2000-08-31, 11:57
Medlem
ephedra = ma hung

http://www.iroute66.com/

grymma grejor för deffare!!!
Citera
2000-09-02, 16:01
Medlem
Effedrin

vad är fördelarna och nackdelarna med effedrin, vad ger det och var ligger det prismässigt?
Citera
2000-09-14, 19:32
Ephedra vs Effedrin

Jag har några kilon jag skulle vilja bli av med, så jag tänkte ta hjälp av ephedra, anatgligen de som smartbar.nu säljer "ephedra supercaps" eftersom dom är lättast att tillgå, och man vet vad man får osv. Men nu till första frågan, hur mycket sämre är ephedran (Sinica extrakt 850mg står det), räcker det med att öka dosen? Vilken dos är lagom?

Hur effektivt är det att banta med ephedrin? Vilket resutlat kan man räkna med? Jag skall motionera sammtidigt.

/Stomper
Citera
2000-09-15, 09:48
Medlem
Ephedra vs Effedrin

Du blir superblåst på de priserna! Köp riktig effe istället.
Citera
2000-09-15, 13:44
Medlem
Ephedra vs Effedrin

Alla amerikanska gym siter säljer fettförbrännande capslar med effe till helt andra priser! smartbar är riktiga rövare...
Citera
2000-09-16, 22:49
Medlem
Ephedra vs Effedrin

Ephedra är fullständigt värdelöst IMHO. Lägg pengarna på lite Level istället.
Citera
2000-09-17, 01:04
Ephedra vs Effedrin

Som upppigningsmedel har jag upptäckt det... men även i batningssyfte?
Citera
2001-05-26, 00:07
Medlem
Den stora tråden om efedrin //Mod.

Jag har gått på efedrin (eca-stacken) i en månad och gått ner 3 kg.. är inte det lite lite..?

Jag har följt burkens anvisningar med 4 kapslar per dag (varje kapsel innehåller
Ephedra extract 300mg (standardized for 20 mg ephedrine alkaloids) (vad nu det ska betyda)

borde man inte få bättre resultat, spec som jag har börjat med långa promenader typ varannan dag?
Citera
2001-05-26, 00:15
Medlem
Att deffa med Efedrin

Har du skött din kost i övrigt? Bara för att du äter effe och går morgonpromenader beyder de inte att du kan trycka i dig 2 pizzor om dagen :)

Tänk på att minskat kolhydrats intag (och fett då självklart) är det viktigaste i en lyckad deff. Försök att få din mesta energi från protien. Drick även extra mycket vatten, då koffien och effedrin är vätskedrivande.
Har själv aldrig använt ECA stacken så jag kan inte säga om 3 kg på en månad är lite, de beror ju på hur mycket fett du hade till en början. Om du behållt eller ökat i muskelmassa samtidigt tycker jag du ska vara nöjd... kom ihåg att spegeln är bra mycket bättre att kolla än vågen...
Och btw, har du kört med det där i en månad nu är det nog bäst att du tar ett uppehåll på 3-4 veckor, kuren (och särskillt acetylsalicylsyra) är väldigt hård mot magen...
Lycka till med deffen!

/Peter
Citera
2001-05-29, 15:59
Medlem
Att deffa med Efedrin

du har inte tillräckligt bra effe..personligen tycker ja ast:s och andra liknade e skit...

my opinion=) så skaffa lite vita piller nu iställe.//NICO
Citera
2001-06-06, 15:56
Medlem
Att deffa med Efedrin

Det bästa effekten får du av ephedra
ca 70mg rent efedrin/kapsel..
Köper billigast och snabbast gör du/NI ifrån
www.azarius.net
1000st=210 Euros...+ dom skickar mot postförskott..allt lev och klart på 3dagar från holland..EPHEDRASUPER CAPS är det ni ska ha..;)
Ha det bäst...
//stonErollEr
Citera
2001-06-06, 20:53
Effedrin

Hej!
Jag har alltid varit riktig smal, men på senre år har jag lagt på mig en massa kilon genom hård träning o ätit stora mängder mat. Nu är jag jätte nöjd med min kropp förutom att jag på köpet även fått en jätte stor mage också! Så nu undrar jag om det hjälper om jag börjar ta träna på effedin så att jag blir av med min mage samtidigt som jag behåller mina muskler, och deffar?
Vore tacksam om någon kunnig gav mig en bra kur.....
Tack i förhand...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in