2008-06-29, 14:15
Medlem
Thebushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rollebolle
Jag anser att en laddad glock 17 inte alls är farlig att stoppa i munnen, och trycka av. Testa och se.

Rollebolle - AgressionMan = P
Citera
2008-06-29, 16:03
Medlem
Schillingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SFI Agent
Jag anser att efedrin är ofarligt för en 16 åring, vad jag vet så är det inte ngt jätte beroende framkallande.

Då underskattar du efedrin, ta koffein som exempel, annsens nog vara mindre beroendeframkallande än efedrin och hur många miljoner är inte beroende av det.

Sen att säga att det är ofarlig till en 16 åring är nog inte så intelligent med tanke på att han fortfarande växer och inte är färdigutvecklad. Hur stabilt psyke har man som 16 åring, när allt är kaos i huvudet och all hormoner som spökar i den åldern, vad är det som säger att han inte får en depression eller liknande när han slutar med efedrinet, eller ännu värre börjar med "tyngre" saker.
Citera
2008-06-29, 17:00
Medlem
Bara tanken att låta en minderårig ta olagliga preparat är absurd. Säg åt din väns polare att vänta tills han är 18 sen får han göra vad som helst, tills dess ger man fan i efedrin/aas och vad annat man som tonåring kan tänka sig att stoppa i mun.
Citera
2008-06-30, 15:05
Medlem
Mystiqes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thebush
lol, Den som gräver ett hål faller oftast själv däri

Fullträff

Det blev inget alkohol för den kvällen, fick festa på tunga grejer istället....apelsinjuice på klubben
Citera
2008-06-30, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av haxer
Får inte bort din mage med efedrin. Köp stackers kostar ungefär lika mycket som efedrin. Men träna hellre bort bäbismagen ... exet gjorde de... inte min unge men säger bara till dig att de inte går.

Bör inte efedrin fungera som generell bantning där? det går ju med min vetskap inte att punktbanta oavsett vilket prep man använder... men man kommer ju förlora fett
Citera
2008-06-30, 19:42
Medlem
flashen00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av supersantos
Bör inte efedrin fungera som generell bantning där? det går ju med min vetskap inte att punktbanta oavsett vilket prep man använder... men man kommer ju förlora fett

Fettet förlorar man av en god kost och kcal minus. Efedrinet hjälper till en till en väldigt liten marginal. Har för mig att jag läst att en eca kur ökar ämnesomsättningen med ca 3 %.
Citera
2008-06-30, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashen00
Fettet förlorar man av en god kost och kcal minus. Efedrinet hjälper till en till en väldigt liten marginal. Har för mig att jag läst att en eca kur ökar ämnesomsättningen med ca 3 %.

Jo precis, hjälper till vid fett förbränning borde jag skrivit. men jag menade mer tanken på att effedrin inte skulle hjälpa
Citera
2008-06-30, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mystiqe
Nu behöver jag era seriösa åsikter och ej taskiga kommentarer.

Ikväll ska jag dra ut på fest, eftersom jag undviker droger och alkohol (inte enbart för träningsskäll) men problemet jag har haft träning idag och körd på efedrin... Visserligen efedrinet kommer hinna gå ut men det största nackdelen är att jag blir rejält trött och kommer vara osocialt... Jag försöker nu få i mig så mycket vätska som möjligt och trycka i mer mat men nu undra jag, ser ni det fel om jag hade tänkt slänga i mig lite mer efedrin för att ha ork och klara av hela natten?

Jag är jävligt sträng att skilja mellan träning och festande, undviker alkohol (och droger) för att kroppen ska få möjlighet att återhämta sig..

Svårt att förklara mina tankar, det jag vill komma fram, är det första tecken att man börja gå överstyr med efedrinet?

Jävlig dum fråga som jag kommer att skämmas för ett tag frammåt

Kan säga såhär att om jag känner mig jäkligt slut efter träning och ska på partaj så brukar jag köra Stackers 4 ( Yellow Bullets ) funkar klockrent för att komma på banan igen och piggna till samma om man skulle va slut dagen efter.
Visst inte ett optimalt sett att använda det på, men men ibland får man ta till lite ovanliga metoder.
Citera
2008-06-30, 22:35
Medlem
Thebushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fullfart
Kan säga såhär att om jag känner mig jäkligt slut efter träning och ska på partaj så brukar jag köra Stackers 4 ( Yellow Bullets ) funkar klockrent för att komma på banan igen och piggna till samma om man skulle va slut dagen efter.
Visst inte ett optimalt sett att använda det på, men men ibland får man ta till lite ovanliga metoder.

Tycker fortfarande inte det är ett bra sätt att använda sig av efedrin på.. är det inte på sånna sätt de flesta missbruk tar vid ?
Citera
2008-07-01, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thebush
Överbankande hjärta, skakningar osv är bieffekter, även om du inte direkt känner av dem, så betyder det inte att det fungerar.. finns med all säkerhet dem som pajat njurarna på 60 - 90mg om dagen om itne mindre, så allt jag säger är att man inet ska börja på toppen =P no offence

okey ska tänka på det, men än så länge känns de bra, körde ons-fre sen vilade jag över helgen och började idag igen och tänkte köra fram tills fredag och vila över helgen igen!
Citera
2008-07-01, 22:10
Medlem
hur ska ja ta min e/c/a kur på bästa sätt 2v på och en av. eller va rekomenderar ni och även hur många mg av varje ämne. 2 intag om dagen? morgon och innan träningspass?
tack på förhand.
Senast redigerad av skpgfreerider2 2008-07-01 kl. 22:43.
Citera
2008-07-01, 22:24
Medlem
Är det värt att ta Eff även de dagar man inte motionerar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in