2008-11-28, 10:39
Medlem
Kan man ligga på mer än -500kcal om dagen när man kör på effe utan att bli av med en massa muskler om man för övrigt får i sig tillräckligt med protein osv. Menar att går att ligga på mer -kcal med effe än utan för att inte bli av med muskler?
Citera
2008-11-28, 12:03
Medlem
Afonsos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monta
Kan man ligga på mer än -500kcal om dagen när man kör på effe utan att bli av med en massa muskler om man för övrigt får i sig tillräckligt med protein osv. Menar att går att ligga på mer -kcal med effe än utan för att inte bli av med muskler?

Ja, det är nog klart möjligt. Se som sagt till att få i dig fett och protein i tillräcklig mängd bara. Aptiten brukar ju vara ganska nedsatt när man använder efedrin.
Citera
2008-11-28, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Afonso
Ja, det är nog klart möjligt. Se som sagt till att få i dig fett och protein i tillräcklig mängd bara. Aptiten brukar ju vara ganska nedsatt när man använder efedrin.
Absolut.. Aa har kört effedrin i ca 1 månad nu, med uppehåll. Ska börja köra nu igen, fast nu seriöst då jag tidigare bara tagit för att känna mig mer taggad inför träning. Men nu blir det nyttigare kost samt cardio ett par gånger i veckan. Men kort sagt så kan jag ligga på ca -1000kcal kanske lite mer om jag får i mig bra fett samt protein? Självklart en del kolhydrater ocskå
Citera
2008-11-28, 14:49
Medlem
Kalleballe1234s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nadahinch
Är Stacker T2 bättre än Stacker X2? Eller är det kanske bättre att själv blanda efedrin, koffein och aspirin? Hur ser en optimal blandning ut, storlek på ingredienser per lämplig dos?

Saknar Dymetadrine som den var förr med ephedra... funkade utmärkt för min del på den tiden. Ni som har koll, vilken produkt ligger nu närmast hur Dymetadrinen var förr när de hade ephedra i?

Stackers T2 är den bästa stackersen på marknaden just nu.
Citera
2008-11-28, 14:57
Medlem
Hajros avatar
Lite gröningar :D

Nu har jag provat beställa från http://www.efedringrossisten.dinstudio.se/

Funkade hur bra som helst fast sidan inte ser så seriös ut

EFEDRIN
http://www.efedringrossisten.dinstudio.se/ (Är gröna hos mig)

POTENSMEDEL
http://www.kamagraexpress.net/ (Är gröna hos mig)

Ta det lungt ikväll girls & boys
Citera
2008-11-28, 15:10
Medlem
Afonsos avatar
Citat:
Absolut.. Aa har kört effedrin i ca 1 månad nu, med uppehåll. Ska börja köra nu igen, fast nu seriöst då jag tidigare bara tagit för att känna mig mer taggad inför träning. Men nu blir det nyttigare kost samt cardio ett par gånger i veckan. Men kort sagt så kan jag ligga på ca -1000kcal kanske lite mer om jag får i mig bra fett samt protein? Självklart en del kolhydrater ocskå

Jag hade kanske inte gått ner så lågt som -1000kcal. Runt 700-800kcal. Såvida man inte har en 10kgs övervikt. Då funkar det. Då har man ofta mindre muskler att skydda.
Citera
2008-11-28, 15:35
Medlem
Tjena beställde efedrin hos grossisten och betalning o lev var ok dock så fick jag 80 st o resten i pulverform tack vara posten antar jag. Men min fråga är e de lika bra som unexo var asså kör samma dos och tycker de presterar sämre, testat 2 dagar nu men får kanske prova o lägga på lite till nästa gång.
Citera
2008-11-28, 15:41
Medlem
Någon som vet om efedrin ökar toleransen av amfetamin? Alltså om man knaprat efedrin regelbundet ett tag, så behöver man isåfall en större dos tjack än vanligt för att uppnå önskad effekt? Känns som om att det inte precis gjorts några undersökningar på ämmnet, men någon här har kanske erfarenhet av det.
Citera
2008-11-28, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peaky
Tjena beställde efedrin hos grossisten och betalning o lev var ok dock så fick jag 80 st o resten i pulverform tack vara posten antar jag. Men min fråga är e de lika bra som unexo var asså kör samma dos och tycker de presterar sämre, testat 2 dagar nu men får kanske prova o lägga på lite till nästa gång.

Jag tyckte nästan att det var lite bättre tryck i dem jämfört med unexon jag hade innan. Har du kört länge? Ibland behöver man ju ta ett break.

Annars så rekommenderar jag Supercapsen. Holy crap...
Senast redigerad av Glenn Byterhål 2008-11-28 kl. 16:07.
Citera
2008-11-28, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peaky
Jag kände inte heller någonting av atom i början, tog 2st innan jag gick och la mig och hade inga som helst problem att somna. Men lite senare så provade jag att köra med koffein och då kickade det igång rejält, det är alltså koffeinet som får igång effedrinet kan man säga. Säger som någon annan här i tråden sa "effedrin utan koffein är som åka skidor utan snö".. Prova kör 60mg atom och 600mg koffein, känner du inget då har du förmodligen fått någonting annat än atom
Citera
2008-11-28, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Afonso
Jag hade kanske inte gått ner så lågt som -1000kcal. Runt 700-800kcal. Såvida man inte har en 10kgs övervikt. Då funkar det. Då har man ofta mindre muskler att skydda.
Kom precis från gymmet nu, körde 1 timme styrka och sedan 500kcal på rullbander tog väll ca 30min. Efteråt käkade jag 1 banan, 2potion havregrynsgröt, 500g keso samt lite pasta till det. Sedan blir det kyckling ikväll. Vad tror du om det, Afonso?

Hade för övrigt sjuk pump från efedrinet idag, intog 60mg atom samt 600mg koffein 1 timme innan träningen
Citera
2008-11-28, 21:32
Medlem
Afonsos avatar
Citat:
Kom precis från gymmet nu, körde 1 timme styrka och sedan 500kcal på rullbander tog väll ca 30min. Efteråt käkade jag 1 banan, 2potion havregrynsgröt, 500g keso samt lite pasta till det. Sedan blir det kyckling ikväll. Vad tror du om det, Afonso?

Hade för övrigt sjuk pump från efedrinet idag, intog 60mg atom samt 600mg koffein 1 timme innan träningen

Det låter helt ok. Jag kanske dock inte hade använt fullt så mycket koffein. Jag hade nöjt mig med 300-400mg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in