2011-07-22, 08:36
Medlem
180 mg av den här kvalitén är som kanske 90 mg från förr.
En omgång håller borta hungern i ca 4-5 timmar.

Använde Efedrina level 50mg min förra deff period. Då räckte det med en tablett på morgonen innan powerwalk och en på eftermiddag innan styrkepasset.

För att få någorlunda effekt med dessa msj från Viking måste man dubbla
dosen.

För övrigt fick jag mitt effe levererat igår och den är helt ok.
Citera
2011-07-22, 11:26
Bannlyst
hur är unexo (dp) vs msj (vs)? Funderar på att köpa en omgång unexo.
Citera
2011-07-22, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sockerbitar
Nu har jag skickat iväg en order till VS.. Hoppas allt går som man vill nu bara !
Har minst 30 kg att gå ner.. ..

Du bör nog se över din livsstil innan du överväger ens att börja med efedrin.
30 kg övervikt säger en hel del om dig. Chips till frukost, pizza till lunch, hamburgare som mellanmål, kebab med pommes till middag. Din feta jävel, allt handlar om hur du sköter kosten kontra aktivitet osv.
Citera
2011-07-22, 11:43
Medlem
Sockerbitars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prabaker
30 kg övervikt säger en hel del om dig. Chips till frukost, pizza till lunch, hamburgare som mellanmål, kebab med pommes till middag. Din feta jävel, allt handlar om hur du sköter kosten kontra aktivitet osv.

hahah ja jävlar.. du verkar veta allt om mig!!! Otroligt!
Citera
2011-07-22, 11:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Prabaker

25-30kg övervikt hade jag för ca 2½-3 månader sedan innan jag började med Efedrin, nu har jag gått ner 22.5kg med hjälp av min egen vilja och efedrinet. Och du verkar ha ganska skev bild hur man blir överviktig, det behöver inte handla om chips till frukost o donken till lunch och middag. Du är inte mycket till hjälp som fäller sådana kommentarer till folk som försöker må bättre med sig själva för dem inser att dem måste göra något åt det.

Det är dem feta jävlarna som tycker synd om sig själva som vägrar göra något åt det du kan klanka på för dem är idioter. Men dem som försöker att gå ner och gör det, det är bara totalt idiotiskt att komma med sådana kommentarer, väx upp från din drömvärld istället.
Citera
2011-07-22, 11:59
Medlem
WhiskeyGinWines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nicoo
25-30kg övervikt hade jag för ca 2½-3 månader sedan innan jag började med Efedrin, nu har jag gått ner 22.5kg med hjälp av min egen vilja och efedrinet. Och du verkar ha ganska skev bild hur man blir överviktig, det behöver inte handla om chips till frukost o donken till lunch och middag. Du är inte mycket till hjälp som fäller sådana kommentarer till folk som försöker må bättre med sig själva för dem inser att dem måste göra något åt det.

Det är dem feta jävlarna som tycker synd om sig själva som vägrar göra något åt det du kan klanka på för dem är idioter. Men dem som försöker att gå ner och gör det, det är bara totalt idiotiskt att komma med sådana kommentarer, väx upp från din drömvärld istället.

Tycker snarare att Prabaker är realistisk och kommer med verkliga tips. Förstår att vissa reagerar på det då ofta den verkliga ärligheten kan svida ibland.
Citera
2011-07-22, 13:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyGinWine
Tycker snarare att Prabaker är realistisk och kommer med verkliga tips. Förstår att vissa reagerar på det då ofta den verkliga ärligheten kan svida ibland.

Well, ja det är realistiskt att folk är fetton och inte gör något åt det. Men folk som vill göra något åt det, även med hjälpmedel borde inte bli nerklankad för det. Just sayin'. Det var inte speciellt mycket tips utan mer typ fuck you fetto ät rätt. Och det vet nog alla hur man gör.
Citera
2011-07-22, 20:19
Medlem
Sockerbitars avatar
Alltså, jag har ju själv lagt på mig dessa kilon. Det är ju ingen som har tryckt ner mat i halsen på mig. Så visst får jag skylla mig själv. Men det betyder inte att jag käkar donken 5 ggr om dagen eller trycker en kebabrulle innan läggdags. Jag vet hur man äter rätt, men har kanske inte gjort det varje dag. Nu får jag liksom sota för det. Efter en graviditet där ja ökade stadiga 30kg(redan innan hade jag kanske 10 kg övervikt) Har lyckats gå ner 15 kg, men nu står det faan i mig still.. trots bra mat o träning. Jag har nu ett gravt sockerberoende som alltid förstör för mig. (dålig karaktär)

Jag lyckades gå ner massa kilon för några år sedan med hjälp av efedrin (50mg då) och det funkade skitbra för mig. Efedrinet kan även hjälpa mig med mitt sockerbegär.. Så därför ska jag ge det en chans till..
Citera
2011-07-22, 20:23
Medlem
WhiskeyGinWines avatar
Citat:
Alltså, jag har ju själv lagt på mig dessa kilon. Det är ju ingen som har tryckt ner mat i halsen på mig. Så visst får jag skylla mig själv. Men det betyder inte att jag käkar donken 5 ggr om dagen eller trycker en kebabrulle innan läggdags. Jag vet hur man äter rätt, men har kanske inte gjort det varje dag. Nu får jag liksom sota för det. Efter en graviditet där ja ökade stadiga 30kg(redan innan hade jag kanske 10 kg övervikt) Har lyckats gå ner 15 kg, men nu står det faan i mig still.. trots bra mat o träning. Jag har nu ett gravt sockerberoende som alltid förstör för mig. (dålig karaktär)

Jag lyckades gå ner massa kilon för några år sedan med hjälp av efedrin (50mg då) och det funkade skitbra för mig. Efedrinet kan även hjälpa mig med mitt sockerbegär.. Så därför ska jag ge det en chans till..

Ok. Hoppas du tänker på att efedrin inte är något mirakelpiller som håller dig smal även efter du slutat med dem. Efedrinet lär knappas ta död på din dåliga karaktär.
Citera
2011-07-22, 20:33
Medlem
Sockerbitars avatar
Citat:
Ok. Hoppas du tänker på att efedrin inte är något mirakelpiller som håller dig smal även efter du slutat med dem. Efedrinet lär knappas ta död på din dåliga karaktär.

Nej absolut inte !! Men det kan ge mig en kick i rätt riktning om man säger så..
Citera
2011-07-22, 20:39
Medlem
WhiskeyGinWines avatar
Citat:
Nej absolut inte !! Men det kan ge mig en kick i rätt riktning om man säger så..

Bra bra.
Önskar dig lycka till!
Citera
2011-07-22, 20:42
Medlem
Sockerbitars avatar
Citat:
Bra bra.
Önskar dig lycka till!

Tackar..
Återkommer efter jag fått min beställning.. o berättar hur det går..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in