursprungligen postat av Larsafon
du väger ju lite redan nu för att vara 192cm lång .... men i af kan bidra med ett litet svar iaf, vill du behålla så mkt muskelmassa som möjligt bör du lägga in styrketräning i ditt program också

Hur mycket styrketräning? Vad för slags styrketräning? Det räcker alltså inte med springning/jogging/gående? Tack för svaret!
Citera
2009-02-20, 02:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biochem
Den andra länken var jättebra, men saken är den att jag visste om grossisten innan, men de finns inte kvar, när man går in på sidan ser man bara "Tack och hej för den här tiden". Friskvården har inte heller kvar. Då kvarstår bara MedInc men det var ju det problemet med priset. =) Tack så mycket för hjälpen, dock!

Trollar absolut inte. Det har inte med det att göra på det sättet, jag trivs bara inte med min vikt/mig själv så därför tänker jag få mig själv att trivas och då jag tror att jag trivs om jag går ner lite så hoppas jag att efedrin ska vara en puff i rätt riktning. Tack så mycket för att du bryr dig ändå, det är snällt, men jag vet varför jag gör det jag gör =).

Hur mycket styrketräning? Vad för slags styrketräning? Det räcker alltså inte med springning/jogging/gående? Tack för svaret!

Allt är ju relativt men jag kör styrketräning 5 ggr i veckan då hinner jag gå igenom hela kroppen ordentligt och konditionsträning 3-4 ggr i veckan för att behålla så mkt muskelmassa som möjligt samtidigt som jag försöker gå ner i fett och det funkar bra för mig, har dock dryga 13kg kvar att göra av med till midsommar hehe
Citera
2009-02-20, 03:03
Medlem
Mattej00s avatar
Citat:

men ditt mök, kolla igen, jag pekade inte på efedringrossisten..
Citera
2009-02-20, 11:32
Medlem
Afonsos avatar
Citat:
Den andra länken var jättebra, men saken är den att jag visste om grossisten innan, men de finns inte kvar, när man går in på sidan ser man bara "Tack och hej för den här tiden". Friskvården har inte heller kvar.

Jo, det har de. Det KAN inte vara så svårt att lägga ihop 1+1...?

Beställde ju senast i förrgår.
Citera
2009-02-21, 11:05
Medlem
supersmurfans avatar
Banta med Efedrin

Till svar på en del spydiga kommentarer jag fått på mitt inlägg: Nej jag förväntar mig inga mirakel, men vill gärna höra mig för lite om preparatet innan jag börjar ta det. Är inte det bättre än att pilla i sig det utan någonsomhelst koll?

tack för alla seriösa svar, har sedan minskat mitt pasta intag till 1 gång/vecka o käkar mycket fisk o ris. Måste bara försöka få bort smågottiset
Citera
2009-02-21, 12:44
Medlem
Mortensens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av supersmurfan
Till svar på en del spydiga kommentarer jag fått på mitt inlägg: Nej jag förväntar mig inga mirakel, men vill gärna höra mig för lite om preparatet innan jag börjar ta det. Är inte det bättre än att pilla i sig det utan någonsomhelst koll?

tack för alla seriösa svar, har sedan minskat mitt pasta intag till 1 gång/vecka o käkar mycket fisk o ris. Måste bara försöka få bort smågottiset

Vad är det för fel på pasta? Förutsatt att det är fullkorn
Citera
2009-02-21, 14:57
Medlem
_RHCP_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mortensen
Vad är det för fel på pasta? Förutsatt att det är fullkorn

Mycket kolhydrater, även i fullkornspastan.
Citera
2009-02-21, 16:11
Medlem
Mortensens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _RHCP_
Mycket kolhydrater, även i fullkornspastan.
Det är där i ris oxå
Citera
2009-02-21, 17:18
Medlem
_RHCP_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mortensen
Det är där i ris oxå

Absolut
Citera
2009-02-21, 19:20
Medlem
Citat:
Jag har några små frågor (eller, en del frågor), tack till alla som läser!

Jag hade tänkt gå ner runt 8-10 kg. Jag känner att jag hade behövt en puff i rätt riktning, vilket är det jag hoppas att efedrinet ska hjälpa mig med. Min fråga är, hur ska jag bäst lägga upp aktiviteter? Jag brukar jogga och/eller promenera, räcker detta? Hur mycket bör jag jogga/promenera? Finns det saker jag bör göra istället för att jogga/promenera?

Det andra är att jag inte kan hitta någon bra sida (förutom Medinc) där jag kan beställa ifrån. Jag vill helst undvika MedInc. då jag inte vet hur jag kommer att reagera med efedrin och därför inte vill känna att jag har slösat pengar.

Det sista är, hur bör jag lägga upp min dag, hur mycket ska jag ta och när ska jag ta det? Hur mycket bör jag äta? Kommer mitt sötsug att försvinna och tror ni att jag kommer att lyckas.

Jag är 1.92 och väger runt 74 kg.

Tack så jättemycket för att ni läser, det betyder hur mycket som helst för mig.
192cm lång,74kg: minus 8-10kg .

Förstår inte varför du är ute efter Efedrin, du bör/ska kunna sköta din kost innan du börjar mumsa efedrin då det inte är något mirakel medel som får fett att rinna bort.
Efedrin måste kombineras med både rätt kost och motion.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in