2016-11-18, 03:44
Medlem
husGUDENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allwayz0ntop
Fick för mig att min lägenhet var övervakad, så jag gick ut till en närliggande skog för att sedan sitta där och maratonrunka.
Hahaha!! Det skulle vara skönt att försöka förklara den runken i rätten om man torskade också.
Citera
2016-11-18, 04:24
Medlem
Xombies avatar
Satt i över en timme o försökte skrapa loss en bild av nånting vitt på en tidning för att jag trodde det var mephedrone.
Citera
2016-11-18, 04:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sa.sage
En knarkvåg är alldeles för lätt att snöa in på totalt! Jag har under de senaste 2 timmarna suttit med tre påsar, i olika storlekar med olika tjacksorter i sig. Allt har kontrollvägts så många gånger. Flytta runt små korn bara för att garantera att just den påsen ska väga 0.70g, nya påsar blandas in och ny mängder ska vägas upp. Noggrant också med minst 5 kontrollvägningar med max differens +/-0.01 (vilket jag dock bara skriver för att det ser fint ut, en sådan felmarginal hade jag aldrig kunnat acceptera egentligen, allt skulle fått göras om).

Sen när man har en 5-6 påsar med mängder mellan 0.1-0.5, icke tar man en utav dem när det ska fyllas på, nej nej, det måste ju vägas upp till precis den mängd som är rätt för tillfället!
Snart tre timmar senare sitter jag fortfarande med vågen och väger, väger, väger. Väger knarket i olika påsar. Har valt att göra en medelvikt på alla tomma påsar, de vägs alltså tio gånger per påse & sedan räknas medelvärdet ut vilket skrivs stiligt på påsen! Kul det här med våg, nu ska jag väga upp nästa dos på 0.11g exakt!
Citera
2016-11-18, 04:59
Medlem
Jag hade precis börjat på ett nytt jobb - en totalt knarkfri kontorsmiljö. Höjde ett ståskrivbord en gång och krattade försiktigt upp en E4-line i det inglasade kontor jag delade med en kollega som satt någon meter mitt emot mig vid ett likadant skrivbord. Jag tyckte i stundens hetta, när hjärnan analyserade som ett jävla ånglok, att det var ruskigt suspekt att snabbt låtsas att gå på muggen och då snorta i sig en liten dos.. så självklart var den bästa lösningen då att bygga en mur av högtalare, laptop, block och dra ett jättestreck någon meter från en av mina närmsta
Ett annat pundigt beteende är när man ändå är lite nöjd med sig själv för att man tvingades sig till typ 2 timmars dvala efter 30 timmars vakenhet.. man känner sig ibland t om lite skönt utsövd en bra bit in på eftermiddagen på den där timmen av sporadisk microsömn.

Haha det är även helt sjukt att "leta meck"-manin nästan kan kallas en tjackets folksjukdom så många offer den lyckats skörda!
Citera
2016-11-18, 05:22
Medlem
Ja just det, med tanke på att tjacka på jobbet. Drog till jobbet efter en tjacknatt, fortfarande tjackad, för första gången igår. Går ganska snart in på personaltoaletten och drar i mig en RP! Resten av dagen spenderades mest med att försöka se så aktiv ut som möjligt görandes så lite som möjligt.
Citera
2016-11-22, 01:09
Medlem
Haha sjukt roliga berättelser i den här tråden.

Jag är inte någon riktigt pundare så men en gång när jag trippade hårt på svamp fick jag för mig att gå ut mitt i vintern (minusgrader och 50cm snö). Tog på mig ordentligt med kläder satte mig ner och lyssnade på en massa psytrance. Efter ett tag fick jag en uppenbarelse att jag aldrig nånsin varit eller kommer vara lika lycklig eller hel som jag är nu och bestämde mig för att det här är perfekta tillfället att dö på för att upplevelsen ska nå sitt klimax. Hade lyssnat på någon guru dagen innan som sa att döden är som en orgasm och den ultimata upplevelsen. SÅ jag la mig ner i snön och bestämde mig för att ligga där tills min själ går vidare.

Efter ett par timmar börjar jag nyktra till lite och märker att jag inte nåt klimaxet. Tappat känseln helt i ansikte och händer. Kände på mina läppar som hade förfrusit. Så jag tänkte vafan håller jag på med egentligen och gick in tog en riktigt varm dusch och efter ett par timmar började kroppen kännas normal igen.
Citera
2016-11-22, 09:47
Medlem
Själv brukar man skaka mattan 2 gånger i veckan för att hitta skrap, kan hålla på i över 3 timmar för att få ihop till något som liknar en hit i bongen... Allt som kan se ut som eller lukta som brunt lr grönt åker ner i mycket.
Citera
2016-11-24, 17:10
Medlem
Rolig tråd de här =)

Senast jag satt ensam hemma tjackad så följde jag E6:an på google Maps i street view från Uddevalla ner till Helsingborg

Bra speed va de också kan tilläggas
Citera
2016-11-24, 17:20
Medlem
SurTrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Livinitup
Rolig tråd de här =)

Senast jag satt ensam hemma tjackad så följde jag E6:an på google Maps i street view från Uddevalla ner till Helsingborg

Bra speed va de också kan tilläggas
Hehe, roligt inlägg! Måste tagit en stund?

edit;
Att följa G-maps i street view då...
Senast redigerad av SurTrollet 2016-11-24 kl. 17:22.
Citera
2016-11-24, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SurTrollet
Hehe, roligt inlägg! Måste tagit en stund?

edit;
Att följa G-maps i street view då...
Vet inte exakt hur många timmar jag satt men kan intyga att det tog ett bra tag ja
Citera
2016-11-25, 17:04
Medlem
Byks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UnnamedPlayer
Jag har plockat fimpar på gatan för att använda tobaken till att blanda ut det klet jag lyckats skrapa ur bongen, för att sedan röka skiten i hink och hosta i timmar.

Pundigt?

+ 1, haha.
Citera
2016-11-25, 17:13
Medlem
znors avatar
- önskade att dom tog emot mina tankar, 20% av dom iaf, då skulle dom bli rika...

Yes sir, drogen gör påverkan på din självsäkerhet!
Druuuged.
jag är inget utan - min senare, 10st stillnoct om 5min
Senast redigerad av znor 2016-11-25 kl. 17:19.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in