2017-07-25, 23:48
Medlem
AnOldBeginnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Bara jag som tyckte Arya betedde sig vldigt underligt nr hon trffade

Citat:
D och D verkar ha skrivit henne som lite smtt schizophren.
r ju vldigt passande om hon genomgtt en utbildning till att bli no-one hos The Many Faced God.

Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
Dany blir bara stelare och stelare. I sista avsnittet var hon s stel att jag ville kasta ut datorn genom fnstret. Hon har inget minspel, hon rr knappt p kroppen och rsten lter som en robot. Hur ngon kan kalla det skdespel frstr jag inte.
r bengen att hlla med.
Men kan inte lgga skulden helt p skdespelaren, hon var vldigt bra i de frsta ssongerna. Nu r hon en ledare och ervrare och hennes karaktr ska vara sdan, det r vldigt svrt att spela stoisk eftersom pongen r just att inte visa ngra knslor.
Hon seglade ver havet och var frst i land, och har nd den mest avancerade jvla frisyren jag ngonsin stt. Utan att kunna frisryrket s gissar jag att den skert tog ver en timma att gra i loungen hos film-teamet med dagens friseringsteknologier.
Men hon skulle gjort det p en bt med den "tidens" teknologi. Fr att g i land p ett de slott. Mste ju tagit eviga timmar. S Dany verkar ju bry sig verdrivet om att se och agera s hon tror och anser att en drottning ska se ut och agera.

Det jag str mig p gllande skdespeleriet och karaktren mest n s lnge i ssongen r hur det har snkt Tyrion som karaktr, han brjar ocks bli stoisk och trkig. Han mste lmna Dany ASAP fr att man ska f se de fina delarna av honom.

Det som OROAR mig mest med skdespeleriet r att Dany och Jon ska mtas. Efter 6 ssonger med s lskade och utvecklade karaktrer lta de mtas kan kemin g hur fan som helst. Mnga mnga mnga serier har skrivits om och anpassats efter skdespelares personkemi. Fungerar inte kemin mellan dessa tv kan det bli hur dligt som helst. Speciellt om de skriver in ngon romans mellan dom.
Citera
2017-07-26, 04:43
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnOldBeginning
[spoiler]Speciellt om de skriver in ngon romans mellan dom.

Haha, det vore per automatik fail. Kemi mellan skdisar eller inte s kan det ju omjligen finnas kemi mellan karaktrerna till att brja med. r inte direkt tv karaktrer som passar ihop, milt uttryckt. Inte heller kan man hnvisa till tidigare frhllanden, d Ygritte r ungefr s olik Daenerys som man kan vara, samtidigt som Khal Drogo och Daario r detsamma nr det gller Jon Snow.
Citera
2017-07-26, 10:14
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korder
Haha, det vore per automatik fail. Kemi mellan skdisar eller inte s kan det ju omjligen finnas kemi mellan karaktrerna till att brja med. r inte direkt tv karaktrer som passar ihop, milt uttryckt. Inte heller kan man hnvisa till tidigare frhllanden, d Ygritte r ungefr s olik Daenerys som man kan vara, samtidigt som Khal Drogo och Daario r detsamma nr det gller Jon Snow.
Precis vad jag tnket, de r inte direkt varandras idealpartners + att det skulle vara fr klyschigt och vntat trots slktbanden. Dremot tror (hoppas) jag de blir allierade och att Jon fr rida drake. En kta Targaryn rider drake och p en sdan kommer ingen ifrgastta hans hrkomst.
Citera
2017-07-26, 21:24
Medlem
TheRickiestRicks avatar
Frga angende drakar:
Senast redigerad av TheRickiestRick 2017-07-26 kl. 21:44.
Citera
2017-07-27, 01:28
Medlem
elitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheRickiestRick
Frga angende drakar:
Har inte alla detaljer frskt i huvudet men gr ett frsk:
Senast redigerad av elitz 2017-07-27 kl. 01:29. Anledning: Spoiler
Citera
2017-07-27, 15:56
Medlem
Porryhatters avatar
HBO har slppt en Behind the Scenes frn S07E02.

Inside Game of Thrones: Battling the Silence (HBO)
https://www.youtube.com/watch?v=U9j1ljA5gfU

Citat:
Bara jag som tyckte Arya betedde sig vldigt underligt nr hon trffade

Arya och The Hound brjar byta roller.
https://i.redd.it/f5d8cjsfssbz.gif
Senast redigerad av Porryhatter 2017-07-27 kl. 16:02.
Citera
2017-07-27, 18:16
Medlem
Varfr har inte
Citera
2017-07-27, 18:19
Medlem
Han.Jelins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Northumbria
Varfr har inte
Har du inte sett ssong 6?
Citera
2017-07-27, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Han.Jelin
Har du inte sett ssong 6?

Jag minns kanske inte s bra, frklara grna.
Citera
2017-07-27, 18:42
Medlem
bringeroflights avatar
Citat:
Jag minns kanske inte s bra, frklara grna.
Jon r i winterfell efter han slogs mot Bolton och tertog sitt gamla hemma stlle. Han lmnade castle black till en av de andra i night watch. Ngot bud om att Bran r i castle black har nog inte ntt winterfell nnu s Jon och Sansa r ovetandes om sin brors tillvaro.
Citera
2017-07-27, 19:05
Medlem
Rambovics avatar
Citat:

Spekulation om vad som sker vid Winterfell i nsta avsnitt
Citera
2017-07-27, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WarWarren
Men det sg vl ut som Wun Wun i vrigt? Det skulle ju inte vara frsta gngen GoT gjorde ett scripta-fel, kom ihg Melisandres badande utan halsband framfr Selyse i ssong 4.
Wun Wun dog i Winterfell av Bolton, hur skulle han hamnat p utsidan av muren menar ni?? Det r ngon annan jtte!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in