Jag har en så bra nyckel som funkar till mitt lägenhetshus + 5 andra samt alla soprum. Det brukar mest vara elektronikrummen som besöks och det plockas med saker från. Har hittat otroligt mycket bra grejer i de rummen, otroligt mycket i min lägenhet kommer därifrån, soffa, fåtölj, flera lampor, kaffekokare, etc.
Idag sitter jag hemma och tjackar trots att det väntar jobb imorgon, med största sannolikhet kommer det inte att sovas, måste se till att i alla fall ha sparat en liten dos till morgonen så att jag inte totalkollapsar.
Jag har börjat dricka handdesinfektion och ytdesinfektion eftersom jag är för snål för att köpa sprit. Är det pundigt?
Att när pengarna kommer, betala alla räkningar, köpa så snorbillig mat som möjligt att fylla kyl/frys/skafferi med så att jag inte behöver tänka på att spendera mina pengar på någonting annat än knark.
Fick ett litet infall för någon helg sedan och tog de fem(3+2) stora centralstimulanterna samtidigt, tjack, mdma & kokain + koffein & nikotin. Om det kan klassas som pundigt det vet jag ej, kul var det dock även om det roliga fick betala sitt pris under nästkommande vecka.
Om jag känner mig själv rätt så dyker jag upp i denna tråden inom några timmar när jag kommit på fler smarta pundiga grejer om mig själv!