roligaste tråden ever!
mitt bidrag:
det här var mitt längsta race hitills( 7 dagar ~20g tjack).
när jag var inne på min 5e dag så satt jag med en kompis i min lägenhet och gjorde lösning efter lösning. då kom jag på en jätterbra ide(inte en bra ide öht) att jag skulle börja kolla på marken efter saker som folk har tappat eller dylikt. kompisen tyckte oxå det var bästa idén hitills.
inte att glömma att jag hade käkat runt 10-20 imovane per dag. så det jag såg var inte alltid där
jag började se tjack överallt. små gula fläckar av tjack. ÖVERALLT. så jag går runt och tar på marken och blir lika glad varje meter som jag hittar tjack, för att sen bli lite ledsen över att det inte var tjack. men det glömde jag snabbt bort och fortsatte leta, hitta och komma på att det inte var tjack.
jag hittade dock lite tjack som var inlindat i damm och hår som jag snabbt gjorde en lösning av, inte en bra idé. jag låg och hade frossa i ett par timmar.
inne på min 7 dag(typ en tisdag kl 02:00)
jag är helt säker på att folk är utanför min dörr och ska mörda mig. jag kollar genom kikhålet och visst var dom där.
jag kunde till och med höra dom. så jag gör det enda vettiga, eller vad min hjärna tyckte va vettigt efter inte ha fått sova på 7 dygn. jag ringer polisen. såhär gick väl ungefär samtalet till:
:112: vad är det som har hänt?
jag

viskar) dom är utanför min dörr och ska mörda mig, kom hit snabbt.
112:vilka ska mörda dig?
jag

viskar fortfarande)fan vet jag! dom är utanför min dörr och jag kan se dom utanför mitt fönster, kom hit snabbt, snälla!
112

k, vi skickar en patrullbil dit.
jag: tack, tack så hemskt mycket.
(lägger på)
fem minuter senare ringer jag igen
112: vad kan jag hjälpa dig med?
jag: ni sa att ni skulle komma, hjälp!
112, va?
jag: äh(lägger på)
5 minuter senare:
knack knack
jag kollar ut genom kikhålet igen och där står två poliser.
tänk er nu att jag har varit vaken i 7 dygn, ser ut som en nåldyna, inte käkat på x antal dagar, kanske proppat i mig 70 imovane under den här tiden. det ligger pumpar och kanyler alla attiraljer som behövs lite här och var i lägenheten.
öppnar dörren.
hej! tack för att ni kom! såg ni grabbarna som stod här utanför??
polisen: nej(lite surt), det är ingen här...
jag: men men, snälla kom in(varför sa jag detta?)
poisen: snälla du, det är ingen här. och vi har andra saker att göra
jag: men om ni bara kan komma in en stund...
polisen: nej nu måste vi gå, och du kan ta det lugnt det är ingen HÄR!
jag: ok ok, tack för att ni kom.
sen käkade jag tio imovane till och gick och la mig.
allt var bättre efter jag hade sovit.