2010-11-16, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeckenBenet
Spytt upp tabletter på marken för att sedan gå ner på knä och käka det igen. Rökt fimpar.
Har cyklat 4 mil flera gånger för att köpa knark.
Citera
2010-11-16, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flytande_argot
Vet inte om det här har kommit upp, men är det någon mer än jag som får dille på att borra (med borrmaskin) när de varit fjuttade ett tag?

Du är fan inte den enda! Kolla på min våningssängs botten när jag tog tjack och du skulle se alla mina skåp men orkar fan inte ta bilder av allting som är sönderborrat haha! http://i53.tinypic.com/2r53vip.jpg
Citera
2010-11-17, 01:08
Medlem
AngraMainyus avatar
jag stekte sprutan och åt upp den.
Citera
2010-11-17, 01:20
Medlem
first-pilot-Salladins avatar
Efter att på senare tid ha rökt betydligt fler gåsar än cigaretter har jag när jag blir bjuden på en cig börjat omedvetet puffa den som om det vore en gås.
Citera
2010-11-17, 01:22
Medlem
first-pilot-Salladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santander
Hahaha det kanske man borde prova och se om dom blir sura när man ringer circa 03:00

Mitt värsta måste nog vara när jag var vaken i 5 dygn och skulle handla. Gick igenom ett parkeringshus på väg till affären och gömde mej för folk som inte fanns och duckade för saker som bara jag kunde se. Undra vad folk trodde.

Hahahah! Måste sett roligt ut För tankarna till en viss Raoul Duke och fladdermöss hehe
Citera
2010-11-17, 01:59
Medlem
hoffmanintowns avatar
jag kände mej jävligt pundig idag när jag cyklade till stan o fråga alaget om dom kunde låna ut pengar lr några bärs till mej Känner dom innan men ändå. Fick en öl. Och senare så drog jag upp till doskranen o byte filmer o en grön laser mot dos.
Citera
2010-11-17, 06:05
Medlem
undervattenfisks avatar
När jag bodde i en riktigt risig pundarkvart, ett rum på 25kvadrat men tusen prylar som egentligen har något värde men dom "såg coola ut", och de var papper och typ tomkartongerna från mikromat så golvet syntes inte. Stod även 2 överfulla sopsäckar som man fick sicksacka för att komma till hjärtat av rummet, hörnet med soffan, stolarna och datorn.
hände flera gånger att vi tog gamla uttjänta verktyg och täta sen sköt prick mot en vägg.
Behöver väl inte ens sägas vilken som var huvuddrogen som brukades dag och natt?

Efter jag läst igenom de här så vet jag i ärlighetens namn inte vad som var de pundiga beteendet hör hemma bättre om de funnits nån tråd om pundarkvartar man varit i.

Hahah nu gick ridån ner för mig helt plötsligt, nu kommer de relevanta, pundigt beteende = när jag är fjuttad på vaket så skriver jag onödiga, relativt välskrivna men fortfarande i ett helt annat ämne.
Fast jag fick ju till slutklämmen iallafall, så jag lyckades ju klämma in ett avvikande beteende.
Citera
2010-11-17, 21:41
Medlem
Dasslocks avatar
Det var väl runt det femte eller sjätte dygnet när jag hade sprungit ifrån snuten runt klockan 04:00 och var rejält uppjagad, då tyckte jag att det var en ypperlig tidpunkt att spendera ca fem timmar med att skriva ihop ett nytt lagförslag angående narkotika så att vi oskyldiga skulle få vara i fred.

Jag var fly förbannad över att snuten hade något personligt gentemot mig och hade jagat mig helt utan anledning och inte för att jag hade fått syn på en patrullbil och började fly i panik.

Förövrigt var jag 100% säker på att mitt lagförslag skulle gå igenom och att en lagändring skulle ske.
Citera
2010-11-17, 21:43
Medlem
DoomSowers avatar
Satt och skrev ett jävligt långt inlägg på ett forum. Tror att jag satt i nästan 4 timmar och skrev nonstop. Inget fel på kreativiteten i alla fall! Synd att det mesta i inlägget bara var svammel och strunt.
Citera
2010-11-17, 23:06
Medlem
Dasslocks avatar
Kom på en grej jag gjort bort mig med flera gånger. Hade tidigare för vana att glida riktigt äckeltjackad på fester och hålla masken medans man sippade öl bara för sportens skull.

Nackdelen var att jag har för vana att om jag är tjackad och väntar på t.ex att någon ska komma förbi tycker jag det knackar på dörren var tredje sekund. I vilket fall satt jag på förfest med ca 5 pers varav den enda jag känner är min flickvän, hon är i sin tur den enda som vet att jag är tjackad.

Då helt plötsligt hör jag att det knackar på dörren ser den öppnas och dom två polare som jag väntade på stiger in i lägenheten, varpå jag brister ut tjena "steffe" och "sara" ungefär och säger fyfan vad skönt med lite vettigt sällskap.

Min dåvarande tjej sa bara "Vad fan snackar du om?" och alla i lägenheten tokstirrar på mig.

kan tillägga att klockan var ca 19:00 och dom skulle anlända runt 22:00 hugget. Blev rätt skeptiskt behandlad efter det, många oroliga blickar etc.
Citera
2010-11-17, 23:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dasslock
Kom på en grej jag gjort bort mig med flera gånger. Hade tidigare för vana att glida riktigt äckeltjackad på fester och hålla masken medans man sippade öl bara för sportens skull.

Nackdelen var att jag har för vana att om jag är tjackad och väntar på t.ex att någon ska komma förbi tycker jag det knackar på dörren var tredje sekund. I vilket fall satt jag på förfest med ca 5 pers varav den enda jag känner är min flickvän, hon är i sin tur den enda som vet att jag är tjackad.

Då helt plötsligt hör jag att det knackar på dörren ser den öppnas och dom två polare som jag väntade på stiger in i lägenheten, varpå jag brister ut tjena "steffe" och "sara" ungefär och säger fyfan vad skönt med lite vettigt sällskap.

Min dåvarande tjej sa bara "Vad fan snackar du om?" och alla i lägenheten tokstirrar på mig.

kan tillägga att klockan var ca 19:00 och dom skulle anlända runt 22:00 hugget. Blev rätt skeptiskt behandlad efter det, många oroliga blickar etc.

Du var väl bara ärlig? Jag personligen har sabbat många fester och stämmningar sådär
Citera
2010-11-17, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hydromorphone
roligaste tråden ever!

mitt bidrag:
det här var mitt längsta race hitills( 7 dagar ~20g tjack).
när jag var inne på min 5e dag så satt jag med en kompis i min lägenhet och gjorde lösning efter lösning. då kom jag på en jätterbra ide(inte en bra ide öht) att jag skulle börja kolla på marken efter saker som folk har tappat eller dylikt. kompisen tyckte oxå det var bästa idén hitills.
inte att glömma att jag hade käkat runt 10-20 imovane per dag. så det jag såg var inte alltid där
jag började se tjack överallt. små gula fläckar av tjack. ÖVERALLT. så jag går runt och tar på marken och blir lika glad varje meter som jag hittar tjack, för att sen bli lite ledsen över att det inte var tjack. men det glömde jag snabbt bort och fortsatte leta, hitta och komma på att det inte var tjack.
jag hittade dock lite tjack som var inlindat i damm och hår som jag snabbt gjorde en lösning av, inte en bra idé. jag låg och hade frossa i ett par timmar.

inne på min 7 dag(typ en tisdag kl 02:00)
jag är helt säker på att folk är utanför min dörr och ska mörda mig. jag kollar genom kikhålet och visst var dom där.
jag kunde till och med höra dom. så jag gör det enda vettiga, eller vad min hjärna tyckte va vettigt efter inte ha fått sova på 7 dygn. jag ringer polisen. såhär gick väl ungefär samtalet till:
:112: vad är det som har hänt?
jagviskar) dom är utanför min dörr och ska mörda mig, kom hit snabbt.
112:vilka ska mörda dig?
jagviskar fortfarande)fan vet jag! dom är utanför min dörr och jag kan se dom utanför mitt fönster, kom hit snabbt, snälla!
112k, vi skickar en patrullbil dit.
jag: tack, tack så hemskt mycket.
(lägger på)
fem minuter senare ringer jag igen
112: vad kan jag hjälpa dig med?
jag: ni sa att ni skulle komma, hjälp!
112, va?
jag: äh(lägger på)
5 minuter senare:
knack knack
jag kollar ut genom kikhålet igen och där står två poliser.
tänk er nu att jag har varit vaken i 7 dygn, ser ut som en nåldyna, inte käkat på x antal dagar, kanske proppat i mig 70 imovane under den här tiden. det ligger pumpar och kanyler alla attiraljer som behövs lite här och var i lägenheten.

öppnar dörren.
hej! tack för att ni kom! såg ni grabbarna som stod här utanför??
polisen: nej(lite surt), det är ingen här...
jag: men men, snälla kom in(varför sa jag detta?)
poisen: snälla du, det är ingen här. och vi har andra saker att göra
jag: men om ni bara kan komma in en stund...
polisen: nej nu måste vi gå, och du kan ta det lugnt det är ingen HÄR!
jag: ok ok, tack för att ni kom.

sen käkade jag tio imovane till och gick och la mig.
allt var bättre efter jag hade sovit.

haha jävlar vilken tur!

Mitt pundigaste beteende är nog att leta genom lägenheten efter hasch-skrap =p fått ihop flertal jointar på de sätt Har oxå som någon annan sa ringt på blocket annonse vid 2-3 tiden, jävlar va samtal ja hade på mobilen jag inte kände igen..Då på en massa piller.

CharlieR och Arkomann fan va många otroligt tråkiga inlägg ni har gjort på denna tråd..började me att läsa cirka 15 st men gav upp och fick hoppa över jävligt många..ni skrev att ni har tillfört så många roliga historier men icke sa nicke..
Senast redigerad av superouno 2010-11-18 kl. 00:24.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in