Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-12-12, 17:31
  #13045
Medlem
Hittat nån bra sida? Är också ute efter men så jävla svårt att få tag
Citera
2024-01-16, 16:38
  #13046
Medlem
Effedrin i flytande form

Hej, Jag har fått tag i Effedrin i flytande form som man ska injecera i bukfettet för att gå ner i vikt och jag fick höra att man ska 0,5 på sprutan en gång i veckan men det låter väl extremt lite? Styrkan är 50mg
Citera
2024-02-08, 23:52
  #13047
Medlem
movingmads avatar
Finns det chans att torska på narkotikabrott/dopingbrott av efedrin? Eller är det värsta som kan hända att tullen tar försändelsen?
Citera
2024-02-09, 14:47
  #13048
Moderator
Kraftkarls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av movingmad
Finns det chans att torska på narkotikabrott/dopingbrott av efedrin? Eller är det värsta som kan hända att tullen tar försändelsen?

Efedrin är läkemedelsklassat således kan du inte straffas för dopningsbrott eller narkotikabrott.
Citera
2024-02-09, 16:49
  #13049
Medlem
movingmads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kraftkarl
Efedrin är läkemedelsklassat således kan du inte straffas för dopningsbrott eller narkotikabrott.
Tack för svar! Länge varit sugen på att prova men liksom aldrig blivit av. Dels för att man inte vet vem som har legit men också för att man läst så mycket olika åsikter. Men nu känns det dags att prova om det är något för mig.
Citera
2024-03-03, 21:50
  #13050
Medlem
Deagle66s avatar
Då har man fått hem en kur Effe.
Synd bara att det endast är 30 mg.

Väger på tok för mycket nu och ska ner 10 pannor, minst.
Citera
2024-03-04, 21:20
  #13051
Medlem
Fritjoffanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deagle66
Då har man fått hem en kur Effe.
Synd bara att det endast är 30 mg.

Väger på tok för mycket nu och ska ner 10 pannor, minst.


Trodde inte det gjordes riktigt efedrin längre är du säker på att det är efedrin du skaffat sig?
Citera
2024-03-05, 17:21
  #13052
Medlem
Deagle66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fritjoffandersson
Trodde inte det gjordes riktigt efedrin längre är du säker på att det är efedrin du skaffat sig?


Nja.
Det är 30 mg som säljs idag.
När jag hade effe tidigare så va det 50 mg och ett helt annat drag i tabletterna.
Minns att jag tog 2 st på morgonen och kände rätt fort att pulsen ökade samt att man började svettas.

Nu.
Jag tar 3 st (90mg) och känner bara lite av det tidigare med puls o svett.

Får se hur kuren går och om man minskar i vikt eller inte.
🙃
Citera
2024-03-05, 17:44
  #13053
Medlem
Fritjoffanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deagle66
Nja.
Det är 30 mg som säljs idag.
När jag hade effe tidigare så va det 50 mg och ett helt annat drag i tabletterna.
Minns att jag tog 2 st på morgonen och kände rätt fort att pulsen ökade samt att man började svettas.

Nu.
Jag tar 3 st (90mg) och känner bara lite av det tidigare med puls o svett.

Får se hur kuren går och om man minskar i vikt eller inte.
🙃


Kan du skicka om om du vet vart man kan få tag på dessa
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback