2009-02-06, 00:31
Medlem
prons avatar
Jag använder efedrin och koffein innan gympass, är en sån fjolla att jag måste ha en extra boost för att orka ta mig iväg och verkligen köra stenhårt.

Detta funkar väldigt bra, har gått från att nästan ha tröttnat på styrketräning och hoppat pass till en helt ny nivå.

Dock börjar jag oroa mig att för att jag börjar bli immun mot efedrin, har läst här på forumet att man borde uppehålla med efedrin lika länge som man använt det. Exempelvis två veckor på och två veckor av vid ECA-kur.

Nu kör jag enligt denna principen, 3dagars splitt träning och 3dagars vila. Men funkar det inte vid så korta uppehåll, känns som det inte ger lika mycket boost längre?
Citera
2009-02-06, 00:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pron
Jag använder efedrin och koffein innan gympass, är en sån fjolla att jag måste ha en extra boost för att orka ta mig iväg och verkligen köra stenhårt.

Detta funkar väldigt bra, har gått från att nästan ha tröttnat på styrketräning och hoppat pass till en helt ny nivå.

Dock börjar jag oroa mig att för att jag börjar bli immun mot efedrin, har läst här på forumet att man borde uppehålla med efedrin lika länge som man använt det. Exempelvis två veckor på och två veckor av vid ECA-kur.

Nu kör jag enligt denna principen, 3dagars splitt träning och 3dagars vila. Men funkar det inte vid så korta uppehåll, känns som det inte ger lika mycket boost längre?

En tolerans kommer att byggas upp, Även om du kör 3 dagar på 3 dagar av.

testa ta en några veckors vila ifrån efedrin efter ett tag, sedan börja om, Annars höjer du dosen helt enkelt
Citera
2009-02-06, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pron

Välkommen till kroppens "anpassning" till Efedrin.
Man vänjer sig många ggr väldigt fort vid efedrin,och har man käkat några veckor så börjar man sen fundera på om man blivit imun.

För min del funkar inte 2v på/2v av..Får snarare köra 1v på/2v av.
Citera
2009-02-06, 08:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peaky
Jasså Forzza? Trodde det var atom fortfarande, hur står sig de jämfört med de andra?
Tyckte det var lite bättre drag unexo än atom så då kanske detta är ännu ett steg i "fel" riktning.

Edit. Kanske är Forzza jag har sen sist från grossisten? står ju inget på de jag har men runda mindre diameter än unexo fast högre. Fått för mig att det var atom hehe fast atom kanske har den texten då? Var ca 3månader sen jag beställde de jag har haft hemma nu sist.

/Peaky

jag och många i min närvaro använder forza, och dom funkar perfekt
Citera
2009-02-06, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fedorE
jag och många i min närvaro använder forza, och dom funkar perfekt

Oki la in betalningen nu iaf men låter de som om det är forza jag har på min tidigare beskrivning? ca 5mm i diam och 3mm på höjden,vita runda utan märkning.

/Peaky
Citera
2009-02-06, 10:37
Medlem
En bra sida/kran önskas tack..

mvh
Citera
2009-02-06, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hej och hå

mvh

Kanske kan gå ett par sidor tebax så hittar du det du behöver antar jag.

/Peaky
Citera
2009-02-06, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hej och hå

mvh
Kan starkt rekommendera denna sida, bra grejer och snabba leveranser!

http://www.friskvardsgrossisten.dinstudio.se/
Citera
2009-02-06, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peaky
Oki la in betalningen nu iaf men låter de som om det är forza jag har på min tidigare beskrivning? ca 5mm i diam och 3mm på höjden,vita runda utan märkning.

/Peaky

ja låter så iallafall
Citera
2009-02-06, 18:01
Medlem
Mattej00s avatar
hmm, tar upp en sak igen eftersom att folk antingen inte förstod eller inte läste.
kör på spoiler så ni inte kan skylla på mig om det är hemskt att läsa

Citera
2009-02-06, 18:08
Medlem
Efedrin precis beställt

Tjenare
Jag har precis beställt efedrin. 350 kr för 30mgare 100st

Nu går jag på Reflex kreatin.

Tänkte fråga lite om dossering.
ska man köra mycket kaffe så man får i sig koffein eller?
O ere bra o ta kreatin samtidigt som efedrin?

Ska ha de som viktminskning. behåller man vikten efter att man slutar med efedrin?

Är 192 lång och väger 94. Ligger väl mellan normal och tjock typ.
Citera
2009-02-06, 18:14
Medlem
Stormfires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrfuture100
Tjenare
Jag har precis beställt efedrin. 350 kr för 30mgare 100st

Nu går jag på Reflex kreatin.

Tänkte fråga lite om dossering.
ska man köra mycket kaffe så man får i sig koffein eller?
O ere bra o ta kreatin samtidigt som efedrin?

Ska ha de som viktminskning. behåller man vikten efter att man slutar med efedrin?

Är 192 lång och väger 94. Ligger väl mellan normal och tjock typ.

Den vanligaste kuren för viktminskning/deffning är ECA - Efedrin, Koffein och Aspirin.

Ifall man använder 30mg Efedrin bör man använda 200 - 400mg Koffein. Finns koffeintabletter som innehåller 200mg. Aspirin finns att köpa på Apoteket och går att använda utan, men ifall man använder Aspirin brukar man använda 250mg.

Läs på lite innan du börjar att använda det.

http://anabola.se/deff/efedrin.htm
http://anabola.se/deff/eca.htm

En väldigt vanlig bieffekt av Efedrin som man bör vara medveten av är just tillfällig impotens. Kan ta upp till 12 timmar efter intaget till funktionen är normal igen, beroende på dos. Efter Efedrinet slutat verka kommer allt att fungera som normalt igen.

Impotens brukar betecknas som en tillfällig oförmåga att upprätthålla en tillfredställande erektion för att kunna genomföra ett samlag eller sexuell aktivitet.
Senast redigerad av Stormfire 2009-02-06 kl. 18:19.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in