2016-11-25, 17:22
Medlem
PsychoChillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Livinitup
Rolig tråd de här =)

Senast jag satt ensam hemma tjackad så följde jag E6:an på google Maps i street view från Uddevalla ner till Helsingborg

Bra speed va de också kan tilläggas

Får man fråga varför du valde just den sträckan och om du kan rekommendera någon sevärdhet för någon som befinner sig i tjackat tillstånd?

Jag minns när jag spelade tv-spel med open world helt påtänd och jag var tvungen att stanna var femte sekund för att undersöka något (ett träd som efter en timmes försök till manipulering visade sig vara just ett ordinärt träd helt utan magiska egenskaper, och så vidare...). Vilken tid det tog!
Citera
2016-11-25, 17:29
Medlem
Raxxorzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milky.Bong
Har ett eget pundigt beteende där jag sitter och läser om droger, suttit hela dagen idag och igår. Insett att jag är lite för fascinerad av droger

Samma sak här, har suttit och vältrat mig i dom olika drogforumen nu i 2 dagar.
Citera
2016-11-25, 18:32
Medlem
trasens avatar
Måste vara efter jag varit och hämtat ut paket med rc droger så gick jag direkt efter in på närmsta toalett i stan och tog en lina från golvet.. Grisigt
Citera
2016-11-25, 18:46
Medlem
Indos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trasen
Måste vara efter jag varit och hämtat ut paket med rc droger så gick jag direkt efter in på närmsta toalett i stan och tog en lina från golvet.. Grisigt
Nice avatar!

För många gånger har man legat på golvet med pannlampa,i kallingar och helt dyngsur av svett och letat efter korn (speciellt då när man gick på mdpv) fast man nånstans egentligen vet att det fan inte ligger nånting nånstans,för dom kornen har man redan letat rätt på Men ändå så kan man inte låta bli,för tänk OM man missar ett litet korn

/ i

Edit : kom på nu när min förra granne som var riktig tjackis hade hängt upp säkert tio speglar i källaren och låg och runka och väntade på att en tjej skulle komma och upptäcka honom, det var ingen tjej som hittade honom.. Det var jag när jag skulle hämta min cykel
Senast redigerad av Indo 2016-11-25 kl. 18:50.
Citera
2016-11-25, 22:31
Medlem
Bluepants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Indo

Edit : kom på nu när min förra granne som var riktig tjackis hade hängt upp säkert tio speglar i källaren och låg och runka och väntade på att en tjej skulle komma och upptäcka honom, det var ingen tjej som hittade honom.. Det var jag när jag skulle hämta min cykel

Hahaha vad i helvete? Det här tog fan tråden till en annan nivå. Det var alltså i lägenhetskällaren? Låg han på marken med speglar kring sig eller vadå? Berätta mer
Citera
2016-11-25, 23:11
Medlem
Indos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluepant
Hahaha vad i helvete? Det här tog fan tråden till en annan nivå. Det var alltså i lägenhetskällaren? Låg han på marken med speglar kring sig eller vadå? Berätta mer
Ja exakt lägenhetskällaren Först hade han hängt upp några speglar i typ "Slussen/hallen" innan cykelrummet med pilar på som pekade in mot cykelrummet,sen låg han där inne mitt på golvet med speglar som en båge runt honom och ba runka som en jävla galning det jävla psykfallet slet vi med på fest en gång hemma hos mig, jag och alla mina polare däckade,sen när jag vaknar så är hela jävla lägenheten fucked up, han hade hängt upp en boxningssäck i hallen (jag svär på allt) flyttat ut mina fotöljer på balkongen, skruvat sönder min klockradio i köket och en jävla massa... Sen tittade jag in i badrummet och där stod psykot och bara tokrunkade (såklart)

Då blev jag så jävla lack så jag nita han så han ramla ner i badkaret,sen ropa jag så mina polare vakna sen så släpa vi ut han i trappen,naken
Citera
2016-11-26, 05:44
Medlem
TechoNisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoChiller
Får man fråga varför du valde just den sträckan och om du kan rekommendera någon sevärdhet för någon som befinner sig i tjackat tillstånd?

Jag minns när jag spelade tv-spel med open world helt påtänd och jag var tvungen att stanna var femte sekund för att undersöka något (ett träd som efter en timmes försök till manipulering visade sig vara just ett ordinärt träd helt utan magiska egenskaper, och så vidare...). Vilken tid det tog!
Så underbart att snöain sig på sånt i sen efter fleratimmar märka att de är helt vänligt haha
Citera
2016-11-26, 12:59
Medlem
Vet inte om detta går under pundigt beteende, snarare bara grisigt.. Innan man hade en stadig ekonomi och ville köra ladd tjo etc så hände det väl att jag ringde runt bland polarna och frågade om jag skulle köpa med ladd när jag ändå skulle köpa åt mig själv.(Inte speciellt nära vänner)

Det dom inte visste var att jag oftast fick 1g på köpet om jag köpte 5. Sen tog jag oftast 0.2-0,3 från varje gram utöver det. Gratis knarkande är bra knarkande.

Annars har jag nog inget speciellt utöver vad ni andra har skrivit.
Citera
2016-11-29, 05:15
Medlem
Efter att kommit ut från säljare, djävulskt tjacksugen, 10min till bussen går - gick in i en mörk gränd och började helt seriöst förbereda mig med en rövpanna genom att sticka in fingret och smeta runt. Backar dock ur i sista stund när jag inser absurditeten i situationen. Istället smeta in 0,3 på det snusfrätta tandköttet i hopp om att det ska kicka snabbare.

Gör dock denna rövpanna senare på tågtoaletten, inte att rekommendera, sved något så in i helvetet i 10 minuter minst efteråt. Kickade gjorde det dock.

I ännu mer väntans tider på ytterligare en buss: ta ut 100kr, ladda på tågkortet med 10kr, få 9X tiokronorsmynt tillbaka, repetera 5 gånger innan bussens avgång!
Citera
2016-11-29, 06:28
Medlem
SurTrollets avatar
Citat:
Nice avatar!
Jag vill minnas att du en gång i tiden använde dig av den?

F.ö har jag själv inga direkta "pundiga beteenden" att dela så hejar på er tjackisar till att skriva mera istället bara för det är rätt rolig läsning mellan varven. Tragikomedi på något vis?
Citera
2016-11-29, 07:20
Medlem
Custom_mades avatar
Citat:
Ja exakt lägenhetskällaren Först hade han hängt upp några speglar i typ "Slussen/hallen" innan cykelrummet med pilar på som pekade in mot cykelrummet,sen låg han där inne mitt på golvet med speglar som en båge runt honom och ba runka som en jävla galning det jävla psykfallet slet vi med på fest en gång hemma hos mig, jag och alla mina polare däckade,sen när jag vaknar så är hela jävla lägenheten fucked up, han hade hängt upp en boxningssäck i hallen (jag svär på allt) flyttat ut mina fotöljer på balkongen, skruvat sönder min klockradio i köket och en jävla massa... Sen tittade jag in i badrummet och där stod psykot och bara tokrunkade (såklart)

Då blev jag så jävla lack så jag nita han så han ramla ner i badkaret,sen ropa jag så mina polare vakna sen så släpa vi ut han i trappen,naken

Hahaha, meeeeer!

Alltså vem fan tokrunkar i gott sällskap!?
Citera
2016-11-29, 09:01
Medlem
Klassikern, ligga på golvet och söka hasch smulor. Har en förkärlek för förvaringsburkar i olika former också
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in