2009-02-18, 10:34
Medlem
trissels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattej00
vad exakt använder du det i för syfte, det snabba jag läste under mina 10 sekunder googling va partydrog. samma energigivande effekt som efedrin eller?

Du kan inte jämföra efedrin med varken BZP eller MDPV. Båda preparaten (speciellt BZP) ger ett betydligt starkare rus än efedrin och ett betydligt mildare AT.
Citera
2009-02-18, 13:43
Medlem
Mattej00s avatar
okej okej, vad exakt är AT?
samt om båda nu har så starka rus, vad använder du dem till?
Citera
2009-02-18, 14:00
Medlem
Mortensens avatar
Citat:

Inte vad man ska använda det till iallafall.. BZP "A2" driver ut mask ur röven på katter..
Citera
2009-02-18, 15:01
Medlem
_RHCP_s avatar
Citat:

AT är avtändningen, typ ett obehag du kan känna efter ruset. Hur det känns varierar från drog till drog.
Citera
2009-02-18, 15:43
Medlem
Mattej00s avatar
hmmm.. det enda AT jag känner från efedrin är att jag vill sova ^^
fast tiden utan efedrin är nästan lite hemsk, gå tillbaks till att vara mänsklig och hungrig, speciellt när man inte får äta speciellt mycket.
Citera
2009-02-18, 18:43
Medlem
Mattej00s avatar
hmm, som seriös nybörjare så har jag svårt att veta de exakta effekterna av efedrin undertiden som jag tränar. började träna för typ en månad sen efter ett halvårs uppehåll (gör så varje år typ, tränar ~5-6 månader varje vår, jävla deprimerande höst). I alla fall, nu när jag börjat käka efedrin så går passen väldigt bra, konditionsträningarna flyger fram, typ känns inte pest och pina samt att jag kan springa på ganska bra på bandet. Sen under senaste benpasset så slog jag helt plötsligt rekord , någonsin, i benpress.
Är detta "all me" eller är det efedrinet?
Citera
2009-02-18, 19:16
Medlem
MissMs avatar
Finns det ngt preparat som liknar efedrin men som inte syns på pissprov? Ngn som testat lepigen med synedrin (eller hur det nu stavas)?
Citera
2009-02-18, 19:29
Medlem
Mortensens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissM
Finns det ngt preparat som liknar efedrin men som inte syns på pissprov? Ngn som testat lepigen med synedrin (eller hur det nu stavas)?

Dom sistnämda är väl inte klassade som nått utan är lagliga för vem som helst att ta..
Citera
2009-02-19, 07:17
Medlem
trissels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissM

Inte just Lepigen med synephrine, men jag har tagit rent Synephrine. Jag säger bara en sak: skit skit skit. Synephrine är inget om man är van vid efedrin (eller RC, CS etc). För att jag ens ska komma lite i närheten av vad jag känner på efedrin (där en normaldos för mig ligger på 200mg) måste jag trycka i mig minst 1,200mg synephrine. Så, är du lättpåverkad, go for it, men synephrine för mig är som sagt SKIT.
Citera
2009-02-19, 07:22
Medlem
trissels avatar
Citat:

AT står för avtendning: googla för mer info.
Jag använder BZP och MDPV (dock inte tillsammans) av samma anledning som jag förr tog efedrin. Dvs. för att minska hungern, få mera ork, orka vara vaken och minska söt/mat-sug.
Citera
2009-02-19, 22:53
Medlem
Biochems avatar
Jag har några små frågor (eller, en del frågor), tack till alla som läser!

Jag hade tänkt gå ner runt 8-10 kg. Jag känner att jag hade behövt en puff i rätt riktning, vilket är det jag hoppas att efedrinet ska hjälpa mig med. Min fråga är, hur ska jag bäst lägga upp aktiviteter? Jag brukar jogga och/eller promenera, räcker detta? Hur mycket bör jag jogga/promenera? Finns det saker jag bör göra istället för att jogga/promenera?

Det andra är att jag inte kan hitta någon bra sida (förutom Medinc) där jag kan beställa ifrån. Jag vill helst undvika MedInc. då jag inte vet hur jag kommer att reagera med efedrin och därför inte vill känna att jag har slösat pengar.

Det sista är, hur bör jag lägga upp min dag, hur mycket ska jag ta och när ska jag ta det? Hur mycket bör jag äta? Kommer mitt sötsug att försvinna och tror ni att jag kommer att lyckas.

Jag är 1.92 och väger runt 74 kg.

Tack så jättemycket för att ni läser, det betyder hur mycket som helst för mig.
Citera
2009-02-20, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biochem
Jag har några små frågor (eller, en del frågor), tack till alla som läser!

Jag hade tänkt gå ner runt 8-10 kg. Jag känner att jag hade behövt en puff i rätt riktning, vilket är det jag hoppas att efedrinet ska hjälpa mig med. Min fråga är, hur ska jag bäst lägga upp aktiviteter? Jag brukar jogga och/eller promenera, räcker detta? Hur mycket bör jag jogga/promenera? Finns det saker jag bör göra istället för att jogga/promenera?

Det andra är att jag inte kan hitta någon bra sida (förutom Medinc) där jag kan beställa ifrån. Jag vill helst undvika MedInc. då jag inte vet hur jag kommer att reagera med efedrin och därför inte vill känna att jag har slösat pengar.

Det sista är, hur bör jag lägga upp min dag, hur mycket ska jag ta och när ska jag ta det? Hur mycket bör jag äta? Kommer mitt sötsug att försvinna och tror ni att jag kommer att lyckas.

Jag är 1.92 och väger runt 74 kg.

Tack så jättemycket för att ni läser, det betyder hur mycket som helst för mig.

du väger ju lite redan nu för att vara 192cm lång .... men i af kan bidra med ett litet svar iaf, vill du behålla så mkt muskelmassa som möjligt bör du lägga in styrketräning i ditt program också
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in